środa, 20 listopada 2013

POLAK W BRYTYJSKIM MAM TALENT!!!

Typowa sceneria jak w każdym innym programu, typowi jurorzy jak w polskiej wersji: cynik, ckliwa aktoreczka płacząca niczym Edyta Górniak, wzruszenie i .... Polak z góry przekreślony przez Jury.
Nie byłoby w tym nic dziwnego gdyby.....


.... gdyby nie fakt iż Polak śpiewa bardzo ładnym głosem o... siłowni, anabolach i facebooku, kiedy publika nie świadoma treści jest pod wielkim wrażeniem.
Józek z Grodziska Mazowieckiego.

okazał się żartem na który nabrało się kilku moich znajomych łącznie ze mną i  paroma osobami z bloga i w realu. O żarcie  poinformował Vipking :-)



Tutaj oryginał:





2 komentarze:

  1. Niestety to jest fake zrobiony przez Cezika. Nabrałeś się Piotrze ;) Tak jak większość Polski w tym ja :D
    A tu orginał:
    https://www.youtube.com/watch?v=r7iKduyAtjM&feature=youtube_gdata_player

    OdpowiedzUsuń
  2. Można mnie doliczyć do grona nabranych na tą przeróbkę.

    Mnie to uświadamia że takich żartów, informacji i manipulacji na naszą zgubę może być więcej.

    Cezik zrobił z nas sobie żart a co jeśli ktoś inny sprowadza na manowce w innych sprawach ?

    Ta pomyłka pokazuje mi jak bardzo powinniśmy być roztropni, bowiem jak pokazuje w/w oszukać jest nas łatwo.




    OdpowiedzUsuń

"Błogosławieni pokój czyniący, albowiem oni synami Bożymi będą nazwani."

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.