piątek, 11 stycznia 2013

Ciekawy post

Dziś przeczytałem bardzo ciekawy post, który wskazuje na budzenie się ludzi szukających prawdy, prawdziwej wiary. Szczery post na tej stronie:

http://thewordwatcher.blogspot.com/2013/01/zakadanie-ludziom-pieczeci-na-czakry.html#comment-form


oto on:

Witam, jakieś pół roku temu przez przypadek trafiłam na hasło "illuminati" i tak po nitce do kłębka znalazłam witrynę zbawienie.com. Oczywiście na początku targały mną bardzo silne emocje, głównie smutek, żal i złość, choc na początku był wielki szok i niedowierzanie. Największego wstrząsu doznałam, kiedy uświadomiłam sobie, ze papiez, czyli następca Sw. Piotra, moj ukochany wczesniej papiez Jan Paweł II jest nędznym sługusem Szatana, podobnie jak jego poprzednicy. Przez długi czas myślałam, że to Szatan chce ludzi od Boga odciągnąć, poprzez ludzi, którzy w internecie celowo zamieszczają informacje, które stawiają KRK w złym swietle. Teraz wiem, ze Chrystus i KRK to zupełnie dwie skrajności, mimo, ze pozornie wydaje się inaczej. Bardzo ciesze się, ze trafiłam na tę stronę, choć moj swiatopogląd runął niczym domek z kart i nie jestem juz tak beztroską osobą jak wczesniej, wiedząc o okrutnych planach "elit". Mimo, że to nasze doczesne życie jest krótkie, to jestem młodą osobą i uwazam za normalne marzenie o spokojnym życiu dla siebie i mojej rodziny. Mimo bagazu tych złych informacji, bardzo umocniłam się w wierze i przyblizyłam się do Chrystusa jak nigdy dotad. I to jest wartosc nieoceniona dla mnie. Nalezac do Koscioła, chodziłam na niedzielna msze, ale niewielu kaplanow potrafilo zainteresowac mnie Chrystusem, niewielu mowiło o Bogu z miłoscią, tylko raczej ze strachem i ponizajac wiernych za grzechy jako niegodnych milosci Boga. A jezeli chodzi o czary KRK, to mam przyklad w rodzinie. Nie są w stanie zrozumieć, ze są zaslepieni w wierze w "Sw. Kosciół" do tego stopnia, ze usłyszałam słowa, ze "diabeł mnie opętał" lub "taka jest nasza wiara z dziada-pradziada i nie powinnam dociekac, bo świata nie zmienię".

Nurtuje mnie zagadnienie zła na ziemi.Dlaczego Bóg przez tyle tysięcy lat pozwala Szatanowi na wyrządzenie tylu krzywd.Wiem, że Bóg poddaje nas próbie, żeby sprawdzić czy jesteśmy wierni Jego Słowu, ale dlaczego Bóg musi udowodnić Szatanowi i jego slugom, ze ludzie mogą kochać Boga z własnej woli, a nie pod przymusem. Przeciez Bóg nic nie musi udowadniac. Chodzi mi o to, że Szatan w ten sposób jest wywyzszony, skoro Bóg daje mu pozwolenie na czynienie zła. Wiem, ze to jest Bozy plan i napewno jest mądry w swej istocie, skoro te tysiące lat to jest nic w porównaniu do rajskiej i cudownej wiecznosci.Ale czy to nie jest trochę okrutny plan? Czy to, że nic złego aktualnie mi się nie przydarzyło to jest zasługa Boga, bo mnie chroni przez złem?

4 komentarze:

  1. Ja od pewnego czasu tez śledzę stronę Henryka i tylko utwierdziłam się w tym że miałam rację co do mojego wcześniejszego myślenia że coś jest tu nie tak.Może Bóg chce nam przez to pokazać do czego zdolny jest szatan,też od paru dni nurtuje mnie to pytanie dlaczego po co a może to szatan sobie chce coś udowodnić.Mało jest osób z którymi można szczerze porozmawiać na takie tematy w realu.Denerwuje mnie to że ludzie nie zdają sobie sprawy z tego co się dzieje na świecie w dziwny sposób są zaślepieni.

    OdpowiedzUsuń
  2. Niestety zostaliśmy już pozostawieni w sytuacji wyboru: albo obłudni znajomi, których można zobaczyć ale i być obgadanym i zyc w tym świecie kłamstwa o innych wartościach lub miec znajomych wirtulanych chrześcijan. Osobiscie juz dawno wybrałem to drugie. Na szczęście mam rodzinę, którą założyłem i nie nudzę się. Nie zalezy mi na znajomych na siłę.

    OdpowiedzUsuń
  3. To nie tak ja nie boję się ich stracić bo doszłam do takiego wniosku że w dzisiejszych czasach nie ma przyjaciół są tylko koleżanki gorsze i lepsze,a skoro one przechodzą koło tego obojetnie co ja im próbuje przekazać powiedzieć o Bogu,Isusie to znaczy że jeszcze nie czas na nie aby się obudziły z tego szatańskiego snu.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. mogą się nigdy już nie obudzić z tego snu. To Bóg wybiera komu otworzyć oczy

      Usuń

"Błogosławieni pokój czyniący, albowiem oni synami Bożymi będą nazwani."

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.