- Myślę, że takie rozwiązanie jest kwestią czasu i brak pieniędzy w budżecie będzie jedynie pretekstem. Do niedawna Wielki Ucisk kojarzyłem nie tylko z prześladowaniem Chrześcijan, ale z FULL kontrolą. Coraz bardzie jestem przekonany, że zanim będzie ucisk, to wszelkie faszystowskie ustawy zostaną wprowadzone. Zakaz posiadania własnej studni, wydzielana woda, gmo itd, itd.I pomyśleć, że wszystko to mamy na własne życzenie poprzez nie stosowanie się do nauk biblijnych. Żaden prawdziwy chrześcijanin nie wspierałby banków, wojen, polityków z synagogi szatana. Niestety, życie bez Boga kosztuje...... Co jest najbardziej przykre, to chyba to, że rachunek dopiero dostaniemy......
- Inna moja konkluzja jest taka, że nasz Pan może przyjść dokonać porwania 144 tys naprawdę w nieoczekiwanej chwili. Dla mnie ta chwila jest nieoczekiwaną.
"W opinii Banku Światowego użytkownicy dróg powinni w większym stopniu ponosić koszty ich utrzymania. W celu realizacji tego postulatu niewykluczone jest rozszerzenie opłat za przejazd także na samochody osobowe.
Opłaty za przejazd, które ponoszą kierowcy samochodów ciężarowych mogą także obciążyć budżet użytkowników aut osobowych. Zagrożeni są szczególnie kierowcy poruszający się po miastach.
– O ile wszyscy godzimy się na to, że płacimy za dostęp do infrastruktury kolejowej, o tyle bardzo ciężko przychodzi nam oswoić się z myślą, że korzystanie z infrastruktury drogowej też wiąże się z kosztami – przekonuje Radosław Czapski, koordynator projektów transportowych i infrastrukturalnych w Banku Światowym. – Jesteśmy zdania, że przyszłość finansowania infrastruktury drogowej leży w tego rodzaju schematach, gdzie w coraz większym stopniu użytkownicy będą pokrywali koszty swoich podróży samochodem – uważa Czapski.
W Polsce samochody osobowe płacą za przejazd większością autostrad. Pojazdy przekraczającej 3,5 t są objęte elektronicznym poborem opłat na autostradach, drogach ekspresowych oraz niektórych drogach krajowych. Również w cenie paliwa zawarta jest tzw. opłata paliwowa, która jest przeznaczana na naprawę i utrzymanie dróg.
Zdaniem Czapskiego należy się liczyć z rozbudową systemu płatnych dróg i opłaty paliwowej. Szczególny udział zdaniem koordynator projektów transportowych i infrastrukturalnych w Banku Światowym powinni ponosić kierowcy samochodów ciężarowych. Radosław Czapski zapowiada także dalsze działania na rzecz „zniechęcania kierowców samochodów pasażerskich do tego, żeby w jedną czy dwie osoby jechali do centrum miasta, zajmowali miejsce parkingowe, zanieczyszczali, zatłaczali centra miast”.
Źródło: bankier.pl
\
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz
"Błogosławieni pokój czyniący, albowiem oni synami Bożymi będą nazwani."
Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.