wtorek, 2 lipca 2013

Americas Got Talents - dziecko "śpiewa" metal. Chory świat

Obejrzałem dosłownie przed chwilą ten program "kuźni talentów" z udziałem dzieci  i .... i mnie zatkało.
NWO już jest, to wiemy, ale tak wpychający się satanizm i zwyrodnienie wśród dzieci.....
Nie wiem co mam pisać, czuję się jakby Wielki Ucisk już był i dominowała kultura szatana.
Nie wiem jak dla Was, ale dla mnie to jest szok. Nie byłem na to przygotowany.
Ten filmik świadczy o tym,  jak to daleko zaszło, jakimi psycholami są ci "ludzie". Nie mówię o tej dziewczynce.




Zwróćcie uwagę na aplauz publiczności,  szaleją z radości, są zachwyceni.. Daj Panie Boże, aby to dziecko ponownie się narodziło....


Proszę zwrócić uwagę co robi zafascynowany tym upodleniem dziecka członek jury. Wydaję mi się że jest to Alice Cooper.










Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

"Błogosławieni pokój czyniący, albowiem oni synami Bożymi będą nazwani."

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.