czwartek, 3 stycznia 2013

Niebezpieczna muzyka rockowa i nie tylko

Dziś natknąłem się na taki filmik. Temat już trochę znam ale ten filmik, który zamieszczam na prawdę wiele wyjaśnia i uświadamia.

"Nikt nie przychodzi do ojca jak tylko przeze mnie"


Muzyka rockowa jest elementem inżynierii społecznej szatana. Zobaczcie sami techniki otępiania ludzi. W filmie pokazane jest, że większość muzyków umieszcza krzyże na koncertach albo w stroju własnym albo w scenerii.

Osobiście jestem w szoku. Niemal wszystkie gatunki mają przesłanie satanistyczne. Nawet ten który wydawał mi się niewinny czyli underground tudzież jak to kiedyś Beksiński, dziennikarz muzyczny i tłumacz Bondów nazwał swą audycję: romantycy muzyki rockowej. Niestety Beksiński popełnił samobójstwo.

Krzyż wbrew powszechnej interpretacji kościoła katolickiego i kultury nie jest miłością di Isusa Chrystusa, ale kultem jego uśmiercenia. Często zadaje pytanie znajomym: jak myślisz, czy gdyby jakiejś matce zamordowano siekierą syna, to jak myślisz, czy do końca zycia całowałaby przedmiot zbrodni - siekierę?

Film jest długi ale warto obejrzeć zwłaszcza jeśli się jest rodzicem a dzieci słuchają rocka. Pamiętajmy także, że szatan jest wielce uzdolniony artystycznie a szczególnie muzycznie



Dziwnym sposobem nie mogłem wgrać tego filmiku na swój blog. Tak więc podaję adres:



http://www.youtube.com/watch?v=vnh3p8-QkaI

1 komentarz:

  1. Dużo się mówi o rocku... ale cała muzyka, wszystkie rodzaje (klasyczna także) jest "elementem inżynierii społecznej szatana".
    Ogólnie smutne jest to że masa fajnych dobrych ludzi bierze udział w koncertach, słucha "chrześcijańskiego rocka..."

    Co do krzyża to ciężko ludzie słuchają takiego argumentu chociaż z wieloma nie rozmawiałem w sumie... Można też zwracać uwagę że modląc się w kościele (tj klękając i robiąc znak krzyża) - ludzie wykonują odwrócony krzyż...
    przypadek zapewne bądź jestem świrem.

    OdpowiedzUsuń

"Błogosławieni pokój czyniący, albowiem oni synami Bożymi będą nazwani."

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.