wtorek, 22 stycznia 2013

Ściga mnie sanepid nakazując zaszczepienie dziecka

Dostałem z sanepidu zawiadomienie o nakazie zaszczepienia dziecka. Sanepid grozi mi  z art 115 ust z dn 20.05. 1971 Kodeksu Wykroczeń dz u z 2007 nr 109 poz 756 i postępowaniem administracyjnym.
Nie wiem czy dobrze zrobiłem, ale przyjąłem postawę bierną, ignorującą ponieważ nie rozumiem jak można kogoś zmusić do szczepienia.

Poniżej zamieszczam skany nakazu z sanepidu. Jeśli ktoś wie jak się bronić przed tym elementem  syjonistycznego systemu, to proszę albo o kontakt mailowy albo w komentarzu napisać. Bardzo chętnie poczytam uwagi osób, które już mają ten problem za sobą.

W tym linku jest przegrana sprawa sanepidu, ale wiem, że podczas euro 2012 wprowadzili po cichu nową ustawę o obowiązkowych szczepieniach nie tylko dzieci.  http://orzeczenia.nsa.gov.pl/doc/9202653612











Dodam tylko, że takie naruszenie wolności osobistej na skalę przecież masową, wcale nie przeszkadza Watykanowi, który jak zwykle pozostaje bierny.

19 komentarzy:

  1. Niestety z tym nie ma żartów, sam zastanawiałem się czy można z tego się jakoś wywinąć i nie szczepić.
    Ale z zaszczepieniem dziecka jest już ciężej się uchylić, dziecku szczepienie zostanie przełożone (czyli nadal nie odwołane) jeśli jest chore w dniu szczepienia lub przebyło chorobę,ale to nie wchodzi w rachubę.
    Można uciec zza granice ...
    można przekupić lekarza ...

    prawnie nie dojdziesz do tego aby to odchylić,
    zawsze motywują to aby "drugiej" osoby nie zarazić co jest oczywiście stekiem bzdur z racji ukł. immunologicznego.
    ps. za nie zaszczepienie grozi nawet odebranie dziecka.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie no z zabraniem dziecka sie jeszcze nie spotkalem w necie.
      Mogą dowalić 1000-2000 zł i chyba na tym sie zamyka sprawa, ale nie ejstem pewien

      Usuń
    2. Pracownik socjalny ma prawo odebrać dziecko gdy rodzina stwarza sytuację zagrażającą zdrowiu lub życiu dziecka, i w skrajnych bo w skrajnych przypadkach ale nie szczepienie jest respektowane jak stwarzanie owej sytuacji.

      Usuń
  2. Napisz do Stop Nopu. Pomogą. I odpisz na pismo koniecznie w terminie.
    Ja się ostatnio sporo zastanawiam nad tym jak unikanie szczepien wygląda w konfrontacji z Nowotestamentowym nakazem posłuszeństwa władzy (listy Piotra bodajże), pokory i znoszenia prześladowań. Wydaje mi się, choć mogę się przecież mylić, że Chrześcijanie powinni raczej ten potworny obowiązek spełniać mając nadzieję w Panu... kłamanie i kręcenie nie wchodzą w grę na pewno. Chyba jedynie ucieczka.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. kacza stopa a ja posłuchałem kogoś innego i po terminie jest.

      Co do poddania się władzy tj temat na osobny i na pewno kontrowersyjny art.
      Tak masz rację Piotr napisał:

      1 Piotra 2.13
      (13) Bądźcie poddani wszelkiemu ludzkiemu porządkowi ze względu na Pana, czy to królowi jako najwyższemu władcy, (14) czy to namiestnikom, jako przezeń wysyłanym dla karania złoczyńców, a udzielania pochwały tym, którzy dobrze czynią. (15) Albowiem taka jest wola Boża, abyście dobrze czyniąc, zamykali usta niewiedzy ludzi głupich.

      Jest też nakaz w Pawle. No ale wiadomo Paweł jest nie do końca akceptowany przez wszystkich chrześcijan...

      Jest natomiast kwestia innego typu. Co miał na myśli Piotr. Wg mnie poddanie się rozumiem przez nie tworzenie opozycji, walczenia z władzą.

      Kent Hovind ten od obalania teorii ewolucji przykład wzorowego chrześcijanina został zamknięty w więzieniu ze względu na opór w płaceniu podatków, ponieważ powiedział, że jak się dowiedział że rządy USA są rządami szatana, to nie będzie płacił na szatana.

      Piszesz kłamanie i kręcenie. Nikt inny jak Abraham skłamał władcy faraonowi:

      "10 A ziemię tę nawiedziła klęska głodu i Abram powędrował do Egiptu, by tam przebywać jako przybysz, gdyż dotkliwa była klęska głodu w tej ziemi. 11 A gdy już się zbliżył, by wejść do Egiptu, rzekł do swej żony Saraj: „Proszę cię! Dobrze wiem, że jesteś kobietą o pięknym wyglądzie. 12 Z pewnością więc Egipcjanie zobaczą cię i powiedzą: ‚To jego żona’. I na pewno mnie zabiją, a ciebie zachowają przy życiu. 13 Mów, proszę, iż jesteś moją siostrą, żeby mi się dobrze wiodło z twego powodu, i dzięki tobie żyć będzie moja dusza”."

      Jak się mylę w rozumowaniu to proszę poprawcie mnie.

      Wiem, że łapówki są złe.



      Usuń
    2. Ja chciałbym jedynie się odnieść do cytowanego fragmentu z biblii gdy Abraham skłamał. W ST możemy znaleźć też fragmenty jak córki zgwałciły ojca, jak syn spał z nałożnicą ojca, gdzie król Dawid czy król Salomon mieli dziesiątki/setki kochanek prócz żony. A jednak nie uznajemy tego za dobre?
      Co do wartości jakimi teraz powinniśmy się kierować - wg mnie wyznacza teraz tylko NT.
      A co do listów apostoła Piotra - jest to bardzo śliski i kontrowersyjny temat. Może z tym niewystępowaniem to chodzi aby nie podnosić ręki na władzę?

      Usuń
    3. Tak, to ciężki temat... co zrobić kiedy władza nakłada na nas zabójcze obowiązki... co, kiedy zagraża naszym kochanym. Jak ma sie to do nakazu posłuszeństwa i skromności (w sprzeciwianiu się szcz. jest troche pychy, w sensie "wiem lepiej, co jest dobre dla mojego dziecka"), jak się ma do przykazania "nie zabijaj" (skoro wiem, że je to zabije?)?!
      Myślę, że temat należy do tych cięższych, zwłaszcza, ze podobnej sytuacji chyba w Piśmie nie ma... chętnie poczytam co na ten temat sądzicie.

      Abraham miał na swoim koncie niewiele grzeszków, myślę, że u nas jeden więcej już robi dużą różnicę ;)

      Przypominam o kontakcie ze stowarzyszeniem Stop Nop ;)

      Usuń
  3. Co ma wybrać rodzic wiedzący, że po szczepieniach jest duże prawdopodobieństwo na autyzm, padaczke , raka i inne choroby dziecka?

    OdpowiedzUsuń
  4. Odwołanie od decyzji Państwowego Powiatowego Inspektora Sanitarnego z dnia XX.XX.2011, nr decyzji XX-XX–X/XX orzekającej poddanie obowiązkowi szczepienia
    Podaję link - pisz; papier wszystko przyjmie
    http://www.przyszloscwprzeszlosci.pl/zdrowie/41-szczepienia/2631-odwolanie-od-decyzji-sanepidu-w-sprawie-szczepien-malego-dziecka
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. stawiając trzy kropki po moich alternatywach (a raczej pseudo-alternatywach) chciałem podkreślić ich kuriozalność i oczywiście nie chciałem nikogo do tego namawiać, co do wyjazdu za granice hmmm no ludzie władza ma być dla ludzi a nie odwrotnie (demos kratos władza ludu) błahy ale dobry przykład http://www.joemonster.org/art/22044/Wzruszajaca_historia_prosto_z_USA

    chodzi jaka tam demokracja teraz ...
    el palmer
    "Nowotestamentowym nakazem posłuszeństwa władzy (listy Piotra bodajże), pokory i znoszenia prześladowań. Wydaje mi się, choć mogę się przecież mylić, że Chrześcijanie powinni raczej ten potworny obowiązek spełniać mając nadzieję w Panu... kłamanie i kręcenie nie wchodzą w grę na pewno. Chyba jedynie ucieczka."

    ale czy powinniśmy być ulegli rządom szatana ? czy jeśli państwo każe mi wyrzec się wiary mam jej ślepo ufać ? Nie zawsze mamy być posłuszni

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Prawdę mówiąc nie wiem do końca co o tym myśleć. Tutaj nie ma nakazu zdradzenia wiary, pokłonu bestii itp. tylko nakaz spełnienia obywatelskiego obowiązku. Z poważnymi dla dziecka konsekwencjami.
      Co z zakazem sądzenia się z innymi?
      Inną sprawą jest fakt gwałtu na konstytucji dokonywanego tym absurdalnym wymogiem państwa.
      Dla mnie sprawa szczepień była początkiem drogi poszukiwań (sprawiedliwości), na końcu której znalazłam Boga. Stąd moja tutaj aktywność.

      Usuń
    2. każdy trafia do Boga swoimi ścieżkami ale jest mianownik wspólny: cierpienia i zło.


      Wasze komentarze trochę mnie uświadamiają bo tak na prawdę można sobie do woli interpretować Biblię, co czynią różnej maści religie.
      Tutaj każdy bez emocji pisze jak to widzi.
      Zgadzam się z el palmer. Nie łamiemy konkretnego nakazu, nie zdradzamy wiary.
      Dodam, że dochodzi w tym przypadku nakaz Isusa Chrystusa "abyśmy się wzajemnie miłowali. Ja kocham swoje dziecko a jak mogę bardziej okazać to uczucie aniżeli przez czyny, ochronę, dbałość o jego zdrowie.
      Podobnie z miłością do Isusa. Jak mogę bardziej okazać miłość jak nie przez naśladownictwo, stosowanie się do słów Isusa? Każdy rodzić chciałby by jego wypełniały jego wolę.

      Usuń
    3. el palmer masz racje w tym nakazie szczepienia nie ma mowy o takich rzeczach ale bardziej chodziło mi gdyby państwo ci to narzuciło czy musimy jak przez to bezwarunkowo słuchać?

      Gdybyśmy doczekali tych czasów doszlibyśmy do sprzeczności w piśmie, a mianowicie z jednej strony mielibyśmy Nowotestamentowym nakazem posłuszeństwa władzy
      i nakaz wielbienia bestii przez panstwo
      a z drugiej zakaz wilbienia besti co też oczywiście mamy w piśmie

      rozumiesz o co teraz mi chodzi ?

      tu ciekawy artykul

      Nowotestamentowym nakazem posłuszeństwa władzy

      Usuń
    4. cd.i posłuchaj Piotra, bo dobrze mówi, czasem trzeba wybrać. Ja mógłbym znieść takie prześladowanie jeśliby tylko o mnie chodziło i gdyby ktoś przedstawiłby mi w tym momencie sensowne argumentacje tego, że mam się stosować do ich prawa. Jestem już bardziej świadomy i wiem na czym ich rządy polegają i kto za tym stoi więc moim zdaniem potrafię wybrać po której stronie mam stanąć, a nie iść ślepo jak przysłowiowe owce na rzeź.

      Usuń
  6. Bardzo ciekawe spostrzeżenie Shay Beck:

    "Gdybyśmy doczekali tych czasów doszlibyśmy do sprzeczności w piśmie, a mianowicie z jednej strony mielibyśmy Nowotestamentowym nakazem posłuszeństwa władzy
    i nakaz wielbienia bestii przez panstwo
    a z drugiej zakaz wielbienia bestii co też oczywiście mamy w piśmie"

    Rozwala idee ślepego podporządkowania się władzy. Najpierw człowiek a później władza. Szczepienie jest nie chrześcijańskim przymusem.

    OdpowiedzUsuń
  7. tam mi się źle skopiowało miałem podać ten link

    http://my.opera.com/red-october61/blog/show.dml/52457942

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dobrze dobrany cytat od Mariusza z tego linku.

      Umieszczę go tu:

      Syn Boży potwierdził, że istnieją okoliczności, kiedy miłosierdzie Boże stoi wyżej niż sztywne przepisy. Można o tym przeczytać w Mat. 12:5-7.

      Albo czy nie czytaliście w Prawie, że w sabaty kapłani w świątyni tak traktują sabat, jak gdyby nie był święty, a pozostają niewinni? Ale mówię wam, że tu jest coś większego niż świątynia. Gdybyście jednak zrozumieli, co to znaczy: 'Miłosierdzia chcę, a nie ofiary', nie potępilibyście niewinnych. (PNŚ)

      Usuń
  8. Shay Beck, dziękuję. Nie znałam tego tekstu. I masz rację, w końcu doszlibyśmy do absurdu. Dla mnie to dopiero raczki w naśladownictwie Chrystusa, stąd sporo wątpliwości i własnych przemyśleń, niepewności. Bardzo to cenne co tutaj napisaliście.

    OdpowiedzUsuń
  9. Faktycznie już na etapie prośby o pomoc jest bardzo duże zaangażowanie stowarzyszenia stopnop

    OdpowiedzUsuń

"Błogosławieni pokój czyniący, albowiem oni synami Bożymi będą nazwani."

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.