piątek, 28 czerwca 2013

Prawda ma kolosalne znaczenie

To, że prawda ma ogromne znaczenie przekonałem się w tym roku. Zawsze jakoś wcześniej kilka lat temu jeszcze słowa z Biblii były dla mnie tylko hasłami. Dziś jednak uważam, że po kłamstwie można rozpoznać albo plemię żmijowe, albo człowieka pod wpływem demonów. Nie jest inaczej. Kategorycznie trzeba stwierdzić, że kłamstwo zawsze stoi po stronie szatana. Biblia w naprawdę wielu miejscach mówi o tym że kłamstwo jest złem:

„Kłamstwa się strzec będziesz” - Wyjść 23, 7.

"Nie okłamujcie się nawzajem" - Kol 3, 9.

"Nie mów żadnego kłamstwa" - Syr 7, 14.

"Nie będziecie kraść, nie będziecie kłamać, nie będziecie oszukiwać jeden drugiego" - Ks. Kapł 19, 11.

"Przeto, odrzuciwszy kłamstwo, mówcie prawdę, każdy z bliźnim swoim" - Ef 4, 25.

"Usta kłamliwe zabijają duszę" - Ks. Mądrości 1, 11.

"Kłamstwo jest złym nawykiem człowieka i jest ono stale na ustach ludzi źle wychowanych. Lepszy złodziej niż ten, co stale kłamstwem się posługuje, obydwaj zaś zgubę odziedziczą w spadku. Wzgarda zazwyczaj towarzyszy kłamcy, a hańba stale ciąży na nim. " - Syr 20, 24 - 26.

„zsyłasz zgubę na wszystkich, co mówią kłamliwie” - Psalm 5, 7.

"Wstrętne są dla Jahwe usta kłamliwe, lecz w prawdomównych ma upodobanie" - Przyp 12, 22.

„Wy macie diabła za ojca i chcecie spełniać pożądania waszego ojca. Od początku był on zabójcą i w prawdzie nie wytrwał, bo prawdy w nim nie ma. Kiedy mówi kłamstwo, od siebie mówi, bo jest kłamcą i ojcem kłamstwa” - Jn 8, 44.

„A dla tchórzów, niewiernych, obmierzłych, zabójców, rozpustników, guślarzy, bałwochwalców i wszelkich kłamców: udział w jeziorze gorejącym ogniem i siarką. To jest śmierć druga»” - Apok 21, 6

„Na zewnątrz są psy, guślarze, rozpustnicy, zabójcy, bałwochwalcy i każdy, kto kłamstwo kocha i nim żyje” - Apok 22, 15.





Ten tekst postanowiłem napisać ponieważ ostatnio na forumzbawieniecom.fora.pl, ktoś zarzucił mi że jestem za państwową edukacją. Chcąc go zrozumieć wiele myślałem na ten temat, dlaczego tak skłamał. Przecież napisałem tekst o edukacji domowej.  Tak myśląc, puknąłem się w głowę w duchu sobie mówiąc, przypominając wers/ słowa Isusa Chrystusa:

"Wy macie diabła za ojca i chcecie spełniać pożądania waszego ojca. Od początku był on zabójcą i w prawdzie nie wytrwał, bo prawdy w nim nie ma. Kiedy mówi kłamstwo, od siebie mówi, bo jest kłamcą i ojcem kłamstwa"


 Zacząłem sobie przypominać ludzi z którymi miałem konflikty w życiu realnym,  nie internetowym. To były osoby kłamiące. Do niedawna "walczyłem"  z żoną,Kiedy zwracałem jej na coś uwagę, kłamała bojąc się utraty dumy. Wynikały z tego powodu kłótnie. Myślałem że jestem w tym małostkowy, a teraz wiem, że szukałem po prostu prawdy jako zasady Bożej. Nie możemy godzić się na kłamstwo, bo to pochodzi od szatana.  Człowiek kłamiący jest pozbawiony zasad.

Podobna "heca" była w Biblii :-)

(12) Toteż roześmiała się Sara sama do siebie, mówiąc: To się jeszcze mnie nie przydarzyło a i pan mój jest stary!
(13) Na to rzekł Pan do Abrahama: Dlaczego to roześmiała się Sara, mówiąc: Czyżbym naprawdę mogła jeszcze rodzić, gdy się zestarzałam?
(14) Czy jest cokolwiek niemożliwego dla Pana? W oznaczonym czasie za rok wrócę do ciebie, a Sara będzie miała syna.
(15) Wtedy Sara zaparła się, mówiąc: Nie śmiałam się, bo się bała. Ale On rzekł: Nieprawda, śmiałaś się.


Kłamca nie może być partnerem chrześcijanina w dyskusji. Jedno wyklucza drugie.

Ileż to kłamstwa  mieliśmy przez ostatnie 50lat. Bohaterowi (AK) byli bandytami, mordercy ( Katyń) przyjacielami (komuniści). Agent Bolek prezydentem, Wojtyła (Kaatz) twórca ekumeni - świętym, cały sejm powstały z okrągłego stołu - mężami stanu, kościół katolicki - sługami bożymi.  Przykłady można mnożyć, ale pokazują one jedynie, że akceptowaliśmy kłamstwo, że nie stosowaliśmy się do pouczeń w Biblii.
Już akceptacja przyjaciela kłamcy jest działaniem wbrew Bogu. Akceptując kłamstwa i kłamców powiększamy armię szatana,  zamiast armii Boga.
Mamy święte prawo do pouczenia naszych bliskich:

"(15) A jeśliby zgrzeszył brat twój, idź, upomnij go sam na sam; jeśliby cię usłuchał, pozyskałeś brata swego.
(16) Jeśliby zaś nie usłuchał, weź z sobą jeszcze jednego lub dwóch, aby na oświadczeniu dwu lub trzech świadków była oparta każda sprawa.
(17) A jeśliby ich nie usłuchał, powiedz zborowi; a jeśliby zboru nie usłuchał, niech będzie dla ciebie jak poganin i celnik."


Nie jest tak, jak KRK nam wmówił, że każdy grzeszy więc wybaczajmy wszystkim i przymykajmy oczy na zło.

Jan mówił:

"Poznacie prawdę, a prawda was wyzwoli - Jana 8:32"

Tylko prawda ma sens. Godzenie się członków kościoła katolickiego na tak wiele kłamstw tej instytucji jest budowaniem armii szatana. Godzenie się na kłamstwa rządzących jest budowaniem społeczeństwa niesprawiedliwości, gdzie godna praca jest przywilejem a Polacy są mniejszością narodową.
Godzenie się na kłamstwa partnera  spycha nas w serię nieszczęść, np kredyty, zdradę itd
To akceptacja kłamstwa spycha nas po równi pochyłej w przepaść.

2 komentarze:

  1. Świetny tekst, Piotrze :)

    Odkąd pamiętam dociekałam prawdy i gdy ktoś próbował mydlić mi oczy, ja uparcie dążyłam do wyjaśnienia sprawy, nawet bardzo błahej, ale gdy czułam kłamstwo i niedorzeczność - tak jak podajesz z własnego doświadczenia, może nawet się "czepiałam o szczegóły", ale najważniejsze bylo dla mnie żeby prawda była ujawniona. Dodam, że bardzo trudno jest mnie okłamać, myślę bardzo krytycznie i dużo analizuję.

    Powiem coś ciekawego - przez 2 lata dorabiałam na studiach w sklepie z ubraniami dla kobiet. Wśród ludzi przeglądających ubrania bardzo często wyłapywałam osoby, które miały złe zamiary i faktycznie w ich obrębie znajdowałam dowody jakoby mogliby próbować coś ukraść: odczepioone metki, klipsy, pozostawiane wieszaki bez ubrań. Często bylo tak, że patrząc na osobę wchodzącą do sklepu widziałam w niej złodzieja i jak sie chwile potem okazywało-faktycznie próbowała ona coś ukraść. Koleżanki z pracy dziwiły się jak to robię, że płoszę tylu złodziei i w jaki sposób odczytuję z twarzy tych niepozornych osób takie zamiary.
    Wydaje mi się, że jest w tym dużo ingerencji Boga :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. TXH

      Myślę, że prawda jest punktem wyjściowym do rozpracowania szatana i podjęcia walki z nim. Dla przykładu: Tusk kłamał wielokrotnie jak i posłowie innych partii. Chcąc być konsekwentnym nie powinniśmy im więcej dawać szans. Niestety ludzie wybierają co 4 lata średnio kłamców.

      Podobna sytuacja jest z podejściem do religii. Jeśli dana religia nie jest zgodna z treścią Biblii, to oznacza że propaguje kłamstwo czyli metody szatana. Proste? proste.
      Jeśli mamy bliskiego często kłamiącego to lepiej nam odejść od niego, gdyż kłamca może nas skrzywdzić.

      I jeszcze tak Malke natchnęłaś mnie. Prawda to też nasza czujka przed ludźmi złymi na podobieństwo wykrywacza przewodów elektrycznych, przydatnego dla osób wiercących w ścianach.

      Usuń

"Błogosławieni pokój czyniący, albowiem oni synami Bożymi będą nazwani."

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.