środa, 29 maja 2013

Dominikanie i weekend :-)



Mój komentarz z linku gdzie to znalazłem czyli od Kolegi Abla:
44 sekuna i 48 jakby jeden z nich, pierwszy z lewej pokazuje gest rogów.
"Szopka lepsza niż noworoczna. Faceci w bieli? faceci w sukienkach ...
Nie zdziwiłbym się gdyby niebawem panowie w sukienkach korzystali z podkładu Lady Gaga."

Mój czytelnik Luna okazał się lepszym detektywem. Moje przypuszczenie stało się rzeczywistością.  Luna podesłał mi link do filmiku Dominikanów z podkładem...Gagi :-)


Oni naprawdę żyją w innym świecie. Szkoda że kościół ich tak oszukuje. Chyba każdy interesujący się NWO wie, że Lady zGaga jest satanistką i naczelną celebrytką New Age i masonów. Jeśli to jest tak zwany luz, to luzem byłoby również gdyby zaśpiewali z Liroyem, Borysewiczem lub Kubą Wojewódzkim.

Może  tak kankana w tych białych sukienkach ...:-))

Co to ma wspólnego z wiarą? ktoś powie, że nie są sztywni, ze są tacy ludzcy. Jednak czy tak powinni wyglądać i bawić się kapłani? To już chyba wolałbym oglądać tańczącego pastora z żoną.
Czy wyobrażacie sobie Mojżesza, Izajasza, Daniela, Noego tańczących w rytm melodii szatana? ja sobie tego nie wyobrażam.

Sam nie wiem czy występ Dominikanów to ich  głupota i brak kontaktu z rzeczywistością, czy być może realizowanie scenariuszu szatana. Zatarcie różnic, między tym co normalne, a tym co nie normalne. Wpojenie społeczeństwu katolików, że zabawa przy piosence Gagi, to boska, a zarazem ludzka cząsteczka w byciu kapłanem. Człowiekiem , który "poświęcił" się Bogu. Liberalizm wartości biblijnych wśród duchownych postępuje szybciej niż faszyzacja Polski Tuska.

1 komentarz:

  1. "Luna"... Ciekawy pseudonim. http://pl.wikipedia.org/wiki/Luna_(mitologia)

    OdpowiedzUsuń

"Błogosławieni pokój czyniący, albowiem oni synami Bożymi będą nazwani."

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.