czwartek, 12 września 2013

Nienawiść rośnie - chory komentarz

Wczoraj taki oto komentarz usunąłem pod tekstem o olimpiadzie:

http://detektywprawdy.blogspot.com/2013/02/olimpiada-2012-lucyferianskie-przeslanie.html


"Ale ja zajebe chrystusa to ja Ozyrys jestem dobry a pozatem mam w dupię świątynie salomona bo nie lubie pierdolonych żydów 
To ja jestem antychrystem i zajebe wszystkich nie wiernych...
Czyli tych którzy odrzucają mnie i mojego matkęojca Pana nad Panami...
Inaczej każdy kto nie potrafi kochać innych zostanie zmieciony z powierzchni ziemi
Taka jest moja wola!
Nie znosze bogobojnych ludzi 
Lubie kiedy ludzie są lojalni z wdzieczności a nie ze strachu
A na strachu jest zbudowany kościół zła czyli kościół katolicki
Dlatego chrześcijaństwo musi umrzeć raz na zawsze! "





Jest to kolejny komentarz pokazujący wpływ energii antychrysta na człowieka.
Widać w nim:

 frustrację, okłamywanie przez szatana: kościół katolicki = chrześcijaństwo.

TEN KOMENTARZ POKAZUJE JAK BARDZO LUDZIE BĘDĄ NIENAWIDZIĆ CHRZEŚCIJAN

Będziemy nienawidzeni nawet jeśli nie będziemy głosić Słowa Bożego. Wystarczy łatka chrześcijanina. 



Ponadto kilka osób podających się za chrześcijan, tudzież za naśladujących Isusa Chrystusa, często dogryza mi, ubliża. Mógłbym rzec - są to potomkowie Chama. Obsmarowują mnie, ale jednocześnie nie stać ich na minimum twórczości, by założyć własny blog o tematyce religijnej czy politycznej. Duch Kananejczyków i Edomitów czyli rodzina Chama się powiększa i będzie coraz większa, im bliżej czasów końca. 

Nie trawisz autora, nie lubisz jego tekstów, czy komentarzy do skopiowanych tekstów?  TO NIE WCHODŹ TUTAJ, OBŁUDNIKU Z RODZINY CHAMA.



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

"Błogosławieni pokój czyniący, albowiem oni synami Bożymi będą nazwani."

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.