środa, 26 czerwca 2013

Nephlims w muzyce

Niedawno przekonałem się jakim niewyrazistym człowiekiem byłem przez wiele lat. Okazuje się, że przesłuchałem dziesiątki tysięcy utworów i jednym uchem mi wchodziły a drugim wychodziły. Nie analizowałem wcale tekstów będąc nastolatkiem a nawet później mając 20 parę lat.
To jest tak jak z pójściem na dyskotekę. Wszyscy fajnie się bawią, po czym za jakiś czas okazuje się, że bawiliśmy się przy satanistce Lady Gaga.
Kiedyś, ok 15 lat temu słuchałem kapeli pt Fields of The Nephilims. Co przetłumaczyłem na: Pola Nephilimsów.
Nawet nie zainteresowałem się nazwą zespołu. Dziś wiem, że jej lider McCoy, (zafascynowany mitologią, okultyzmem i gnozą - co już na wstępie wyznaczyło tory dla rozwoju grupy. Wikipedia) . Gnoza, okultyzm.. jak to wszystko jest ze sobą powiązane.
Wikipedia nie podaje jednak informacji o Nephilmis w Biblii. Nie dziwię się.
 Z drugiej strony przedstawiają nam na tacy przed nami to co robią od tysięcy lat i kto to robi a my jak te nieuki nie widzimy nic. Mamy oczy i nie widzimy.

"Fields of The Niephilims kreowali widowiska na koncertach (tylne światła w kłębach dymu, porywające potężne brzmienie, demoniczny wokal), wpędzające na przemian w skrajne stany emocjonalne i niemały szum medialny sprawił, iż stali się idolami dla wielu naśladowców.
Występy stały się niezwykle energetyzujące, hipnotyczne, a publiczność bez najmniejszego oporu poddawała się mistycyzmowi widowisk kreowanych przez Carla."

Poniżej jakże wymowna okładka płyty Nephilimsów






Uśpieni, zamknięci, czekający na wyjście.









Lider zespołu McCoy. On nie ma normalnych oczu.




Zawsze ubrany na koncertach jak przyprószony popiołem, jakby niedawni wyszedł z grobu





 "Bestia ma przecież przybyć z Otchłani, z samego dna Piekieł, z mitycznego Tartaru. Odpowiedż na pytanie czym, lub kim jest ta Bestia znalazł Patryk Heron w Księdze Rodzaju, na samym jej początku, gdzie jest mowa o  Nephilms, upadłych aniołach, którzy zamieszkiwali Ziemię aż do Potopu i czasów Noego. Nehilims byli ludźmi jednak innego rodzaju niż my. Byli o wiele bardziej spirytualni niż my, choć tak jak my posiadali ciało. My jednak mamy problem z naszym wlasnym światem duchowym, przez co nie jesteśmy nawet w stanie dorównać Nephilims
W Ksiedze Henocha opisano, że 200 takich aniołow pojawiło na Górze Hermon na tysiąc lat przed Potopem i widzialo ten fakt wielu ludzi. Nephilims byli niezwykłej urody ale też posiadali ogromną wiedze i mądrość. Posiadali też nadludzką moc i nadludzkie możliwości. 200 Nephilms o których wspomina Henoch nie wygląda na liczbę zbyt dużą, jednak to oni stoją za budową piramid w Gizie, Stonehenge, Angkor Watt, piramid mezoamerykańskich czy Linii z Nazca. Wzięli oni sobie za żony ludzkie kobiety i mieli z nimi potomstwo, którym byli Giganci także opisani w Starym Testamencie. Słowo Nephilims pochodzi z hebrajskiego Naphal co oznacza upadły. Mimo, że Nephilims żyli na ziemi to jednak przybyli oni z zupelnie innego wymiaru. Wymiar ten nazywamy ogólnie Niebem. Wszystko się zmieniło się dla nich gdy zostali strąceni z Nieba na Ziemię i to wówczas dostrzegli ich ludzie, bo Nephilims zamieszkali w naszym wymiarze. Wspomina sie o nich nie tylko w Księdze Henocha ale także w proroctwach Izajasza. Można przeczytac o nich w Ewangelii św. Łukasza i oczywiście Apokalipsie św. Jana. Nephilims zostali zniszczeni przez Potop ale wg. Patricka Herona wszystko wskazuje na to, że znów pojawią się na Ziemi, tym razem prowadzeni przez Antychrysta, który stanie na czele 200 Nehilims uwolnionych z Bezdennej Otchlani."



Tekst utworu "Moonchild" Księżycowe dziecko



No to sprawiedliwy sen
Poza umysłem
Sprawiedliwy sen
Poza umysłem
Czy słuszne jest tylko marzyć
Z moich dni

Weź swoje konie
Niech pełzną
Umieść je w klatkach
To jest sprawiedliwe dla duszy

Otwórz oczy
Wbrew temu, co wydaje się
Długowieczność

Jest sprawiedliwa część mnie

Księżycowe dziecko
Niżej mnie w dół, Niżej mnie w dół

Księżycowe dziecko
Niżej mnie w dół w dół w dół w dół w dół w dół

No to sprawiedliwe dni
Poza umysłem
Sprawiedliwe dni

Nigdy nie powrócić, czekam nie więcej
Oni nie biorą jeńców w obiecanej wojnie
Umrę w tym
Umrę w tym
Zabierz go z sobą

Księżycowe dziecko
Zdjęte z bezpiecznych miejsc
Czy nie widzisz,
Tracisz mnie

No wsłuchuję się w pustą salę
Nie widzisz na nagraniu przed
Oni Biorą mnie na dół do okna wstyd
Długowieczność słucha mojej sławy

Księżycowe dziecko


W tekście jest ważnych kilka motywów: sprawiedliwy sen, długowieczność, księżycowe dziecko. Czyli to co typowe dla Nephilimsów. Na jednej z okładek jak wyżej mieliśmy księżyc ułożony poziomo na kształt rogów. Ten sam księżyc, który jest w Islamie i był w straożytności.


Jeszcze inne tekst:  And There Will Your Heart Be Also

Musimy cierpieć, żeby pozbyć się bólu
Czy pomożesz nam odnaleźć drogę ?
Ty zostaniesz tutaj... w Raju...
Niech chwila ta skończy się już
Gdyż chcę być z tobą
Przepłynę morficzne oceany
Żeby położyć się przy tobie
I zostać tutaj... w Raju...
Dusza twa wyrwała się z wiru
I wolna jest
I ja uwolniłem się z tego wiru
Żeby z tobą być
Zagubieni jesteśmy
Wśród jasnych aniołów...


Można się domyślać jakich aniołów. Dowodem będzie następny utwór tego gnostyka - Elizium

U wrót milczących wspomnień"

Tak, dziś... życie, które znałem...
Mdli mnie na widok wszystkich ludzi
W ślepym blasku księżyca
Podchodzę do okna
Gdzie noc stała się Elizium
dla bezsennych dusz
I naszą przyszłością...
Stoisz tam...

Może po prostu umrę... A może pozostanę?
Choć przy tobie czuję się żywy
I czuję coś w rodzaju Nieba
Gdy jestem tak głęboko w niej
Czuję coś w rodzaju Nieba...

Wysłuchaj mnie
Daj mi troszkę Nieba... 


Co jest ciekawe w tym utworze? Elizium stała sie natchnieniem płyty pod tym tytułem.

Elizium – trzeci album Fields Of The Nephilim. Został wydany w 1990 roku i jest uznawany za szczytowe osiągnięcie zespołu. Płyta jest ostatnim oficjalnym studyjnym projektem FOTN przed długą przerwą, trwającą aż do roku 2005.
W utworze At the gates of silent memory wykorzystano fragment zapisu głosu Aleistera Crowleya.





     Ludzie nie wierzą w Biblię ale "łykają" kontr kulturę Biblii z nią powiązaną. To jest dopiero majstersztyk kłamców, plemienia żmiojowego.

Na koniec dodam, że bardzo lubiłem słuchać audycje Tomasz Beksińskiego, które nazywał "Romantycy muzyki rockowej" poza ta kapela m,in Sister of Mercy). To taka smutna choć  hmmm piękna, ale przytłaczająca muzyka. Miałem ja po niej czarne momenty. Na szczęście nie skończyłem jak twórca tej  audycji oraz tłumaczeń nie tylko filmów z Jamesem Bonem ale i Fields Of The Nephilims. Tomasz Beksiński popełnił samobójstwo.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

"Błogosławieni pokój czyniący, albowiem oni synami Bożymi będą nazwani."

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.