czwartek, 17 stycznia 2013

Czym jest milość do Boga?

Tym razem Was zaskoczę. Nic nie napiszę. Chciałbym abyście to Wy komentarzach napisali jak wg Was powinna wyglądać miłość do Boga.
Dlaczego to ja się pytam? ponieważ miłość nie jedno ma imię jak pokazują związki międzyludzkie a z drugiej strony uważam, że chrześcijaństwo również jest różnie rozumiane.
Tekst ten jest też pytaniem dlatego, ponieważ nie wiem jak powinna się objawiać miłość do Boga. Może się okazać że ja go nie kocham, tylko szanuje .....Jak Wy kochacie kogoś kogo nigdy nie widzieliście?
Zachęcam do dyskusji.

8 komentarzy:

  1. Będziesz miłował Pana Boga swego a bliźniego swego jak siebie samego.
    Miłość do Boga, którego nie widziałem, ale go kocham całym sercem za prawa, które mi objawił, w których zawiera się sprawiedliwość, mądrość, prawda i szczęście mojego istnienia ma Ziemi, ciężko to wyrazić sowami a co dopiero napisać to, co w sercu się dzieje, gdy myślę o Isusie i darze, jaki nam ofiarował, a ja przecież jestem tak mały i tak nic nieznaczący w śród miliardów mi podobnych, którzy byli, są i będą.

    OdpowiedzUsuń
  2. "Kochać...jak to łatwo powiedzieć..."-jak mówią słowa piosenki.
    Ale okazuje się,jakże trudno napisać.
    Co ciekawe,to to,że miłujemy nad wyraz kogoś,kogo zarazem się boimy.

    OdpowiedzUsuń
  3. Miłość do Boga jest niesamowita przecież On kocha nas dał na życie i wspaniale prawa dał nam też swojego syna kolejny dowód wielkiej miłości oczywiście jest ich znacznie wiecej. Wiem że mnie kocha a ja kocham Jego ufam mu wiem ze mogę zawsze polegać na Bogu. Modląc się czytając słowa Jego w taki sposób moge rozmawiać i poznawać Boga. Ciężko mi to obrać w słowa bo to wspaniałe uczucie. Moja miłość porostu mu pokazuje w swoim codziennym życiu czynami postępowaniem staram się pełnić Jego wole a to daje mi radość Kocham Boga i pokazuje mu to jak tylko mogę i On tez to pokazuje milosc swoja czuje to. Mamy Wspaniałego Boga Wielkie Są Dzieła Pańskie, Godne Badania Przez Wszystkich którzy je kochają.

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja kocham Boga między innymi dlatego, że wybrał mnie bym mogła Go poznać :-) Zaczęłam czytać Słowo Boże, które potrafi otworzyć oczy na niektóre sprawy :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Jak mozna kochac kogos kogo sie niewidzialo w naszym ludzkim odczuciu hmmmm... wiemy ze On jest, ze wszystko co nas otacza jest dzieki Niemu. Od Niego mamy wszystko i wszystko podlega jego woli. Mysle ze jedna rzecza, ktora rowniez wynika z Bozej milosci jest to ze mamy wolna wole i mozemy z nia zrobic co chcemy. I to wlasnie ten czynnik nas samych trzeba tak ukierowac aby jak najbardziej podobac sie Bogu. Sadze ze w ten sposob mozemy w najlepiej wyrazic swoja milosc do Boga, przez to ze sami z siebie z wlasnej woli chcemu mu sie podobac w tym jacy jestesmy. Tak naprwde trudno jest to napisac bo pochodzi to z naszego ducha i poprostu juz jest "jest to cos"

    OdpowiedzUsuń
  6. Uważam że ciężko jest wyrazić miłość do kogoś kogo się nie widzi nie przytula, nie czuje zapachu.Lecz kocha się własne dzieci ponad wszystko,drugą połowę,zwierzęta,otaczający nas świat,zapach kwiatów ,siana,góry ,morze,ŻYCIE itp.ale czy to wszystko nie pochodzi od Boga ja wiem że tak,i skoro kocham to wszystko to także kocham Boga kiedy to szanuje i pielęgnuje wyrażam w ten sposób miłość.

    OdpowiedzUsuń
  7. A ja kocham Stwórcę, bo on przyszedł do mnie, gdy Go tak bardzo potrzebowałam, a wielu ludzi odwróciło się ode mnie... A On mną nie wzgardził, tak długo zastanawiałam się dlaczego??? Tak nisko upadłam i byłam "prawie nikim" z powodu mojej sytuacji, postępowania i okoliczności. A On mnie uratował, "dał środki na życie", nauczył na nowo zyć i dał mi nowe człowieczeństwo, i nowiusią szansę, by jeszcze światu pokazać... Dla mnie to cud!
    Dziękuję Boże, ja to naprawdę mam za co Cie kochać i wielbić!

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie zgadzam się z twierdzeniami że ciężko jest kochać do kogoś kogo się nie przytula, się nie widzi. Bóg jest wyjątkowy i jeśli chcemy to możemy mieć Go blisko nas. Możemy z nim rozmawiać cały czas, na różne tematy.
    Chrześcijaństwo jest różnie rozumiane... bo ludzie są różni. I to jest bardzo dobre: jeden jest mały, drugi wysoki, trzeci innego koloru itd.
    Czym jest miłość do Boga? Jest to codzienna rozmowa z Nim, czytanie Biblii, szukanie w internecie prawdy, rozwijanie się (nauka jak i sport). jest to także całkowicie oddanie się Isusowi i być z nim w tych dobrych chwilach w życiu jak i w tych złych.

    OdpowiedzUsuń

"Błogosławieni pokój czyniący, albowiem oni synami Bożymi będą nazwani."

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.