piątek, 25 stycznia 2013

Kontrola umysłu


3 komentarze:

  1. Tak mnie naszło... jak dużo informacji Polacy wiedzą z Biblii? Nie wiem czy jest to ustawiane czy jednak Ci ludzie bani "na żywo"ale jest to smutne.
    http://www.youtube.com/watch?v=3Dsbo_-lEMQ
    Ja wiem że znajomość Biblii nie gwarantuje zbawienia bo o wiele więcej liczą się nasze uczynki ale podstawowe informacje, przeczytanie chociażby jednej ewangelii oraz objawienia zapewne nie zaszkodziłoby.
    Dodatkowo znalazłem taki artykuł "Polacy znają dobrze Biblię". A w artykule można się dowiedzieć że Polacy wypadli najlepiej wśród ankietowanych rożnych nacji ale 20% Polaków znało odpowiedź na podstawowe pytania co też nie jest fajne...
    Ja wiem że teraz nie czytanie jest modne, modne są seriale w tv czy programy rozrywkowe ale...

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja w ogóle pytam, jak można wierzyć nie znając pisma ?? To jest wierzenie ślepe w co kościółek powie tacy są katolicy (bez obrazy na ale cóż sam byłem ślepy) Biblia dla mnie to czysta mądrość.Polacy znają biblie; cóż można znać ją na pamięć i nie rozumieć ... smutna prawda. A co do mnie ja dzieki bibli poznałem Chrystusa i przybliżyłem się do niego, teraz nie chce grzeszyć bo boję się piekielka i ognia smażenia w kotle :D tylko z miłości do PANA PANÓW I KRÓLA KRÓLI. Pamiętam też że nurtowało mnie wiele pytań i często to było zgubne i oddalałem się od Boga. Np; ciągle zastanawiałem się czemu Bóg może dopuszczać takie zło i wgl czemu takie rzeczy się na świecie dzieją, ale gdy zaczalem czytać pismo i szukac prawdy wszystko mi sie rozjasnilo w glowce.

    OdpowiedzUsuń
  3. co do piekła to ono najprawdopodobniej nie istnieje:
    http://www.zbawienie.com/pieklo.htm

    po prostu na grzeszników czeka śmierć bez żadnych męczarni.

    OdpowiedzUsuń

"Błogosławieni pokój czyniący, albowiem oni synami Bożymi będą nazwani."

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.