niedziela, 10 listopada 2013

Jak przekonać znajomych i rodzinę do Biblii i Jezusa

Wiem, że jest to ciężkie, ale zapewne wielu z Was ma osoby, na których bardzo Wam zależy i jak się domyślam nie chcecie aby poszły niedługo za antychrystem.
Wiele razy zastanawiałem się dlaczego akurat ja, my  z tego bloga, byli katolicy  czytelnicy i wielu protestantów zostaliśmy przez Boga wybrani. Dlaczego akurat nam otworzył oczy nasz Ojciec Niebieski?
Kiedyś myślałem, że po to by po porwaniu i przeszkoleniu u Boga ponownie wrócić na Ziemię.
Być może i tak jest, ale jednego jestem pewien: czytając Biblię i materiały PRAWDY mamy przygotowanie do ewangelizowania i uświadamiania. Może bez nas nasi bliscy nie mieliby szans na zmianę.

Marka 16:15  

I rzekł do nich: Idźcie na cały świat i głoście dobrą nowinę wszelkiemu stworzeniu! (16) Kto uwierzy i przyjmie zanurzenie, będzie uratowany; a kto nie uwierzy, otrzyma wyrok.

 Isus Chrystus mówi nam o działaniu. Nakazuje nam podejmowanie  czynności. Nie mówi: czytajcie a będziecie zbawieni.


Rozmawiam na czacie google lub na skypie z kilkoma osobami, które mają ten sam problem  co my wszyscy:  rodzina, partner nie akceptuje naszej wiary. Jeden znajomy udzielający się na kilku forach netowych, świetnie znający Prawdę twierdzi, że żona nie chce się dać przekonać. (mam nadzieję że się nie obrazisz? to w celach edukacyjnych jest ten przykład :-) )
Ja zapytałem: a czy modliłeś się za nią. Odparł: nie.
 Tak oczywista sprawa a On do tego nie doszedł

Jest to pierwszy warunek pomocy naszym bliskim - modlitwa o poznanie prawdy i o naśladownictwo Jezusa. Bez tego możecie gadać nawet codziennie o przestępstwach kościoła i nici z tego będą.



W zasadzie na żywo face to face udało mi się przekonać zaledwie kilka osób. Dzięki pracy bloga nie mam pojęcia ile osób....

Co ja robię żeby przekonać innych poza modlitwą.  Zależy to od rozmówcy. W związku z tym, że większość osób myśli jak tu przetrwać i widzi zło dookoła w Polsce zaczynam tak:


"jak myślisz, dlaczego takie kraje jak Niemcy, Norwegia, Australia, USA, Finlandia, sa bogate i żyje się tam o wiele lepiej niż w Polsce?"


zazwyczaj nie wie mój rozmówca, albo mówi coś nie spójnego. Wtedy przechodzę do "ataku" mówiąc dalej: 
"Jak wiesz nie jestem w żadnej religii, ale wszystkie te kraje, które wymieniłem są protestanckie. Czy mówi Ci coś teoria etyki protestanckiej?' 
Jesli jest ktoś wykształcony podaję autora Maxa Webera. Notabene moje rzekome nazwisko pochodzi od nazwiska znanego psychologa spoełczengo Philipa Zimbardo, znanego przez słynny eksperymet ze studentami odgrywającymi rolę więźniów. Zachęcam do zapoznania się.
Tak czy owak tłumaczę to co jest tutaj:


http://detektywprawdy.blogspot.com/2013/10/kraje-bogate-to-kraje-protestanckie.html 


między innymi:

Specyficznie, protestantyzm sprzyja następującym zwyczajom, które z kolei sprzyjają kapitalizmowi:

  • ciężka praca, która jest czynnością na chwałę Boga
  • dążenie do nieustannego powiększania majątku (kapitału), czyli moralny nakaz dążenia do bogactwa
  • majątek (bogactwo) nie powinny być konsumowane - ascetyczny styl życia i związana z nim redukcja wydatków pieniężnych do niezbędnego minimum
  • zachowania ułatwiające zaufanie w kontaktach gospodarczych, takich jak: pracowitość, rzetelność, dotrzymywanie zobowiązań, uczciwość w transakcjach handlowych"wikipedia


Później tłumaczę to:

http://detektywprawdy.blogspot.com/2013/10/mapa-europy-zmieniajaca-sie-na.html

Omawiając fakt bycia potęgą naszego kraju i z czego to wynika: do mniej więcej 1500 roku byliśmy potęgą ze względu na rosnący protestantyzm zwalczany oraz dlatego, że niedługo przed rozbiorami zrobiono Maryje boginię Astarte królową Polski. Jak w linku powyżej. Często rozmówca jest zainteresowany widzi logikę.
Następnie mówię o tym, że obrazy tzw madonny z dzieciątkiem były sposo przed narodzeniem Jezusa i przedstawiały pogańską boginie Izydę z małym Horusem.
Jesli mam przyjemność rozmawiać przez net, to podsyłam ten link:

http://detektywprawdy.blogspot.com/2013/02/krolowa-niebios-demoniczne-zwierzchnosci.html


Uzasadnienie przyczyn pecha Polski.

Następnie podaje przekręty zrobienia z jednego zdania kultu Maryji, przy tym pokazując mechanizmy kłamstwa:

http://detektywprawdy.blogspot.com/2013/10/kto-jest-bogosawiony-czy-ty-rowniez.html





Mówię o kłamstwach związanych z JPII, o Franku Jezuiciem, ,morderstwach na Serbach dokonanych przez kapłanów KRK.


Nie jest to proste. Gdyby było to proste, nie bylibyśmy potrzebni.
Pamiętajcie: kropla drąży skałę. Nasi bliscy sa pod wpływem czarnej magi KRK oraz magii TV.


Zachęcam do dzielenia się Waszymi doświadczeniami w dziale, który celowo stworzyłem przed chwilą:


http://forum-chrzescijan.pl/index.php/forum/samo-zycie-doswiadczenia/260-jak-przekonac-bliskich-do-biblii-i-jezusa#716










 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

"Błogosławieni pokój czyniący, albowiem oni synami Bożymi będą nazwani."

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.