niedziela, 17 lutego 2013

Teledysk z lat 80ych a Tesla i Wilhelm Reich i działo orgonowe

Dawno dawno temu, kiedy jeszcze nie wiedziałem co to NWO, piramidy, ilumiaci etc słuchałem muzyki i oglądałem teledyski nie wiedząc jaki jest tego przekaz. Pomijając negatywne aspekty przemycone w mediach przegapiłem także te wartościowe a ukryte. Tego typu przykładem jest clip Kasi Krzak (Kate Bush) w którym przedstawia się naukowca, który wynalazł urządzenie do sterowania pogodą.
Naukowiec przypomina Tesle, oddanego Bogu chrześcijanina, serbskiego pochodzenia, inżyniera wynalazce i być może największego naukowca na świecie.
Polecam zarówno teledysk jak i magiczną muzykę bez względu na to czy jest to o samym Tesli. Jeśli miałbym sobie wyobrazić Tesle to właśnie takiego jak poniżej:


Tesli ukradziono wiele pomysłów. Kilku "naukowców" przypisało sobie osiągnięcia Tesli.
http://www.proroctwa.com/Nicola_Tesla.htm

"Tesla doskonale o tym wiedział i wyprodukował pojazd napędzany darmową energią, którą w jakiś sposób czerpał z pola magnetycznego Ziemi. Niestety panowie globaliści udaremnili mu opublikowanie owych danych i Tesla zmarł w biedzie i niedostatku"
http://www.zbawienie.com/energia.htm
 

Tłumaczenie piosenki:





Wciąż śnię o Organonie.
Budzę się z płaczem.
Ty sprawiasz deszcz,
Jesteś blisko mnie
Gdy nagle sen pryska i umykasz mi

Jesteś jak moje yo-yo
Rozbłyskujące w ciemności.
co czyniło je wyjątkowym
czyniło je czymś niebezpiecznym,
Więc je zakopałem
I zapomniałem.

Ale za każdym razem, gdy pada deszcz,
Pojawiasz się w mojej głowie,
Jak przebłysk słońca—
Po prostu wiem, że wydarzy się coś dobrego
Ale nie wiem kiedy,
Samo wypowiedzenie tego mogło by sprawić, że to się wydarzy

Ze szczytu świata,
Patrząc ponad jego krawędzią
Widziałem jak nadchodzą
Wydawałeś się zbyt mały
W tym ich wielkim, czarnym samochodzie,
Aby stanowić zagrożenie dla ludzi władzy
.

Ukryłem moje yo-yo
W ogrodzie.
Ciebie ukryć nie mogę
Przed rządem.

O Boże, Tato—
Nie zapomnę,

Bo za każdym razem gdy pada deszcz,
Pojawiasz się w mojej głowie,
Jak przebłysk słońca—
Po prostu wiem, że wydarzy się coś dobrego
Ale nie wiem kiedy,
Samo wypowiedzenie tego mogło by sprawić, że to się wydarzy

Słońce wychodzi zza chmur
Twój syn wychodzi z ukrycia 
-----------------------------------
Uaktualnienie.

Przed chwilą otrzymałem informacje od kolegi Mariusza o przedmiocie filmu.

Powyższy teledysk przedstawia działo orgonowe:


"Działo orgonowe wynalazł doktor nauk Wilhelm Reich.Wynalazł tez akumulator energii orgonowej do leczenia ciężkich chorób u ludzi za co został W 1956 r w USA aresztowany na wniosek Food and Drug Administration i skazany na 3 lata więzienia,w którym zresztą umarł.Skonfiskowano wtedy wszystkie jego prace z kilku dziedzin ( był też psychiatrą i seksuologiem ) i publicznie spalono.(Przypomina mi się film " Farenhait 451").Prace Reicha związane były z orgonem ( kosmiczną siłą życiową ), kontrolą pogody (wywoływanie deszczów,suszy i smogu) oraz niebezpiecznego efektu promieniowania atomowego.Kidyś robiąc doświadczenia z akumulatorem orgonu umieścił w nim maleńką cząstkę materiału redioaktywnego przez co wywołał lokalną katastrofę wyzwalając nieznaną jeszcze wtedy energię DOR ( Deadly Orgon Radiation ). Wtedy też jego współpracownik mało nie stracił życia a okoliczni mieszkańcy byli przerażeni pogodą jaka wtedy nastąpiła.Reich chcąc naprawić błąd skonstruował wtedy działo orgonowe mające uzdrowić pogodę.DZIAŁANIE DZIAŁA ORGONOWEGO: Reich odkrył, że DOR jest czynnikiem wywołującym suszę.Działo wyciąga więc tę energię z powietrza i odblokowuje przypływ dobrego orgonu powodującego normalne cylke atmosferyczne np. opady. Budowy działa nie będę opisywał gdyż w necie jest tego multum.Wystarczy wpisać Reich lub De Meo albo Don Croft, którzy kontynuowali jego dzieło.Reich będąc w więzieniu napisał testament,w którym wyraził wolę żeby jego zapiski które ocalały zostały udostępnione ludzkości dopiero za 50 lat gdyż ludzie nie osiągneli jeszcze takiego rozwoju żeby zrozumieć jakimi prawami rządzi sie Kosmos i Ziemia. Termin ten upływa w 2007r.Reich uważał, że największe zagrożenie dla orgonu-życiowej energii Ziemi powoduje skażenie atmosfery promieniowaniem atomowym wywołanym przez próby nuklearne i elektrownie atomowe.I uwaga końcowa: budowa działa jest bardzo prosta tylko z używaniem trzeba uważać.Nie znając tych energii można nieźle narozrabiać. "  Działo orgonowe wynalazł doktor nauk Wilhelm Reich
http://free.of.pl/z/zlabs/podstawy/orgon/reich/reich.htm

Kim był Wilhelm Reich:
Urodził się we wsi Dobrzanica, powiat Przemyślany, województwo tarnopolskie, wówczas zabór austriacki. Jego ojciec, Leon, był bogatym chłopem pochodzenia żydowskiego, matką Cecylia z domu Roniger.
Zmarł, prawdopodobnie na serce, 3 listopada 1957 w więzieniu federalnym w Lewisburgu w stanie Pensylwania. Nie można jednak wykluczyć zabójstwaWikipedia


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

"Błogosławieni pokój czyniący, albowiem oni synami Bożymi będą nazwani."

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.