piątek, 18 stycznia 2013

Nowi bogowie XX i XXI wieku

Zdecydowana większość chrześcijan nie zdaje sobie sprawy z łamania przykazania Bożego:


Nie uczynisz sobie obrazu rytego ani żadnej podobizny tego, co jest na niebie w górze i co na ziemi nisko, ani z tych rzeczy, które są w wodach pod ziemią. Nie będziesz się im kłaniał ani służył. Ja jestem Pan, Bóg twój, mocny, zawistny, karzący nieprawość ojców na synach do trzeciego i czwartego pokolenia tych, którzy mnie nienawidzą; a czyniący miłosierdzie tysiącom tych, którzy mię miłują i strzegą przykazań moich.

 Dawno temu, jakieś jeszcze ok. 100 lat temu, w domach z przedmiotów bałwochwalczych występował tylko krzyż.





Przykazanie to ludzie  łamią albo bezpośrednio sami, albo biorą w tym udział lub też pozwalają na jego łamanie dzieciom swoim.

Osobiste łamanie przykazania

Wiele osób zwłaszcza katolików nieświadomie czci takie osoby jak np

 Maksymiliana Kolbe,


Jana Pawła II. Paradoksalnie za życia Karola Wojtyły (właściwe nazwisko Kaatz) on sam pozwalał na łamanie tego przykazania pozwalając siebie czcić oraz rzekomo Marie czy innych tzw według kościoła świętych.



 Czci się także obrazki niczym amulety i talizmany czego przykładem jest obrazek św Krzysztofa rzekomo patrona kierowców: Tak tak są różne sposoby na odciągniecie od prawdziwego Boga. Wystarczy że włożysz sobie obrazek Krzysztofa za osłonę przeciwsłoneczna samochodu i masz gwarancje bezpiecznej jazdy. Jakie to proste.

Mało tego, to znaczna część modli się do nich.
Co mówił Iusus Chrystus o możliwości skontaktowania sie z Bogiem?

"(5) Rzekł do niego Tomasz: Panie, nie wiemy, dokąd idziesz, jakże możemy znać drogę? (6) Odpowiedział mu Jezus: Ja jestem droga i prawda, i żywot, nikt nie przychodzi do Ojca, tylko przeze mnie.
Gdybyście byli mnie poznali i Ojca mego byście znali; odtąd go znacie i widzieliście go."

 Tak więc jest łamany także nakaz Isusa.

Pójdźmy dalej. Jacy są nowi  bogowie XX i XXI wieku?

Oto oni,


zarabia miliony kiedy jego ziomkowie nie mają pracy, państwo i banki  im zabierają im mieszkania.

Tutaj czuję się zobowiązany dodać informacje z komentarza od czytelnika Maryd bo było by krzywdzące dla samego Ronaldo to co ja napisałem :

"Ronaldo z tego co wiem sporą część pieniędzy przekazuje na cele charytatywne co roku nie chwaląc się tym. Fakt co to kilka milionów dla niego ale fakt, że to robi. Człowiekowi, który pomógł zostać mu tym kim został regularnie także płaci w podzięce, ponieważ jakby nie on nie osiągnąłby tego co osiągnął. Sam o sobie mówił, że pochodzi z katolickiej rodziny."


Kokainista, który ponoć strzelił gola ręką twierdząc że to ręka boska.




Madonna - idolka milionów w jakże przyjacielskim pozdrowieniu. Zdobi na plakatach pokoje wielu fanów. Okultystka.






Kate Perry - następna okultystka i córka... pastora. Jak sie to stało? w dzieciństwie miała czytaną biblię. Troche wyjaśnia bałwochwalczy tygodnik dla młodziezy Brawo:
http://www.bravo.pl/milosc/katy-perry-nie-wiedziala-skad-sie-biora-dzieci/ida,996542/
Podejrzewam że nie było czytania  innych książek a rodzice nie mieli dla niej czasu. No i na pewno złe towarzystwo. Może się mylę.

Przy okazji K Perry na tym posterze  łamie inny nakaz Boży, notabene jak większość "gwiazd":

Kapłańska 18,


(6) Nikt nie będzie się zbliżał do swojego krewnego, aby odsłaniać jego nagość; Jam jest Pan! (7) Nie będziesz odsłaniał nagości swojego ojca i nagości swojej matki. Jest ona twoją matką. Nie będziesz odsłaniał jej nagości. (8) Nie będziesz odsłaniał nagości żony swojego ojca, gdyż jest to nagość ojca twojego. (9) Nie będziesz odsłaniał nagości siostry swojej, córki twojego ojca lub córki twojej matki, czy się urodziła w domu rodzinnym, czy się urodziła poza nim. (10) Nie będziesz odsłaniał nagości córki twojego syna lub córki twojej córki, gdyż są one twoją nagością. (11) Nie będziesz odsłaniał nagości córki żony twojego ojca, urodzonej z ojca twojego, gdyż jest ona twoją siostrą. (12) Nie będziesz odsłaniał nagości siostry twojego ojca, jest ona krewną twojego ojca. (13) Nie będziesz odsłaniał nagości siostry twojej matki, jest ona krewną matki twojej. (14) Nie będziesz odsłaniał nagości brata ojca twojego, nie zbliżysz się do jego żony, jest ona twoją stryjenką. (15) Nie będziesz odsłaniał nagości twojej synowej, jest ona żoną twojego syna, nie będziesz odsłaniał jej nagości. (16) Nie będziesz odsłaniał nagości żony twojego brata, jest ona nagością twojego brata. (17) Nie będziesz odsłaniał nagości kobiety i jej córki. Nie weźmiesz córki jej syna ani córki jej córki, aby odsłonić jej nagość, są one krewne między sobą. Jest to sprośnością. (18) Nie weźmiesz sobie kobiety i jej siostry za nałożnicę i nie będziesz odsłaniał jej nagości za życia tamtej. (19) Nie zbliżaj się do kobiety, aby odsłaniać jej nagość w czasie jej nieczystości miesięcznej.


Nagość jest tylko zarezerwowana dla kochającej się pary mężczyzny i kobiety. Jeśli są sami w domu to mogą chodzić i nago. Dotyczy to także stroju. Kobiety z wielkim dekoltem w pracy i w kusej mini dają tylko znak innym mężczyzną "jestem do wzięcia". Seks jest dla człowieka o czym mówi w Biblii Pieśń nad pieśniami. Jednak też wymaga pewnych zasad.
Obecnie jestem w trakcie tworzenia tekstu o tym jak powinna wyglądać chrześcijanka. Jest to w tych czasach ciężki temat.


Metallica jak widać z satanistycznym pozdrowieniem. Przy zespołach grających muzykę tzw metalową poza oddawaniem im czci pojawiają  się jeszcze inne problemy. Są nimi teksty oraz brzmienie i wpływ na umysł słuchającego. Wiele osób popełniło samobójstwo wyniku słuchania metalu a inni wpadali w transy. To wszystko jest zaproszeniem do siebie demonów.


Jak wygląda pokój przeciętnego nastolatka?



I na koniec jeszcze inna kategoria bałwochwalstwa:



No i oczywiście bóg bogów w europie - Unia Europejska.



Obraz UE jest niemal przy każdej drodze, na każdym nowo powstałym budynku państwowym.
Tutaj mamy pentagramy oraz podświadome pokazanie nam skąd mamy pieniądze na wszystko. Dzięki naszemu wspaniałemu Bogu i Isusowi Chrystusowi? nie, dzięki UE. W tym momencie przypomina mi sie fragment z filmu Seksmisja jak nawiedzona feministka mówiła; "Liga broni, liga radzi, liga nigdy cie nie zdradzi" Wszystkie dobra są zasługą unii europejskiej.
Dziękuje ale ja nie wierzę w UE. Moim bogiem jest Isus Chrystus!

Mógłbym jeszcze tysiące plakatów umieścić w tym tekście, ale główna idea łamania nakazów Bożych została przekazana.


Jeszcze zapomniałem o jednym bożku a właściwie bogu który ma swoją świątynię. Jest nim telewizor z masą kanałów. Ołtarz jest w centralnym miejscu dużego pokoju i cześć oddaje mu często cała rodzina. Jest ważniejszy dla jego wyznawców od Biblii i rozmów z prawdziwym Bogiem.
Bożek telewizorowy manipuluje umsyłami, zabiera czas i ogłupia. Pisałem o tym kiedyś tu:

http://detektywprawdy.blogspot.com/2012/12/telewizor-twoj-wrog.html







19 komentarzy:

  1. Ja to od małego pamiętam,w domu babci święte obrazki,a także w szkole jak ksiądz rozdawał i człowiek nieświadomy brał i nosił.
    Dziś nie musimy nosić obrazków wystarczy włączyć telewizję lub radio. Ostatnio moją uwagę przez przypadek przykuła ta piosenka http://www.youtube.com/watch?v=NOubzHCUt48
    nie ze względu na samą piosenkę a teledysk !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. szok, nie kapie ale leje się od okultyzmu. Nie widziałem tam nachalnego umieszczenia symboli satanistycznych (odwrócony krzyż) i masońskich w jednej piosence.
      Wiedzą co robią. Nie kryją się. Nadchodzi wielki ucisk.
      Najgorsze jest to, że taki wybór między wyborem Boga a ślubem katolickim o którym piszą do mnie moi czytelnicy, lub wybór między Bogiem a kompromisem z rodzicami katolikami to będzie pikuś.
      Jak Biblia mówi chrześcijanie będą wydawać chrześcijan.
      Naśladujmy Isusa, bądźmy dobrymi ludźmi, nie idźmy ze złem na kompromis a może Bóg nas ochroni od wielkiego ucisku. Osobiście się nie boję, ale mam dzieci co wiele zmienia.

      Usuń
  2. Witaj Piotrze,

    Pozwolę sobie na małą polemikę z Tobą a mianowicie chodzi mi tylko i wyłącznie o piłkarzy.

    OWszem, zgadzam się, że zarabiają za dużo i na widok niektórych to ludzie dostają szału jakby widzieli samego Boga, to prawda.
    Aczkolwiek czy jest to wina samych piłkarzy?
    Ronaldo z tego co wiem sporą część pieniędzy przekazuje na cele charytatywne co roku nie chwaląc się tym. Fakt co to kilka milionów dla niego ale fakt, że to robi. Człowiekowi, który pomógł zostać mu tym kim został regularnie także płaci w podzięce, ponieważ jakby nie on nie osiągnąłby tego co osiągnął. Sam o sobie mówił, że pochodzi z katolickiej rodziny.

    Teraz chciałbym pokazać przykład innego piłkarza, zarabia +- 60 000 funtów tygodniowo, dużo, prawda? Ale jakie jest jego zachowanie jako człowieka? Przed KAŻDYM meczem klęka na środku boisku i modli się (nie zawsze w tv to pokazują ; ) ), za każdą bramkę dziękuje Bogu i mówi o tym publicznie, nie wstydzi się. http://www.youtube.com/watch?v=mSEvZVKK_K8

    Kiedyś był wywiad z Lewandowskim i zapytał go dziennikarz dlaczego nosi krzyżyk na szyi, powiedział, że nie wstydzi i nie będzie się wstydził Jezusa. Mimo iż bałwochwalstwo (nieświadomie zapewne) to nie boi się pokazywać swoich wartości a to, że niestety źle wychowane dzieci piszczą na ich widok to ciężko ich samych o to winić, prawda?




    Jest to tylko kilka przykładów, w dobie telewizji/interentu czy jeżeli celebryta mówi otwarcie o wierze, że wierzy i wierzyć będzie to czy to, że zarabia więcej od ekspedientki w Tesco jest złem samym w sobie? Chętnie poznam Twoją opinię Piotrze jak i innych czytelników :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety ale w piłce rządzą takie wielkie pieniądze że aż nie chce mi się wierzyć że jest tam jeszcze uczciwa rywalizacja.
      Co do modlenia się i dziękowania. Moje pytanie brzmi: jakiemu bogu oni dziękują ;)
      Co do Lewandowskiego - piłkarz który jako człowiek nie ma za grosz honoru. Co dawął wywiad do gazety to go odwoływał, mówił że nie dał autoryzacji (a dał), podczas EURO mówił że jest wszystko ok a po mistrzostwach nagle zaczął mówić że było dużo błędów itd.

      Usuń
    2. Wiem, ze Ronaldo jest wierzący. On bardziej błądzi niż jest zdeprawowany. Może to akurat średni przykład, ale nie jestem znawcą piłki nożnej, której jestem przeciwnikiem ze względu na "igrzyskość" tego sportu, a co do Ronaldo, to był pierwszy w mej pamięci...

      W tym tekście chciałem pokazać gdzie sa bogowie i gdzie jest bałwochwalstwo. Powiedzmy że część moich czytelników mnie lubi. Czy ja bym chciał aby mnie wielbiono i plakaty z moim wizerunkiem wieszano w pokojach? oczywiście, że nie.

      Zdaję sobie sprawę, że jest wielu dobrych sportowców. Jednak ja ogólnie neguje sport w takim kształcie jaki jest "igrzyskowy", "cashowy", "bożkowy".
      Tłumaczę znajomym, że sport się kończy w szkole podstawowej, gdzie jest prawdziwa rywalizacja i nie ma pieniędzy.

      Mam tez świadomość, że Ci dobrze sportowcy są nie świadomi bałwochwalstwa i nie mam do nich żalu. Właściwie to nie mam do nikogo żalu. Jak mogę mieć zresztą żal do kobiety, której nie znam np do tzw Madonny.

      Chciałem tylko pokazać gdzie są bogowie i gdzie jest grzech. Gdzie jest przekierowanie wielbienia.

      Usuń
    3. Ciekawe Piotrek skąd wiesz w co wierzy Ronaldo?
      Dla mnie jest oczywiste w co wierzy :)
      http://www.youtube.com/watch?v=y-WQ4foKJjk
      0:45

      Usuń
    4. No popatrz Wojtuś co wiele głów to nie jedna.
      Po to są m.in blogi by dyskutować i umieszczać pod tekstami informacje uzupełniające. Jak to Henio kiedyś napisał, że on nie ma takiego sztabu ludzi jak ma Watykan.

      Jeszcze co do Ronaldo, to ciężko sobie wyrobić zdanie bo z jednej strony jak to napisał Maryd: "sporą część pieniędzy przekazuje na cele charytatywne co roku nie chwaląc się tym" z drugiej strony ten znak. W ten znak łatwo można dać się wrobić jesli się naprawdę nie zna jego znaczenia. U Henryka na blogu kiedyś byla interpretacja znaku sztana dwa palce jak rogi wysunięte. "Ludzie z europejskich krajów jak Albania, Słowacja, Czechy,Grecja czy Malta generalnie używają gestu rogów jako gestu niewierności"

      Tak czy owak jak napisałem Ronaldo chcąc nie chcą pracuje dla szatana.

      Jest jeszcze jedna kwestia zapraszam do dyskusji na ten temat. Coraz bardziej jestem przekonany, że ludzie gwiazdy, tzw celebryci w większości zaprzedali duszę diabłu. Myślę że ok 99% gwiazd sportu, estrady, naukowców podpisało taki kontrakt. Zastanawiam się tylko jak...Czy akceptując zło na wstępie kariery, tzw chodzenie po trupach do celu, czy też przez obietnice demonów.
      James Dean, Bruce Lee, czy mniejsi jak w Polsce choćby Kukulska, Olbrychski, Rodowicz...

      Usuń
    5. Zobacz jeszcze to:http://www.youtube.com/watch?v=7ZDxw4fjWGs
      18:10

      Usuń
  3. Akurat co do piłki to mogę trochę powiedzieć, bo mam obeznanie.

    Owszem, jest tam uczciwa rywalizacja jeżeli chodzi o piłkarzy, gorzej jeżeli chodzi o szczeble wyżej :) Właśnie dlatego, że są tam ogromne pieniądze to uczciwa jest rywalizacja, poniewaz każdy chce jak najwiecej dla siebie. Fakt, UEFA/FIfa to mafia jedna wielka ale nie po to kluby maja scoutow i akademie pilkarskie na calym swiecie aby nie rekrutować najlepszych

    Natomiast co do modlitwy to ten piłkarz jest i był zawsze bardzo gorliwym katolikiem, tak, wiem co to katolicyzm ale on jest bardzo pokornym człowiekiem i swoim zachowaniem nie raz udowadniał to.

    Co do LEwandowskiego możesz oczywiście mieć rację, Euro to jeden wielki przekręt był.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wszystko ok, tylko mnie głównie chodziło o pokazanie wielbienia "bożków". Niech będzie jak najbardziej wierzący piłkarz na świecie, ale to nie znaczy, że chrześcijanin może wieszać jego plakaty w pokoju i ekscytować się tym.

      O tyle Ronaldo skrzywdziłem, że faktycznie nie miałem informacji nt jego pomocy finansowej innym ludziom co nie zmienia faktu że pracuje dla machiny szatana.

      Usuń
  4. i dzięki za info o Ronaldo. Dodałem do tekstu.

    OdpowiedzUsuń
  5. Dobrze prawisz Piotrze,

    Popatrzmy przykładowo na takiego zawodnika jak Kaka czy Ronaldinho. Zawsze dziekowlai Bogu za kazda bramke. Natomiast fakt jest faktem, zawodowy sport to nie sport i niestety są oni nieświadowie wykorzystywani jako fałszywi bożkowie. Najgorsze jest to, że oni sami o tym nie wiedzą, akurat piłka nożna w tym etapie jest bardzo skomplikowana i ciężko wydać jednoznaczny werdykt

    OdpowiedzUsuń
  6. Chciałeś napisać że Ronaldo swoim zachowaniem udowadniał że jest Chrześcijaninem ale nieświadomie gra dla szatana?
    Zmienianie co roku dziewczyn, urodzenie dziecka w dziwnym okolicznościach - to sa te dowody?
    Nie ma co się oszukiwać, nikt na szczycie nie jest z nami w 1 drużynie.
    Ronaldo czy Kaka grają w klubie który jest sponsorowany rocznie w setkach milionów euro zrabowanym Hiszpanom to jest dobre?
    Ronaldo daje pieniądze na fundacje charytatywne.. KK, TVN, Owsiak czy Kulczyk też mają swoje fundacje i też miliony do nich dają...
    Maryd piszesz że dziękują bogu. ja się pytam tylko jakiemu? :) Przecież sataniści uważają szatana za boga, za równego naszemu Stwórcy. Dodatkowo piszesz że robi znak krzyża...
    http://www.zbawienie.com/images/Odwroconykrzyz.jpg
    Jakoś nie wygląda mi to na chrześcijańskie.

    Nie wiem dokładnie w co wierzy Ronaldo, kim jest w środku. Oceniać go nie mam zamiaru bo to nie jest dobre. Napisałem jedynie swoje przemyślenia z których Chrześcijanie się identyfikują..

    OdpowiedzUsuń
  7. Adamie,

    Uważam, że trochę popadasz w paranoję, ja nie mówię, że Ronaldo jest święty, bo nie jest. Wspomniałem jego datki na działalność charytatywną, chodziło mi o to, że nie obnosi się z tym w mediach. Jakby chciał to nagłówki gazet pisałyby" Ronaldo przekazał 10 milionów na Afrykę !!" a takowych nie ma, tutaj plus dla niego.

    Natomiast nie można stwierdzać, że każdy w dzisiejszym świecie to satanista. Także używasz komputera, prawdopodobnie z Windowsem a jest to oprogramowanie Microsoftu, którego założyciel Bill Gates jest za depopulacją. Prawdopodobnie używasz Google.pl, jest to strona korporacji dążącej do monopolizacji internetu. Nawet Blog Piotrka jest na blogspocie a to własność Google, tak samo Henryka blog. Chodzi mi po prostu o to, że o ile ludzi świętych nie ma o tyle, niestety chcąc nie chcąc mamy coś czego właścicielami są sataniści. Konto w banku także pewnie posiadasz, bądź posiadać będzie jeżeli nie jesteś pełnoletni jeszcze. Jak wiadomo banki także chrześcijańskie nie są. Czy przez to mam Cie nazywać satanista, bo korzystasz z takich rzeczy? No to byłaby paranoja.

    Powiedz ile lat czyniłeś znak krzyża nie wiedząc co to jest w rzeczywistości? Czy teraz mamy się potępiać na wzajem, bo oboje to robiliśmy przez ileś tam lat? Nie wydaje mi się. Czy teraz kogoś kto czyni znak krzyża mam nazywać satanistą i podejrzewać, że wyznaje diabła jako boga?


    Nazwijmy Małysza/Kubicę/Bartka Kurka satanistami tylko dlatego, że zarabiają więcej od przeciętnego obywatela i biorą udział w wyściagch czy tam innych zawodach sponsorowanych w sporej mierze przez korporacje, których właścicielami są żydzi. Tj trochę tak jak pisał Piotr, to gdzie pracujesz nie jest aż tak istotne jak to kim jesteś w środku.

    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Gdzie tu jest paranoja?
    Pisałeś że Ronaldo nieświadomie ale jest dobrym Chrześcijaninem.
    ja Ci wymieniłem:
    świadomie cudzołoży,
    chora akcja z urodzeniem dziecka,
    gra w klubie który funkcjonuje za pieniądze zrabowane ludziom. Przez te wszystkie lata to już miliardy euro zapewne
    używa satanistyczne gesty

    To jest paranoja?
    Wg mnie trochę dziwne jest porównywanie nas którzy jesteśmy zmuszeni do tego do ludzi którzy oddają się świadomie pieniędzy, sławie i robią ohydne rzeczy.
    Idąc Twoim tokiem rozumowania to nie można nigdzie pracować bo albo pracujemy dla korporacji, albo dla szefa który zarobił pieniądze w nie do końca uczciwy sposób itd.
    Nie wszystkich ludzi różniących się ode mnie, zarabiających więcej, piękniejszych satanistami.
    Ronaldo ma wybór i świadomie wybiera zło

    Ludzi świętych nie ma. jednak mamy wybór i nie musimy robić pewnych rzeczy.

    OdpowiedzUsuń
  9. Posądzanie Adama o paranoje to trochę przesada.
    Starajmy się tu trzymać pewien fason. Operujmy faktami, bez emocji. Jesteśmy wszyscy braćmi w wierze. Adam Ty masz trochę taki lekko impulsywny charakter deczko prowokujący. Wszystko można powiedzieć ale w łagodnej formie. Kwestia tej kurtuazji.
    Spójrz Adamie na swą wypowiedź:

    "Chciałeś napisać że Ronaldo swoim zachowaniem udowadniał że jest Chrześcijaninem ale nieświadomie gra dla szatana?
    Zmienianie co roku dziewczyn, urodzenie dziecka w dziwnym okolicznościach - to sa te dowody?"

    Lekko emocjonalna jest jakby personalnie skierowana emocja do Maryda.
    Współpracujmy doinformując się a osiągniemy coś fajnego. Osobiście tez wiele nie wiem. Trzeba by być dziennikarzem i żyć z tego, a i tak można by rzec "im więcej wiem, tym mniej wiem".

    Możecie przybliżyć o co chodzi z tym dzieckiem Ronaldo? bo nie jestem w temacie.

    Sponsoring Ronaldo istotnie można porównać do sponsoringu np Żyda Sorosa czy Fundacji Kwaśniewskiej Porozumienie bez barier.

    Jak wspomniałem z 99% gwiazd to ludzie sprzedani w jakiś sposób szatanowi, świadomie lub nie. Kiedyś wspomniałem, że mogłem mieć fajne stanowisko państwowe ale musiałbym brać udział w grze politycznej, być złym człowiekiem, niszczyć innych a przy okazji siebie. Nawet nie wyobrażacie sobie jaki to smród i bagno już na szczeblu samorządowym a co dopiero sejmowym itd.
    Czy my pracujemy dla szatana? nie. Ok używamy windows, google, kupujemy żywność z korporacji masońskich, ale my wyboru zbytnio nie mamy to raz a dwa to windows i google wykorzystujemy do dobrych celów jak choćby poszukiwanie prawdy.

    OdpowiedzUsuń
  10. Z dzieckiem nie mam pojęcia jak jest, wiem, że skandal jakiś tam był, ale gazety jak wiadomo robią swoje... szukają skandali gdzie się da i mocno przekręcają. Jak się urodzi to na pewno się wyjaśni :)

    Ja oczywiście jeżeli Adama uraziłem słowem paranoja to przepraszam, źle się wyraziłem.

    Po prostu chodzi mi o to, że nie uważam wszystkich piłkarzy za satanistów tylko dlatego, że grają w klubach, które obracają miliardami na dobrą sprawę. Wiem, że wielu z nich jest dobrych i nie mają złych intencji, pomagają rodzinie, wręcz całe wsie utrzymują (były takie przypadki z afrykańskimi piłkarzami!) aczkolwiek o tym się nie mówi w mediach. Jeden ze skautów wypowiadał się, że w Afryce dochodzi do takich sytuacji, że całą wieś zrzuca się na bilet aby chłopiec mógł pojechać do Europy grać w piłkę. Mimo iż sportem rządzą pieniądze to są tam dobrzy ludzie i nie wolno zapominać.

    Maradony przykład jest dobry, koleś się stoczył, jak nasz Grzesiu Lato. Uważam, że jeżeli ktoś zarabia więcej niżeli przeciętny obywatel to nie oznacza, że jest satanistą. Bardzo często ludzie piastujący stanowiska w korporacjach są dobrymi ludźmi aczkolwiek nieświadomie służą masońskim korporacjom. Ja nawet jak idę na pizzę czy hamburgera to nie idę do Mc Donalda czy KFC. Wole zjeść w lokalnej knajpie. Tak samo produkty w sklepie, nie wiem czy zauważyliście co robią hipermarkety.

    Tesco: Coraz więcej produktów zaczyna się na kody 500 - jest to typowy znak, że zyski idą do UK z produkcji. Praktycznie 90% tescowych produktów ma takie kody kreskowe! Oczywiście są także niemieckie firmy jak Tchibo itp co mają kody 400. Francuskie chyba 37xxxx. Jednak są to duże firmy.

    Biedronka: Mimo iż portugalska to proszę zauważyć jeden fakt, ile razy kupuje tam jakąś spożywkę to kod kreskowy zacyzna się na 590 xxx co oznacza, że zyski idą do Polskich producentów. Niekoniecznie musi to oznaczać produkt wyprodukowany w jakimś kraju, to oznacza gdzie zyski idą po części. Dlatego jeżeli mam wybór Tesco VS Biedronka ide do biedrony, zapłacę gotówką to bank na mnie nie zarobi i jakoś nawet woda z polskim kodem kreskowym lepiej smakuje ;)


    Nie wiem jak w innych, bo rzadko chodzę. Auchan ma sporo francuskich ale także 590 jest sporo, głównie lokalnych firm.

    OdpowiedzUsuń
  11. eee... Ja nie miałem zamiaru atakować Maryda. Ani nazywanie mnie paranoikiem też mnie nie obraża. Spokojnie :) Wszyscy chcemy żyć w lepszym świecie, wszyscy chcemy odkrywać prawdę.
    Nie chciałem aby wyszło to tak emocjonalnie. Chciałem jedynie zwrócić uwagę że Maryd pisał o Ronaldo że on nieświadomie bierze udział w złych rzeczach. Pisał także że uważa Portugalczyka za gorliwego katolika. Ja się z tym nie zgadzam więc wymieniłem jakie m.in grzechy on popełnia i robi to świadomie.
    Piłka to jest piękny sport, zapewne jest wielu porządnych piłkarzy. Jednak to nie są Ci co na świeczniku. Niektórzy z nich brali (jak np. "święty" Messi) udział w IO. O IO pisał już pan Henryk. Co igrzyska można też poczytać że zwiększa się pulę danych prezerwatyw sportowcom... Więc raczej nic tam dobrego w środku się nie dzieje.

    Nie uważam wszystkich co zarabiają lepiej niż średnia krajowa za satanistów :) Jest wiele zła ale jest też rzesza dobrych ludzi.
    Co do dziecka Ronaldo - wynajął on specjalną dziewczynę (surogatka ?) która tylko była mu potrzebna do urodzenia dziecka - dla mnie to obrzydliwe.

    Postaram się teraz pisać posty bez większej agresji, bo widze że nieświadomie ale nic dobrego z tego nie ma.

    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeśli to prawda z tą surogatką, to jeśli dodamy znak rogów plus te częste zmiany dziewczyn jak piszesz, to obraz staje się pełny i nieciekawy.

      Nie wiem czy można być dobrym człowiekiem, chrześcijaninem będąc gwiazdą.

      Usuń

"Błogosławieni pokój czyniący, albowiem oni synami Bożymi będą nazwani."

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.