czwartek, 6 czerwca 2013

Dlaczego zablokowałem swój blog?

Często jest tak, że coś czujemy ale nie jesteśmy pewni, co powinniśmy zrobić i czy w ogóle. Tak było i z tą decyzją. Przysłowiową "klamką", która zapadła, było moje jednorazowe zaangażowanie w kłótnie chrześcijan o wklęsłość Ziemi na blogu BBC tutaj:

http://my.opera.com/bbc-poland/blog/2013/05/26/forum-tylko-dla-przytakiwaczy?cid=108711882&startidx=300#comment108711882

Napisałem taki komentarz:

"Tak przejrzałem sobie tylko dwie strony komentarzy. Wg mnie cała ta sytuacja jest żenująca. Zachowujecie się jak faryzeusze. Proste pytanie: czy Isus, jak niektórzy wolą Jezus mówił o takiej Ziemi? Poza tym, nikt z Was nie jest w stanie udowodnić swej racji, ani jedna strona ani druga. Drzecie przysłowiowe szaty. Czy warto? Mamy tego samego Boga a Wy jakbyście mogli to byście się pobili. Pomyślcie, czy Waszych znajomych, rodziców, babć, dziadków interesuje to jaka jest Ziemia? Mariuszu i Heńku, Wy też się zastanówcie co czynicie. Dla wielu jesteście autorytetami. Jak to wszystko wygląda teraz? Ucisk czy wielki czy po prostu ucisk jak go zwał tak go zwał zbliża sie wielkimi krokami a tu wszyscy chrześcijanie kłócą się o bzdury. Niedługo nabiorę podejrzeń że ktoś to celowo robi.... co mogę jeszcze napisać.,.. może: Pokój z Wami"

W zasadzie nie wtrącam się  w takie spory, ale tutaj powstała mocna zawierucha.
Zapewne kierowały mną słowa Isusa:

"
(15) A jeśliby zgrzeszył brat twój, idź, upomnij go sam na sam; jeśliby cię usłuchał, pozyskałeś brata swego.
(16) Jeśliby zaś nie usłuchał, weź z sobą jeszcze jednego lub dwóch, aby na oświadczeniu dwu lub trzech świadków była oparta każda sprawa.
(17) A jeśliby ich nie usłuchał, powiedz zborowi; a jeśliby zboru nie usłuchał, niech będzie dla ciebie jak poganin i celnik."

 Mam dwóch nie lubiących mnie czytelników od kilku miesięcy. Paradoks. Może nawet nie paradoks, tylko obłuda. Nie lubią a czytają :-)





Wg cytatu z Mateusza najpierw pisałem do nich maile. "upomnij go sam na sam" Mt 15 w styczniu do jednego i bodajże w marcu do drugiego.

 Następnie na blogu BBC po przykładnym zachowaniu  Niezapominajki:

"http://my.opera.com/bbc-poland/blog/2013/05/26/forum-tylko-dla-przytakiwaczy?startidx=150#comments

"
niezapominajka writes: Wiecie co? Jak tak patrzę, jaki zamęt wywołał temat pustej ziemi, ile krzywdy, oskarżeń i pychy wyłoniło się z tego wątku, to zastanawiam się, czy wszyscy już na głowę upadli... BBC i Zamos mieli tylko odmienne zdanie, w temacie w którym nie wielu może dyskutować... i chyba nie potrzebnie dali się wciągnąć w tę dyskusję, bo cała ta wojna pozostawia tylko NIESMAK! Jak tak dalej pójdzie, nie będzie żadnego forum ani bloga na którym można by w spokoju mieć społeczność z innymi wierzącymi!!! W kościołach się nawzajem kąsają, na forach to samo... pozdychamy w samotności!!! Nie wiem, czy wszyscy oślepli, ale naookoło umierają ludzie, również wierzący... Rak i kalectwo toczą wszystkich jak zaraza, świat się sypie, chrześcijanie żywcem są paleni i mordowani, Polacy żyją powoli na skraju nędzy, ludzkość prowadzona jest na manowce, nasze dzieci są bombardowane pokusami, grzechem i brudem... Każdy dzień jest walką, zmaganiem, o Boże wartości, o zdrowie, psychiczne i fizyczne, o dusze naszych bliskich!!! Nic tylko wołać: przyjdź Panie,przyjdź!! Ludzie desperacko potrzebują Boga i słów pocieszenia... czy na prawdę ktoś sądzi, że prawda w sprawie budowy Ziemi może coś wnieść do zbawienia? Czy Bóg będzie nas sądził za niewiedzę w kwestii budowy Ziemi, czy też miejsca naszego pobytu, czy za każde nierozważne słowo, które zraniło tych, za których Chrystus umarł? Czy Bóg osądzi i ukarze tych, którzy żyją w przekonaniu, że Ziemia kręci się wokół Słońca? Są wierzący, z którymi mogę o tym porozmawiać, ale są tacy, którzy w prostocie dzielą się wszystkim, co mają, również Słowem Bożym, których Bóg wytapia w ogniu, jak złoto, a oni z uśmiechem idą i chwalą Boga, dając tym samym wspaniałe świadectwo Bożej miłości, dobroci i opieki... Dla tych ludzi tematy takie jak te są czystą abstrakcją... może im powiem, że są zbyt głupi, żeby zasłużyć na zbawienie? Może im powiem, że przyjęli demoniczne nauki???!!! Może samej sobie to powiem, bo szczerze mówiąc...ile jest osób, które mogą zrozumieć Wasze obliczenia i cały ten wątek? Ja, w mojej prostocie, nic nie rozumiem, ale za to doskonale rozumię mowę nienawiści... właściwie to piszę to nie na tym forum, co powinnam, ale jestem tak rozczarowana i zawiedziona, że wolę tam nawet nie zaglądać...Może tutaj jeszcze ktoś się ocknie... Jednak pozananie nadyma, jednak każdy może wnieść jedno małe światełko, albo co najwyżej kilka a potem zaczyna wzniecać ogień, który niszczy wszystko dookoła! Jednak człowiek jest tak ułomny, że aż podziwiam Boga za to, jak niektórych pozostawia w nędzy i cierpieniu przez lata! To dla ich dobra, dla zbawienia ich duszy... Chwała Ci Panie za Twoją mądrość! Dziękuję Ci za każdą łzę i każde rozdarcie serca, którego doświadczyłam. Dziękuję Ci, że nie mam czasu ani głowy, żeby dyskutować, mierzyć i ważyć, za to powalając mnie wciąż od nowa na ziemię, trzymasz mnie blisko Swoich stóp!... bo tam jest nasze miejsce!!! Gotuję się, kiedy to czytam!!! Gotuję się, bo nawet nie widzicie, jak daleko odeszliście od spraw Bożych!!! To, co robicie, nie ma żadnego znaczenia!!! A wiecie jakie znaczenie ma to, że mój Brat w wierze od grudnia zeszłego roku razem z dziećmi przyglądał się, jak umiera jego żona!!??? Wiecie, jakie znaczenie ma to, że żadne z nich nie straciło wiary i nawet dzisiaj, w dniu jej pochówku, dzielą się Słowem z innymi, niosąc nadzieję i wiarę!! Wiecie, jak wielu usycha z tęsknoty za Królestwem Bożym, bo na tym padole nie da się już żyć??? Chyba co niektórzy za dużo czasu mają. Chyba co niektórzy zbyt wygodne życie wiodą... Chyba już nadszedł czas, aby Pan wrzucił co niektórych w ogień i zaczął ich wytapiać i próbować (Zach 13:8-9)... A weź tak jeden z drugim poczuj ból po utracie dziecka, albo żony... czy będziesz miał jeszcze siłę na kłótnie i obliczenia????!!!! Zazdroszczę Wam beztroski i czasu na zdobywanie mądrości, która Was tylko poróżnia i prowadzi do sporów... Chociaż nie.. Nie zazdroszczę. Wolę dalej przyglądać się temu cierpieniu naookoło mnie, bo ono sprawia, że szukam Boga...bo w nim Boga znajduję, Jego litość, Jego miłosierdzie i troskę... A Wy czego szukacie? Błagam tych rozsądnych, których z przyjemnością dotąd czytałam... wołajcie, aby Pan przyspieszył swoje dzieło i obudźcie się! Wielu tego wołania potrzebuje. Dla wielu już tylko powrót Chrystusa jest wyjściem i rozwiązaniem, ulgą i końcem ich cierpienia! Nie pozwólcie, aby tematy najmniej istotne dla Waszego zbawienia, odwiodły Was od Stwórcy i od miłości do tych, których On umiłował. Głęboko wierzę, że On sam w swoim czasie i w swoim Królestwie, wszystko dokładnie nam pokaże i objaśni! Przepraszam za ten słowotok...chciałam tylko potrząsnąć, bo nie mogę patrzeć ani czytać... Nie ma już strony, nie ma już forum ani bloga, gdzie mogłabym skierować tych, którzy szukają Prawdy. Nie chcę, aby widzieli jak wygląda chrześcijaństwo:( Jer 9:22-23"


Chyba sam bym nie napisał lepszego komentarza.....

Tutaj po raz pierwszy zaangażowałem się i ja dołączając do Niezapominajki zgodnie z MT


(16) Jeśliby zaś nie usłuchał, weź z sobą jeszcze jednego lub dwóch, aby na oświadczeniu dwu lub trzech świadków była oparta każda sprawa.


za co otrzymałem odpowiedź od jawa sen

"a cha podeślesz nasz dialog z Twojego blogu,panie dwulicowy moralisto"

Na co ja ostatni raz odpisałem:

"Detektywprawdy writes:
 jawasen
 Niech ci będzie że wcale nie znam Biblii a Ty jesteś mistrzem, bo tak to odbieram. Jednak wyrzucanie kogoś z forum o odmienne zdanie jest wg mnie nie chrześcijańskie i tak jak Wy macie prawo się kłócić tak ja mam prawo do takiego zdania
 d4r3q
powiadasz przyjemne rozmowy: "Henryk i Mariusz zachowali się po chamsku. " " Widzę że ci panowie sami zapędzili się w kozi róg , to już jest sekta" To jakie są te nie przyjemne? nazwanie kogoś per "ch...u"? wyłączam się bez odbioru. Jak będzie trzeba to i z forum Heńka. Dziękuje, to nie moje towarzystwo. Inaczej postrzegam bliźnich. Większość nie powiedziałaby takich tekstów face to face. W necie każdy silny. Ok. można i tak. "

Na co odpisał d4r3q:

"Jawasen masz rację Detektywprawdy to dopiero kłótnik, po mnie do dziś jeszcze nie może się otrząsnąć"

Jak widać d4r3q raduje się tym, że nie mogłem się "otrząsnąć" od tego co mi powiedział w styczniu. Cieszy się, że mi dopiekł. Co za przykładny znaFca Biblii . A dopiekł mi tak: "chłopie zachowujesz się jakby cie na masturbacji przylapali".
Przepraszam bardzo ale dla mnie taka osoba nie jest ani moim bliźnim ani chrześcijaninem. Mogę się za nią jedynie modlić jak za swych nieprzyjaciół czego nie potrafię robić.



Po tym przystąpiłem do trzeciej fazy:

 "(17) A jeśliby ich nie usłuchał, powiedz zborowi; a jeśliby zboru nie usłuchał, niech będzie dla ciebie jak poganin i celnik.""



 Dostałem tyle kopów od życia, że ani nie mogę być już jak kiedyś naiwny i akceptować takich zachowań, ani wpuszczać z brudnymi butami do mego bloga ludzi złych i podłych. W blogu czasem pokazuje swe uczucia, obnażam się. Tak więc doszedłem do wniosku, że potomkowie Chama nie będą czytali tego co piszę sercem. Dla zła mówię nie. Jeśli tak mają wyglądać chrześcijanie, to ja nim nie chce być. Wszak chrześcijanami byli także krzyżowcy i są nimi znawcy Biblii - kapłani katoliccy, w tym pedofile, rozpustnicy i materialiści. Wszyscy oni sypią niczym z rękawa cytatami z Biblii. Z której księgi chcecie? z Izajasza? to będzie z Izajasza, z Ozjasza? będzie cytat z Ozjasza. Nie ważny jest pokój, sprawiedliwość, miłość bliźniego. Ważne że znają odpowiedni cytat do swych celów.


Mało tego, będę o wiele bardziej stanowczy wobec chamstwa. Ci ludzie będą dla mnie jak celnik lub poganin.
Życie nauczyło mnie w ostatnich latach: szanowania siebie i tych którzy mnie szanują. Jesli ktoś mnie nie szanuje, to po prostu nie chce go znać. Czy to będzie cioteczny brat, czy żona, czy kolega z pracy czy ktokolwiek inny. I niech tak pozostanie.



3 komentarze:

  1. Biblia w rozumie i brak Boga w sercu a miłość Bliźniego okrojona do własnej osoby.

    Szukajcie Sprawiedliwych we własnym otoczeniu, w życiu realnym, nie na forach, w anonimowym Internecie, gdzie przebierańców dostatek.



    "Nie ważny jest pokój, sprawiedliwość, miłość bliźniego. Ważne, że znają odpowiedni cytat do swych celów."

    Szacunek dla Niezapominajki i dla ciebie Piotrze za Postawę i Odwagę




    OdpowiedzUsuń
  2. Dokładam się do szacunku dla Niezapominajki i Ciebie, Piotrze. Odnośnie forum zbawieniecomMam mieszane uczucia kiedy czytam Sekcję priorytetową/Wewnetrzny kosmos... Z jednej strony pociagaja mnie te informacje i opieraja sie w duzej mierze na Biblii, z drugiej strony zraziło mnie potraktowanie BBC, Zamosa i Piotrusia8268:(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sprawa jest prosta. Nic nie dzieje się bez przyczyny. Zrozumiałem Henryka po tym jak mnie poinformował o ataku na moją osobę przez kogoś o kim nie mogę napisać ze względu na prawo (tzn lewo).
      W skrócie pisząc myliłem się iż atakują mnie chrześcijanie. Po prostu tak działa diaspora lub hasbara. Ja naiwny myślałem że to pseudo chrześcijanie są chamscy. Zresztą jak mogą być chrześcijanie chamscy. Jeśli są to nie są chrześcijanami....

      Usuń

"Błogosławieni pokój czyniący, albowiem oni synami Bożymi będą nazwani."

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.