wtorek, 24 grudnia 2013

Co za dzień

Blog detektywprawdy ma już rok za sobą. Nie wiem jak Wy, ale ja o jeden rok jestem mądrzejszy.
Dzisiejszy dzień nie jest dla mnie szczególny i wyjątkowy, ale wykorzystam go wyjątkowo na edukowaniu rodziny podczas tzw wigilii.
Niemal wcale nie interesuje mnie to, jakie potrawy będę mógł skonsumować.
Natomiast już czuję głód czytania Septuaginty, którą sam sobie zafundowałem na prezent :-), aby ją cytować podczas wieczerzy.
Tak a propos jedzenia; wczoraj rozmyślając kiedy ja spale te wszystkie potrawy, ucieszyłem się na myśl o tym, że bardzo dobrze iż Jezus nie miał 24 apostołów :-) a tylko dwunastu. Przy 12 stu mamy dionizja pełną parą. Na tzw pasterce katolicy będą mieć jedną wielką zbiorową dostawę gazu/ów :-)

---------

W związku z dużym moim zainteresowaniem kometą ISON, będę przez te święta co jakiś czas wypatrywał niebo.

Bardzo ciekawe spostrzeżenie co do tej komety ma Robert Wyrębski z naszego forum:

"nie słyszałem tego od lat, a dzisiaj od rana chodziło mi po głowie "nadciąga noc komety... kto przeżyje swoją śmierć"... nie bójmy się, by nie zostało nam to poczytane ku niedowiarstwu."

 http://forum-chrzescijan.pl/index.php/forum/kometa-ison-przepowiednie-apokalipsa/171-kometa-ison-aktualnosci?start=156



Równie ciekawej interpretacji tego tekstu podjęła się Malke:




"Wsłuchawszy się mogę powiedzieć, że jest przesycona - dla nas mogłoby się wydawać proroczymi - wiadomościami.

Pozwolę sobie przeanalizować co nieco:

Wizje chodźcie do mnie
Blisko najbliżej
Zostańcie w mojej głowie
Najdziksze sny

- wizje przebiegu wydarzeń czasów ostatecznych (prorocze sny, informacje zasięgnięte z Biblii itp.)

Skąd wziął się ten śnieg
Pośrodku lata

- anomalie pogodowe - śnieg w lecie (Egipt, Bliski Wschód)

Skąd ten saksofon, który
Pod czaszką gra

- może chodzi o odgłosy trąb, albo o jakiś zwodniczy projekt HAARP

Nadciąga noc komety
Ognistych meteorów deszcz

- ISON

Nie dowiesz się z gazety
kto przeżyje swoją śmierć

- moim zdaniem jest to odniesienie do złych tego świata - planem Boga jest zniszczyć zło i siły szatana, a cwani słudzy diabła szykują schrony i kryjówki, poza tym sam Chrystus w Ewangelii głosi o ich ucieczce do jaskiń; jakoby trupa szatana miałaby przeżyć zesłaną poniekąd na nią śmierć

Blaski odblaski powódź pozłoty
- scenariusz zniszczenia, ruiny mogące powodować załamanie światła stąd - odblaski

Krzyże południa
- odwrócony satanistyczny krzyż oraz termin astronomiczny

I gwiezdny pył
- nawiązanie do zmian w atmosferze po deszczu meteorów

i przeskok w Wielki Ucisk:
Stosy diamentów
Co zimnym światłem
Będą się palić
Do kresu dni

- bogactwo tego świata, które na nic zda się po kataklizmie Armagedonu

oraz scenariusz po wielkiej bitwie:
Bladą dłonią świt
Otrze pot i łzy
Koszmar minie
Znikną duszne sny

- finał wszystkiego co ziemskie



Piosenka jest coverem przeboju niemieckiej grupy Eloy "Time To Turn" z 1982 roku.
Time to Turn - Czas na Nawrócenie
W tekście piosenki występują nawiązania do nowych dziejów, spektakularnych zmian;

Autorem polskiego tekstu jest Marek Dutkiewicz"

O zagrożeniach ISON tutaj:


http://forum-chrzescijan.pl/index.php/forum/kometa-ison-przepowiednie-apokalipsa/171-kometa-ison-aktualnosci?start=168


Nikt nie ma pewności czy coś się stanie i kiedy, ale instynkt samozachowawczy nakazuje mi czuwać...


--------------------

No i wieczorem postaram się zafundować wszystkim pewien prezent. Co prawda w budowie, ale może znacznej części ów prezent pomoże w życiu codziennym....

 Na jakiś czas udostępniam pisanie komentarzy Anonimom. Może przynajmniej na te sztuczne święta co niektórzy wstrzymają się ze złośliwościami i opanują problemy związane z samym sobą...



Mimo, że de facto te święta nazywane Bożego Narodzenia (czemu nie Jezusa Narodzenia...)mają niewiele wspólnego z narodzinami Chrystusa, to:


ŻYCZĘ WAM SIŁY DUCHA W KRZEWIENIU NAUK JEZUSA CHRYSTUSA W TYCH SZCZEGÓLNYCH DNIACH, KTÓRE SĄ OKAZJĄ DO UKAZANIA PRAWDY BOŻEJ I NAŚLADOWNICTWA JEZUSA CHRYSTUSA.


2 komentarze:

  1. Kometa ison "wyparowała"
    http://zmianynaziemi.pl/wiadomosc/nic-nie-zostalo-po-komecie-ison-zaskakujacy-brak-jakichkolwiek-pozostalosci
    Na pewno jakieś pozostałości dadzą nam jeszcze znać o sobie w postaci kul ognia z "nieba". (Satany Zjednoczone nie na darmo zakupiły tyle broni oraz żywności. Nierząd Satanów Zjednoczonych nie na darmo wydaje taką fortunę, nie na darmo ....)
    Pozdrawiam Braci i Siostry
    Vayav

    OdpowiedzUsuń
  2. A ja nie swietuje Wigilii poniewaz mialam awarie wczoraj w lazience i nie udalo sie pojechac do rodziny a w domu nic nie przygotowane, zwyczajny dzien. Czasem mysle ze to raczej zrzadzenie losu, Bog ocalil mnie, meza i naszego syna przed swietowaniem saturnaliow :).

    OdpowiedzUsuń

"Błogosławieni pokój czyniący, albowiem oni synami Bożymi będą nazwani."

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.