środa, 28 sierpnia 2013

Podaję na policję człowieka który mnie stale zniesławia i obraża w mailach

Jeśli dobrze odnalazłem trop, to mieszka w Żorach na Śląsku  jest członkiem Nowej Prawicy. Prawdopodobnie jest to ta sama osoba co vpirate65.
Jutro składam wniosek o ściganie. Dosyć wyzywania od debili i nękania!!!!

I pomyśleć że pisuje na forum chrześcijańskim - wilk w owczej skórze.



Załączam obrazek z mottem do przemyślenia jako uzupełnienie mojego komentarza poniżej:




29.08.

Przebaczam ci vpirate warunkowo. Jeśli jeszcze gdzieś zobaczę, że choć próbujesz mnie oczernić, to nawet ci nie będę pisał ostrzegając. Idę do prokuratora, a ten niech sam cie ściga gdziekolwiek jesteś. Kopie maili posiadam.
Przeprosiłeś mnie na forum, ale nagle wycofałeś się z tego, że to ty, mimo że w komentarzu który wykasowałeś napisałeś że to ty.. Notoryczne kłamiesz. Łatwo ci to przychodzi. Póki co żegnam.

13 komentarzy:

  1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
    2. vpirate,

      nie podam Cię do prokuratora jeśli przeprosisz mnie oficjalnie na forum zbawieniecom.fora.pl przyznając się że wyzywałeś mnie od debili.
      Wiesz dobrze tez że wielokrotnie kłamałeś na forum i manipulowałeś!!

      Czekam tylko do jutra do 10.00

      Usuń
    3. Ale wpis będzie później, bo vpirate,czyli łukasz za chwilę przyjdzie i nie wiem jak się zalogować na zbawinie.com

      W każdym bądź razie do 10:00 się wyrobię!!

      Usuń
  2. P.S.

    Napisz mi na email co mam napisać na tym forum. Napisz mi proszę treść

    OdpowiedzUsuń
  3. Dobra. Udało mi się zalogować na zbawienie przez taki program to przywracania haseł, więc mogę już coś napisać . Powiedz mi czy mam założyć nowy temat czy co? Czy jakiś szczególny dział cię interesuję?

    OdpowiedzUsuń
  4. Dobrze. Przyjmuje przeprosiny na forum zbawieniecom i te na mym blogu, które wykasowałeś zapewne z dumy a brzmiały:

    "
    Przepraszam! Nie rób tego. Jestem tylko głupim dzieckiem vpiratem. Nie mam jeszcze skończonego 15 roku życia jak widać. Po prostu jestem zaślepionym korwinowcem. Nie chciałem tego robić! Wybacz mi i po stokroć. Przepraszam Przepraszam Przepraszam Przepraszam Przepraszam Przepraszam Przepraszam Przepraszam Przepraszam Przepraszam
    "


    oraz następny:

    "Co ja teraz zrobię! Wybacz mi! Napisałem do ciebie tylko jeden email i dwa komentarze tutaj! Wybacz mi proszę. W przyszłym tygodniu zaczyna mi się rok szkolny! Przepraszam Przepraszam Przepraszam Przepraszam Przepraszam Przepraszam Przepraszam Przepraszam Przepraszam Przepraszam Przepraszam Przepraszam Przepraszam Przepraszam Przepraszam Przepraszam Przepraszam Przepraszam Przepraszam Przepraszam Przepraszam Przepraszam Przepraszam Przepraszam Przepraszam
    "


    Umieszczam kopie usuniętych komentarzy dlatego, ponieważ chce jeszcze raz uświadomić piszącym, złośliwym internautom, że krycie się za monitorem komputera jest zwykłym tchórzostwem. Łatwo kogoś obrazić na odległość, ani fizycznie nie odda, ani nie musisz spojrzeć mu w oczy.
    Zadziwia mnie fakt, że tak postępuje ktoś, kto się uważa za chrześcijanina. Na szczęście miałem tylko około 3 przypadki chamstwa na mym blogu.

    Ludzie,
    zastanówcie się trochę. Żyjemy najprawdopodobniej w czasach końca. ZA zło odpłacane jest zło, za dobro - DOBRO.
    Kiedy przyjdzie wielki kryzys, lub zarówno i kryzys i III wojna św. Bóg za takie postępowanie Was nie ochroni. Czy warto być niemiłym? uwierzcie mi, zło wraca. Dn mijają, nie wiele mamy czasu na zmianę swej osoby, na bycie dobrym człowiekiem. Kto wie co będzie za tydzień.

    OdpowiedzUsuń
  5. Oj Piotrze, prawdziwy detektyw z Ciebie! Brawo!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie pisałbym tego i potraktowałbym jak wybryk małolata, gdyby nie akceptacja zachowań chamskich Henryka Kubika jako administratora. Prawda jest dla mnie najważniejsza.
      Niestety wytropiłem jeszcze inne sprawy przy tej okazji, ale dla mnie to już błoto i nie chce by ludzie stracili wiarę w człowieka.

      Dziękuję Mona za reakcję. Zło należy piętnować i wskazywać.

      Usuń
    2. To nie byłem ja i jeszcze raz to powtarzam. To nie był styl mojej wypowiedzi i po co miałbym sam siebie obrażać? Dlatego skasowałem te posty. Twoja sprawa.

      Usuń
    3. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
    4. Ps>

      (nie ma opocji edytuj?)

      Rozumie, że chodzi ci o posty pod tymi artykułami? Proszę cię, abyś mi je przesłał, bo jestem ciekaw jakie to posty pod artykułami cię zmusiły aż do ewentualnego spotkania w sądzie.

      Usuń
  6. Brawo Piotr! Prawda zawsze się obroni!

    OdpowiedzUsuń

"Błogosławieni pokój czyniący, albowiem oni synami Bożymi będą nazwani."

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.