czwartek, 21 lutego 2013

Dziś trochę pesymistycznie

Około 5 dni temu pewien czytelnik tego bloga napisał pod jednym z moich tekstów, że boi się wszystkiego czytając te wiadomości ze stron prawdy. Wczoraj rozmawiając z kolegą Mariuszem o świadomości społeczeństwa a raczej jej braku, powiedziałem mu, że wiedzę jaką posiadamy o tej smutnej faktycznie rzeczywistości możemy opisać dwoma słowami  z filmu z Antony Hopkinsem w którym powiedział że: "świadomość boli". To prawda boli.
Boli mnie świadomość w jakim kraju żyjemy, jak nas okradają, jak oszukują, jak wiele jest zła, jak fałszywą religią jest katolicyzm, który wpływa niemal na każdą dziedzinę życia. Boli mnie również to, że nie miałem zbytniego wpływu na wybór kraju urodzenia czy rodziców a wychowywałem się bez ojca co stawiało mnie w przegranej sytuacji do innych. Boli mnie to, że nie miałem wpływu na moje zwiedzenie jakąś matką boską,  czy Isztar i całowaniem narzędzia zbrodni czyli krzyża.
To czego inni się boją, to ja oczekuje. Modlę się często o najszybsze przyjście Isusa/Jezusa Chrystusa. Chciałbym aby apokalipsa się już zaczęła. Nie lubię tego świata i tyle.

22 komentarze:

  1. Po zapoznaniu się z tym artykułem z Interii - nie zapowiada się na to że będzie nawet trochę lepiej. Cytuje "DNA i RNA (Boski kod) jest passe, stworzą XNA - Kwasy ksenonukleinowe (xeno = obcy)- tworzenie dzieci" Smutna i przerażająca ta przyszłość się nam szykuje :/
    http://nt.interia.pl/raport-medycyna-przyszlosci/medycyna/news-zaprojektuj-sobie-dziecko-narodziny-syntetycznej-genetyki,nId,935128

    OdpowiedzUsuń
  2. "Będziecie jako Bogowie" - ehhh

    OdpowiedzUsuń
  3. "Będziecie jako Bogowie"


    http://www.youtube.com/watch?v=1fhR_aOXysw

    http://www.transhumanism.org/index.php/WTA/more/659/

    http://www.youtube.com/watch?v=qelEYjJkVIk

    http://www.youtube.com/watch?v=18IepieChOU&list=UUzgg23pKA78kFvEsdyaIpjg&index=1

    http://www.youtube.com/watch?v=n0thviy_oOg




    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. to ja wole być jednak człowiekiem. Tym powstałym z prochu ale człowiekiem

      Usuń
  4. No cóż,módlmy się za tych którzy mają podobne problemy bo strach czasem może sparaliżować.
    No i pamiętajmy że powodem tego jest działalność demonów.
    Nie poddawajmy się. Nie zapominajmy tylko czym to wszystko ma się zakończyć :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Wbrew tytułowi postu,zakończmy dzień optymistycznie.
    Pan Prezydent Kwaśniewski powiedział prawdę ;)
    http://www.tvn24.pl/kwasniewski-diabel-mnie-kusi,307694,s.html#autoplay

    OdpowiedzUsuń
  6. Też czasami mam dosyć tego świata. Nie wiem czy jestem godzien zbawienia bo nie mam kwalifikacji żeby to oceniać ale w tym świecie nie chce mi się żyć. Tyle zła, cierpienia, kłamstwa, agresji... Życie które ma służyć aby się najeść, zabawić, spać. To jest chore...

    Chociaż z drugiej strony przecież świat, ziemia jest wspaniała. Tyle fantastycznych miejsc stworzonych przez Boga Ojca, wspaniałe zwierzęta i inne cuda...

    Nie wiem czy żyję w czasach ostatecznych, nie wiem czy za moich czasów będzie tak wysławiany koniec świata. Niemniej każdy dzień, każda godzina nas do tego przybliża ;-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Grunt to na przekór Złu cieszyć się właśnie życiem tyle ile się da i jak się da. Rządy szatana nie tylko chcą nas ograbić z pieniędzy ale i z marzeń, nadziei, radości dnia codziennego.
    Nie dajmy się.

    OdpowiedzUsuń
  8. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  9. Z tą Radością też bym nie szarżował bo to jak zapuszczanie korzeni na tym świecie a nam na śmierć sie szykować nie do życia oczywiście trzeba to roztropnie zrozumieć co napisałem ale i dosłownie

    OdpowiedzUsuń
  10. Pięknie powiedziane. A my nie mozemy się bać, przecież Bóg jest z nami! Damy radę ze wszystkim! Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dla ścisłości: ten komentarz do Piotra 21 lutego 22:13

      Usuń
    2. Domyśliłem się. Dziękuję :-)

      Usuń
  11. coś sie dzieje na świecie coraz bardziej widocznego Pomijając inne istotne sprawy to wypowiedzi hierarchów poskiego kościoła są coraz bardziej obrzydliwe i łagodzące problem dewiacji seksualnych Z kolei świat coraz odważniej legalizuje homoseksualizm Myślę ze niedługo będziemy słyszeli o partiach narodowych i nacjonalistach że zaczynają robić porządek na ulicach i rząd nie będzie sobie z tym radził myślę ze nie bawem A to by mocno potwierdziło że dni ostatnie pukają do drzwi

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. to by się z tym zgadzało
      "Wtedy na każdym miejscu, wszędzie, obywatele, zmuszeni do własnej obrony przed mniejszościami etnicznymi i rewolucjonistami, będą eksterminować owych niszczycieli cywilizacji a masy pozbawione iluzji wobec chrześcijaństwa, którego boskie duchy, formujące chrześcijaństwo bez kompasu oraz kierunku, pożądających ideałów ale bez wiedzy, gdzie umieścić swoje oddanie i adorację, otrzymają rzeczywiste światło poprzez uniwersalną manifestację czystej doktryny Lucyfera, wystawionej w końcu na publiczny widok."

      Usuń
  12. (5) którzy mocą Bożą strzeżeni jesteście przez wiarę w zbawienie, przygotowane do objawienia się w czasie ostatecznym. (6) Weselcie się z tego, mimo że teraz na krótko, gdy trzeba, zasmuceni bywacie różnorodnymi doświadczeniami, (7) ażeby wypróbowana wiara wasza okazała się cenniejsza niż znikome złoto, w ogniu wypróbowane, ku chwale i czci, i sławie, gdy się objawi Jezus Chrystus. (8) Tego miłujecie, chociaż go nie widzieliście, wierzycie w niego, choć go teraz nie widzicie, i weselicie się radością niewysłowioną i chwalebną, (9) osiągając cel wiary, zbawienie dusz.

    OdpowiedzUsuń
  13. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  14. Tak oby tylko zdążyć wykuć zbroje i wytrwać do końca

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. napisałeś komentarz, który wykasowałeś że łatwo coś pisać nam wszystkim jak siedzimy w pokoju kiedy innych chrześcijan palą.
      Skąd kolego wiesz czy jakaś część piszących te komentarze łącznie ze mną nie ma problemów przez które to woleli by już końca świata? Raptem kilka dni temu pisał do mnie pewien chrześcijanin, którego rehabilitanci uszkodzili. Cierpi duchowo i fizycznie. Nie potrafię mu pomóc.
      Mamy w tej sytuacji porzucić rodziny i wyjechać do Indii lub Afryki gdzie prześladują chrześcijan? myślisz że ludzie tu w Polsce nie mają piekła? nic nie wiesz zarówno o mnie jak i o tych o co ten blog czytają.
      Bóg swoje a Ty swoje. Ja pisze: "(6) Weselcie się z tego, mimo że teraz na krótko, gdy trzeba, zasmuceni bywacie różnorodnymi doświadczeniami," a Ty że trzeba się smucić "Z tą Radością też bym nie szarżował ".

      Tym bardziej mamy się radować, że część z nas będzie zbawiona, że te problemy zginą wraz z nadejściem Isusa. Część faktycznie będzie cierpieć podczas Wielkiego Ucisku, ale będzie miała szanse na życie wieczne. Inna kwestią jest, że wielka rzesza ma być porwana i byc może nikt z nich nie będzie już więcej cierpiał bo Bóg przygotował mieszkania dla nich.

      Usuń
  15. Piękny cytat Piotrze, naprawdę budujący :)

    OdpowiedzUsuń

"Błogosławieni pokój czyniący, albowiem oni synami Bożymi będą nazwani."

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.