piątek, 1 lutego 2013

Olimpiada 2012 - lucyferiańskie przesłanie

Oglądałem w TV część olimpiady z ciekawości. Teraz po obejrzeniu tego filmiku poniżej, żałuję, że nie całość.
Oczywiście znam większość symboli masońsko-lucyferiańskich, ale to co pokazano na tej pogańskiej imprezie wywarło na mnie przygnębiające wrażenie. Tym bardziej, że w części, którą ja oglądałem w TV była bardzo wymowna scenka, którą najchętniej wymazałbym z pamięci. Nie ma jej na tym filmie. Dziesiątki a może setki łóżek było porozstawianych jedne koło drugich jak w szpitalu polowym a na każdym z nich leżało dziecko. Przy każdym dziecku była pielęgniarka (sanitariuszka-moja interpretacja) czytająca bajki.
Nawet nie chce pisać czego to może być zapowiedzią.
Ten filmik o igrzyskach uświadomił mi jedno: wyeliminuje ze swego życia  maksymalną ilość gadżetów, symboli świata rozrywki. Sprzedam płyty, filmy, książki. Nie chce mieć z nimi nic do czynienia.
Byłem wielkim fanem muzyki lat 80ych bo na niej się wychowałem. Nie wiedziałem jak bardzo żyłem w niewiedzy. Pet shop boys, Annie lenox, George Michael... Zawsze kojarzyłem szatana z zespołami metalowymi...
Zadaję sobie tylko pytanie. Jak to się dzieje, że "gwiazdy" show biusnessu uczestniczą w tym. Czy



podpowiada im demon, czy producenci muzyczni stawiają warunki mówiąc kto (niosący światło) ich tak naprawdę zaprasza do sławy. Jak się odbywa ten proces rekrutacji ludzi szatana.






Niedawno znalezione. Przyznam że mimo wszystko jestem zaskoczony.....





1 komentarz:

"Błogosławieni pokój czyniący, albowiem oni synami Bożymi będą nazwani."

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.