wtorek, 12 lutego 2013

Jan Paweł II powróci jako ósmy król Watykanu czyli całego świata


Niesłychanie ciekawa interpretacja tej oto części Apokalipsy w filmie poniżej:

"Tu trzeba umysłu obdarzonego mądrością. Siedem głów, to siedem pagórków, na których rozsiadła się kobieta, i siedmiu jest królów; (10) pięciu upadło, jeden jest, inny jeszcze nie przyszedł, a gdy przyjdzie, będzie mógł krótko tylko pozostać. (11) A zwierzę, które było, a już go nie ma, jest ósmym, i jest z owych siedmiu, idzie na zatracenie"



 Zwierzę które było a juz go nie ma jest ósmym i jest jednym z siedmiu. Który papież od początku XX wieku miał najlepszy wizerunek? który papież przyszedł na krótko.
Film podpowiada nam, iż ósmym królem, po Benedykcie może być upadły anioł wcielony w  Jana Pawła II.
Dawno temu wpadłem na taką hipotezę, aczkolwiek nie miałem podparcia w Biblii. Nie potrafiłem sobie także wyobrazić jak odzyska życie, energie do sprawowania władzy. Znawcy tematu wiedzą, że upadły anioł taką rzecz może zrobić. Dodatkowo jest wiele argumentów za tym, że to będzie właśnie jego POSTAĆ.


1. Miał najdłuższy pontyfikat w XX wieku i drugi najdłuższy w historii
2. Był jednym z najmłodszych z kardynałów w momencie wybrania go na papieża
3. Pierwszym niewłoskim od 455 roku papieżem
4.Jest uznawany za głównego propagatora upadku komunizmu.
5.Podczas jego pontyfikatu liczba państw współpracujących z Watykanem wzrosła z 85 do 174
6. Odbył 104 podróże do 125 krajów, czyli  więcej niż wszyscy papieże razem wzięci w historii
7. Był biegły w ośmiu językach i 13 innych znał
8. Był najbardziej szanowanym na świecie człowiekiem podczas jego pontyfikatu
9. Był najbardziej ekumenicznym papieżem współpracującym nawet z pogańskimi kapłanami
10. Odwiedził synagogę żydowską w Rzymie. 
11. Był pierwszym papieżem odwiedzającym Auschwiz oraz Izrael
12 Jego pogrzeb zgromadził największych władców świata: 4 królów, pięć królowych, 70 prezydentów i premierów i ponad 14 przywódców religijnych!!!
13. Karol Wojtyła był pochodzenia żydowskiego
Ten film wiele wyjaśnia.
Najbliższe miesiące mogą być niesłychanie ciekawe. Jeśli ten scenariusz jest prawdziwy, to zapewne marionetki tego świata stworzą zamieszanie np przez kryzys ogólnoświatowy aby w jego tle pojawił się "JP II" jako wybawiciel.

Film opublikowano na youtube 12 kwietnia ub. roku (2012). Tak więc nie jest to bieżąca spekulacja.
Język można zmienić klikając na pasku pod filmem na taką kopertę pt Napisy.

11 komentarzy:

  1. poczekamy zobaczmy, warto znać każdą możliwą alternatywę i bacznie obserwować w którą to wszystko stronę idzie.

    OdpowiedzUsuń
  2. Zapytaj co " Dziadek Henio" myśli o tej hipotezie...albo sam dokładnie przemyśl ,bo takiej nadinterpretacji pisma dawno nie widziałem. Pozdro!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. gdybyś uważniej czytał/a, tak trochę wgłębił/a, tak na chwilę, to doszłabyś/edłbyś do wniosku, że to nie moja interpretacja tylko autora filmu :-)))
      Wiele materiałów umieszczam, z którymi nie do końca się zgadzam. W tym przypadku nie wykluczam realizacji takich założeń jak w filmie.
      Poza tym nie jest dla mnie autorytetem w interpretacji Biblii ktoś kto używa loginu o nazwie bogini księżyca. Sorry, ale nic nie wnosisz wartościowego tutaj, zero argumentów, a potrafisz się tylko kłócić jak ostatnio przy okazji tekstu o piwie. Ostatnio starałem się być miły i przymknąłem oko na twe złośliwości, ale tym razem stop.

      Usuń
    2. wiem że to nie twoja interpretacja,ale wysuwasz podobne hipotezy, twoje słowa- "Dawno temu wpadłem na taką hipotezę, aczkolwiek nie miałem podparcia w Biblii"-rozumiem że z tego materiału uzyskałeś podparcie swej hipotezy.Zapoznaj się może z tekstem http://www.zbawienie.com/bestia.htm jak rozumiem Henry Kubik jest dla ciebie jakimś autorytetem? A tekstu o "piwie" do dzisiaj nie sprostowałeś , i tak jak i tym tekstem wielu szukających wprowadzasz w błąd. Znikam - dla ciebie " el lado oscuro de la luna"

      Usuń
    3. to że wpadłem na hipotezę i nie wykluczam takiego scenariusza nie oznacza że się z tym do końca zgadzam.
      Co do Henryka to szanuje go i w zdecydowanej większości się z nim zgadzam. Jednak nie jest on nieomylny co on sam przyznaje. Niedawno zmienił pogląd na Pawła i po raz drugi na Tetragram.
      Henryk na skypie ma napis: "nigdy w nic nie wierz, chyba że oficjalnie jest to zaprzeczone"

      "el lado oscuro de la luna" równie dobrze mogłaś/eś napisać "dark side of the moon".

      z piwem nie musiałem prostować bo Ty mnie sprostowałaś/eś :-)

      Tak jak pisałem nic nie wnosisz tutaj bo tylko kilkakrotnie krytykowałaś. Zero przemyśleń, wymiany zdań. Tylko krytyka.
      A z tym piwem to już przegięcie. Inni zauważyli jak drobiazgowo do tego podeszłaś. Żeby wykrzykniki stawiać, tak krzyczeć bo ktoś źle zapamiętał co mu mówiła inna osoba o piwie, to już przesada

      Usuń
    4. pod tym tekstem http://detektywprawdy.blogspot.com/2013/01/o-piwie.html

      Owa Luna sprostowała mnie odnoście żółci bydlęcej dodawanej do piwa. Ja napisałem że koncerny dodają ją celem nagazowania a ona że zamiast chmielu. No i miała rację, z tym że taką aferę zrobiła jakbym skłamał w pracy doktorskiej :-)

      Usuń
    5. "el lado oscuro de la luna" równie dobrze mogłaś/eś napisać "dark side of the moon". -i w tym u ciebie cały problem- nie widzisz różnicy...A już mnie nie było :)

      Usuń
    6. poddaje się. Nie chce mi się tak rozdrabniać i kłócić....

      Usuń
    7. "i w tym u ciebie cały problem"

      A u ciebie Luna W czym problem ?

      I gdzie byłaś jak cię nie było ?

      :)

      Usuń
  3. Dzięki za ten materiał. Bardzo ciekawy, trzeba to zgłebiać!

    OdpowiedzUsuń

"Błogosławieni pokój czyniący, albowiem oni synami Bożymi będą nazwani."

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.