wtorek, 20 sierpnia 2013

Niebocentryzm: żyjemy w środku ziemi, cz. 1 / Historia


O ile dotychczas Mariusz Szczytyński z Henrykiem Kubikiem pokazywali tylko przesłanki do życia w środku Ziemi, to w tym filmie są to już mocne dowody historyczne.
Dla mnie pozostaje otwarte pytanie dlaczego się nas oszukuje? jaki mają cel władcy tego świata i ich naukowcy?


 Spotkałem się z odpowiedzią bodajże Heńka, że wzmacnia to wiarę w Boga, który w tej sytuacji jest bliżej nas. Moja wiara pozostaje taka sama jak i przed odkryciem o życiu wewnątrz Ziemi. Kto ma wierzyć to będzie wierzył nadal. Te dowody mogą jedynie, lub aż wzmocnić część osób czasem wątpiących. BÓG JEST BLISKO NAS.

Filmik będzie dla mnie źródłem inspiracji ponieważ zamknięcie nas w środku Ziemi utwierdza mnie w poszukiwaniach związku upadłych z planetami. Jeśli przyjmiemy za  prawdę fakt iż starożytni bogowie to byli upadli aniołowie (Mars, Jowisz, etc), to będzie to miało zapewne jakiś kontekst z nazewnictwem planet. Ma to nawet swoją nazwę - astrolatria.
Już kiedyś o tmy wspomniałem tutaj:

http://detektywprawdy.blogspot.com/2013/02/astrologia-i-demony.html

4 komentarze:

  1. Panie Zimbarder od dawna nie mogę wyskoczyć ,ale
    http://my.opera.com/janeklenart/blog/show.dml/57801932
    http://forum.protestanci.info/viewtopic.php?t=131
    jednoznacznie jest napisane i w apokalipsie , ze Jezus jest gwiazda poranną.
    Illuminati wypaczyli wszystko od prawdziwego oświecenia, bo przecież nie raz słyszałem, ze oświeconym można zostać czytając biblie, albo przez łaskę Boga-Stwórcy, a może oni są oświeceni przez jednego z synów el i dlatego jego ego i pycha to spowodowały ze zamiast stając się świetlisty jak złoto synem światła, stał się jego imitacją.

    Nie należę do nurtu żadnego ale badam wszystko.

    Propo tych planet pamiętam ,że w demonologi albo w innej bibli było wspomniane jakie postacie-niby duchowe je zamieszkują, administruja.

    Nie rozumiem jednego - gdzie jest kosmos w środku nas czy widzimy tylko jego odbicie i jak Nasa miała by posłać coś w kosmos skoro jest niby na zewnątrz, chyba ze jest to dylatacja wymiarowo-czasowo-przestrzenna i kosmos w środku.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tu jest kwestia tzw. transformacji przestrzeni o której jeszcze nie mówiłem na forum. Efekt jest taki że sondy kosmiczne kiedy lecą do planet to....zwalniają, jest to znany fakt występujący w tych sondach. Im bliżej do jadra ziemi to sondy zwalniają i podróż jest taka długa, ona sie wydluza bo zwalniają. A co ciekawe laser skierowany pionowo w gorę zachowuje się ...degresywnie, zmniejsza predkość. Transformacja oficjalnie nie istnieje a agencje kosmiczne o tym swietnie wiedzą od poczatku.

      Usuń
  2. Żenujące brednie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie jest za ani przeciw ponieważ nie mam dostatecznej wiedzy o temacie powyżej, ale w zyciu nie napisałbym że to brednie bo to argument na poziomie Leszka Millera czy Niesiołowskiego

      Usuń

"Błogosławieni pokój czyniący, albowiem oni synami Bożymi będą nazwani."

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.