niedziela, 26 maja 2013

I jeszcze muzycznie o sprawach męsko damskich

Kiedyś bywałem Dj za komuny więc mi pozostało.
Piosenki o nas mężczyznach i kobietach.
Pierwsza z nich łączy miłość dwojga  ludzi z wiarą w Boga. Romantyczny utwór Kostka Yoriadisa






To było jak krótki sen, kochałem tak jeden raz.
Wierzyłem w tę miłość tak i nagle rozpadł się świat.
Bo kochać to jedno jest, a drugie kochanym być.
A cała miłość ma dla ciebie jest.

Pamiętam dokładnie twarz, w jej oczach widziałem raj.
Chodziliśmy pośród drzew, kochaliśmy cały świat.
Co warty człowiek sam, jak krótka jego droga.
Co warty człowiek jest, gdy nie ma w sercu Boga.

To było jak krótki sen, kochałem tak tylko raz.
Chodziliśmy pośród drzew, ja chciałem dać jej
cały świat.
A kiedy wybiorę się w tę drogę ostatnią z dróg.
Zabiorę ze sobą bzy, tak je kochałaś, więc dam, dam je ci...
Słońce moje...



I drugi utwór tego samego wykonawcy: Tak kochać tylko Ciebie








Zapomniany Tomasz Zółtko:



Tekst:

Dawnych mistyków ludzkiej duszy pieśń
Księżyca ciemna strona
Słońce zabija na raty nas w nadfiolecie.
Schodami do nieba zacząłem się piąć
Tam nie ma autostrady
Myślę o tobie, a ptakiem jest myśl zbytek słów.
Me światy są obce bez nocy i dnia
Tam wiersze z obłędu powstają
Lecz póki tu jestem, proszę
Kochaj mnie, dotykaj mnie.

Ref: Dotykaj delikatnie, bezszelestnie ciepłem palców
Dotykaj aksamitnie, rzęs pokłonem, nie przestawaj
Dotykaj całowaniem i oddechem tak, jak lubisz
Dotykaj smugą włosów niby muślin bólowi zadaj ból.

Kochanie, samotność można wypić do dna choć to trudne.
Miłość prawdziwą daje tylko Bóg i zrozumienie.
Wszędzie Go szukam, dla Niego chcę żyć
Wbrew potępieniom.

Tęsknię za ciszą bezludnych wysp dzikich plaż.
Me światy są obce bez nocy i dnia
Tam wiersze z obłędu powstają
Lecz póki tu jestem, proszę
Kochaj mnie, dotykaj mnie.

Ref: Dotykaj delikatnie ........

Wiem, że chcesz wspólnych snów dam Ci je.
Nie bój się, nie bój się.
Dziwne jest piękne wciąż twierdzę tak gorsząc dewotów.
Na urodziny sam sobie dziś dam znak pokoju.
Kochanie, samotność mnożna wypić do dna choć to trudne.
Więcej nic nie mów, tylko przytul się dotykaj mnie.

Ref: Dotykaj delikatnie ........ x2

I więcej nic nie mów tylko kochaj mnie.
Jestem twój



Miłość romantyczna jak widać idzie nierozłącznie z Bogiem. Jeśli ktoś potrafi szczerze kochać partnera/ke to potrafi tym samym kochać Boga poniewaz miłość pochodzi od Boga W tym momencie dochodzimy do consensusu Pieśni nad Pieśniami co strzałem w dzisiątkę opisała KatarzynaG:

"Bóg przedstawia swoją miłość do swego ludu na przykładzie miłości mężczyzny do kobiety, męża do żony, tego w Biblii jest pełno. Np. w Izajaszu 62, 4-12 te wersety mnie naprowadziły na sens PnP, dalej Jeremiasz na samym początku (Izrael jako nierządnica, niewierna żona) 2, 17-37 i 3, 1-13 no i wiele więcej, choćby w Objawieniu 12 niewiasta, oblubienica. W końcu, w wielu fragmentach Biblii, Bóg mówi o tym jak pokochał Izraela na początku i że go nie opuści oraz o tym żeby być wiernym jak On miłości swej młodości. Więc jeżeli uważamy, że PnP jest Słowem Bożym, to jednak ma też głębszy sens, w kontekście innych ksiąg bibilijnych."



Sztywny Pal Azji - Łoże w kolorze czerwonym 

 

 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

"Błogosławieni pokój czyniący, albowiem oni synami Bożymi będą nazwani."

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.