niedziela, 20 stycznia 2013

Witajcie w mroku - satanizm w Bolkowie

Koleżanka Magda podesłała tako oto ciekawy film. Jako komentarz niech służą jej słowa:

.Nie trzeba szukać po za naszą Polską granicą aby zobaczyć jak ludzie wielbią szatana w BOLKOWIE na co rocznym festiwalu gotów.W tym filmie masz wszystko satanizm,okultyzm.oko horusa pentagramy,wampiryzm,picie krwi,czakry,joge po prostu wszystko razem wzięte.Najgorsze jest że w to wszystko wmieszany jest Bóg. 
   Co godne uwagi, to wypowiedź jednej z uczestniczek tych imprez jak się sama nazywa specjalistki od Body Modification czyli nakłuwania się w różnych miejscach kolczykami etc: wychowywałam się wśród sióstr zakonnych gdzie było dużo muzyki i śpiewu".  Podobna historia dzieciństwa do Kory Jackowskiej. Myślę że muzyka zazwyczaj ma negatywny wpływ na osobowość. Trzeba tez wiedzieć że Szatan jako upadły anioł specjalizował się muzyce, rozrywce. Sodoma przy tym miejscu to pikuś. Film pokazuje jak wiele osób wśród których  w życiu codziennym się obracamy może być wyznawcami satanizmu w różnych jego odmianach.

1 komentarz:

  1. Film straszny i jedynie zobaczyłem parę urywków bo mnie obrzydza te całe kolczykowanie itd.
    Natomiast chciałem się spytać jak tam jest wmieszany nasz Bóg? Nie obejrzałem filmu w całości więc nie wiem.
    jednak chciałem zwrócić uwagę że sataniści traktują szatana również jako boga. Więc u nich modlitwa do boga to nie jest modlitwa do naszego Stworzyciela. Różni celebryci, sportowcy dużo mówią o bogu.. tylko o którym?

    OdpowiedzUsuń

"Błogosławieni pokój czyniący, albowiem oni synami Bożymi będą nazwani."

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.