wtorek, 19 listopada 2013

Jeszcze o wczorajszym sporze inaczej

Umieszczam za zgodą autora bardzo interesujący komentarz mailowy  do wczorajszego sporu jaki otrzymałem dziś.
 Nie stwierdzam, że autor ma, lub nie rację, ale jest to ciekawy punkt widzenia.
Proszę jednocześnie o nie obstawanie w komentarzach za żadną ze stron. Wystarczy już złej energii....







"
Nikt z nas nie jest doskonały i nikt z nas nie pisze w sposób doskonały. Dlatego bardzo wszystkich proszę abyśmy się nie łapali za słowa, bo to do niczego dobrego nie prowadzi.

Każdy z nas błądzi, Pan Henryk też zmieniał zdanie co do księgo Henocha kilka razy(najpierw była, później nie była, teraz znowu jest).
Ja rozumiem, że Pan Henryk podaje dowody ze źródeł historycznych, ale czy wziął pod uwagę to, że te źródła mogą wprowadzać błąd. I teraz tak, ja rozumiem Pana, że nie chce Pan przesądzać o takich sprawach jak piekło, ziemia wklęsła, apostoł Paweł, Imię Jezus i ma Pan rację. Pamiętajmy, że to Bóg ludziom pomieszał języki i zdawał sobie chyba z tego sprawę, że połowa świata będzie w przyszłości źle wymawiać imię jego syna.
Być może też jest tak, że Pan Henryk jest dobrze prowadzony a to my po prostu za nim nie nadążamy.
U mnie wiele spraw też stoiki pod znakiem zapytania i nie chce wydawać osądu, żebym sam nie był sądzony.
I teraz najważniejsze: dziwne, że te kłótnie wybuchły akurat wtedy kiedy się ta kometa ISON zbliża do ziemi.
Zastanawiałem się kiedyś po co nam ta wszystka wiedza?
Może być tak, że Ci wszyscy którzy mają wiedzę pozostaną, żeby świadczyć o Bogu pośród ludzi. Bóg będzie wiedział i miał co do nas pewność, że nie przyjmiemy znamienia i nie oddamy pokłonu, może dlatego zostaliśmy w sposób duchowy przyprowadzeni przed monitory komputerów, żeby się tego wszystkiego dowiedzieć.

Znam, wielu ludzi którzy nie mają o niczym zielonego pojęcia i nie chcą o tym wszystkim słyszeć i jak by oni pozostali a wszyscy internetowi chrześcijanie porwani, to Ci biedni ludzie bez problemu łyknęli by bajkę o ufo.
Natomiast z ludźmi uświadomionymi tego by się nie dało zrobić.
Jeśli chodzi o 144 tyś to myślę, że podstawą jest tam genetyka. Apokalipsa dokładnie mówi, że trzeba mieć rodowód, czyli geny, a później wszystkie pozostałe cechy(uczynki, itp, itd). Weźmy takiego Japończyka, żeby się dwoił i troił to i tak nie zostanie zakwalifikowany do 144, bo nie ma odpowiednich genów.
Z drugiej strony Pan Jezus powiedział, że dzieci Abrahama może zbudzić z kamieni.
I na koniec tego maila powiem, że wszyscy potrzebujemy modlitwy i "klapsa" od Boga na opamiętanie się.'


Kuba

4 komentarze:

  1. Btw. ISON => I son => Ja syn. Kto nazwał tę kometę?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Naukowcy SYSTEMOWI a więc moze to ich SYN niosący światło spada...z pompą i fajerwerkami (Filipiny 10tys osób) , USA - kilkadziesiąt tornad

      Usuń
    2. I pomyśleć, że to dopiero początek...

      Usuń
  2. Piotr chciał się tylko odciąć od porównań do Henryka a wyszła z tego nieprzyjemna sytuacja. Cóż, zdarza się. Najlepiej niech to wszystko się zakończy a o ile nie da się razem to niech każdy swoje robi a czytelnicy mogą czytać obie strony/blogi/fora i co najważniejsze Biblie aby samemu sobie wyrobić opinię. Henryk z Mariuszem skupiają się na wklęsłej Ziemi (w co ja także coraz mocniej wierzę) a Ja, Piotr czy inni z forum-chrześcijan bardziej na nadchodzącej apokalipsie i komecie Ison. Każdy COŚ wkłada, dodaje i myślę, że kłótnie dlasze są niepotrzebnę. Ja nie jestem znawcą biblijnym wybitnym jakimś, jestem prostym człowiekiem i kanałem na YT jaki prowadzę tłumaczę w miarę możliwości filmy, pomagają oczywiście inni (za co jestem wdzięczny!) i może nie wszystkie filmy są w 100% prawdą, niektóre mogą pewne rzeczy fałszować (nigdy nie można tego wykluczyć) to myslę, że Panu Bogu jest to miłe. Osobiście na razie nie zgadzam się z jednym filmem - o bestii, która ma byc Watykan (a jest nierządnica, która bestię ujeżdza) film z world's last chance, być może zbyt pochopnie go podałem, ale czasami warto zapoznać się z innymi rzeczami aby poznać błędy., szczególnie, że podaje BARDZO CIEKAWE informacje na temat papiestwa i chociażby dlatego warto się zapoznać. Mam nadzieję, że wszyscy się spotkamy w królestie Pana i przy lampce wina podyskutujemy, pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

"Błogosławieni pokój czyniący, albowiem oni synami Bożymi będą nazwani."

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.