środa, 5 czerwca 2013

Od 05.06.2013 blog dostępny tylko dla stałych czytelników

Zakładając ten blog nie szukałem poklasku. Mam w życiu kilka osiągnięć, które wypełniają tą potrzebę bycia kimś. Nie dodawałem linków w internecie by być znanym.
Nie zarabiałem na nim pieniędzy z reklam, ani też z datków choć miałem oferty.
Po pół roku pisania, umieszczania tekstów i filmów doszedłem do dwóch wniosków:

1. Wśród chrześcijan jest mnóstwo chamstwa kryjącego się za monitorem.  Zwykli tchórze. Teraz rozumiem radtrapa, który wytrzymał aż dwa lata jak to nazwał balastu.
2. Wolę mniej liczne grono a przyjaznych osób. Co prawda nic szczególnego nie wydarzyło się ostatnimi czasy, ale czytając komentarze na niektórych forach i blogach doszedłem do wniosku, że źli ludzie nie będą czytać mego bloga. Jeśli oni mają prawo oceniać innych, to i ja ich mam również prawo oceniać.
Dalsze udostępnianie bloga i ewentualne kłótnie z potomkami Chama byłyby wypełnieniem tzw ewangelii auquriusa:

"8. Zaprawdę gdy żądacie i pragniecie szacunku, nie jesteście go godni. Odrzućcie pychę."

Ja wymagam szacunku i sam go  przestrzegam.

Dlatego też od jutra dostęp do tego bloga będzie dla wybranych czytelników. Chętnych proszę o mail z podaniem loginu, który dodam do stałych czytelników. Niestety teksty z tego bloga będzie można czytać jedynie po zalogowaniu.


W związku z dużym zainteresowaniem nie jestem w stanie pisać do Was bardziej obszernych maili


mój mail: zimbarder@gmail.com
Zbieram zgłoszenia do wieczora

Pozdrawiam

Piotr z Kielc


4 komentarze:

  1. dzięki za ogrom pracy, który w to wkładasz

    ps. zawsze możesz gdzieś udostępniać swoją prace tylko do czytania,bo tak przecież nikt nie będzie siał zamieszania ;]

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki i Tobie i kilkudziesięciu osobom, które napisały do mnie w podobnym tonie.

      ...i o tym myślę (prace do czytania). Teksty tylko własnego autorstwa umieszczę na nowym adresie bez możliwości komentowania.

      Usuń
  2. Nie mogłam wejść na Twoja stronę Piotrze i było mi smutno, dopiero dzisiaj się udało:)
    Nie wiedziałam co się stało, dzisiaj po przeczytaniu i przeanalizowaniu twoich wpisów, zrozumiałam.
    Życzę dużo ciepła od czytelników, Bożej radości i siły dla Ciebie! Fajnie, ze znowu działa:)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki Daisy Mona. Ty moja wierna czytelniczko :-) Również życzę Ci wiele dobra i ochrony Bożej.

      Usuń

"Błogosławieni pokój czyniący, albowiem oni synami Bożymi będą nazwani."

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.