czwartek, 29 sierpnia 2013

USA: operacja przeciwko Syrii prawdopodobnie się opóźni. Stawiam na 1 września.

"Prezydent USA Barack Obama powiedział Amerykanom, że uderzenie militarne na Syrię leży w ich interesie, ale pojawiły się sygnały, że ewentualna akcja wojskowa opóźni się co najmniej o kilka dni - pisze z Waszyngtonu agencja Reuters."

 http://konflikty.wp.pl/kat,1356,title,USA-operacja-przeciwko-Syrii-prawdopodobnie-sie-opozni,wid,15939183,wiadomosc.html

Powyższe informacje mogą potwierdzić moje przypuszczenia iż państwa osi zła zaatakują 1 września.

http://detektywprawdy.blogspot.com/2013/08/wojna-w-syrii-przesadzona.html 

W tej sytuacji jest oczywiste, że chcą dokonać powtórki z historii. Masoni uwielbiają daty i symbole. 
Jeszcze raz przypominam datę wyboru kardynała Bergoglio na papieża 13.03.2013 o 20.13
13 jest liczbą zarówno szatana jak  i templariuszy ukaranych 13 go w piątek przez króla Francji.


Do soboty mają wyprowadzić się z Syrii inspektorzy ONZ i będzie to już po obradach brytyjskiego sejmu.
Jestem coraz bardziej pewien ataku 1 września.

1 września (niedziela) może być  nie tylko powtórką z historii, ale i ze względu na ta datę celowym przestraszeniem społeczeństwa. Może być tak, że rano 2 września   w poniedziałek społeczeństwo nie będzie miało już swych pieniędzy na kontach. W niedzielę nie będzie można dokonać żadnych operacji finansowych. W poniedziałek złotówka zapikuje w dół, a złoto skoczy do góry. Złoto, którego wartość została z premedytacją zaniżona, aby bankstersi wykupili je za grosze  będzie skakało wzwyż niczym kozica górska.
W  najgorszym przypadku mogą ogłosić stan wojenny lub nadzwyczajny.
Radzę wypłacić pieniądze z banków o ile ktoś jeszcze je tam ma. Na resztę należy czekać.
To są tylko moje przypuszczenia. Oby się nie sprawdziły.

17 komentarzy:

  1. skoro piszesz, że złotówka wg Ciebie straci na wartości to po co rady odnośnie wypłacenia pieniędzy z banku?!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hmmm nie wiem jak traktować to zapytanie, czy jako pytanie retoryczne, czy prośbę o poradę?

      Usuń
  2. "Jeszcze raz przypominam datę wyboru kardynała Bergoglio na papieża 13.03.2013 o 20.13" a nie była to godzina 19:06 (7:06 7+6=13).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. z tego co wiem to właśnie o 20.13. Nie pamiętam tylko czy wyszedł o 20, 13 czy dokonano wyboru o tej godzinie

      Usuń
  3. Sam myślałem nad 1 września i to jest bardzo prawdopobodne
    2 opcja coś mnie "tknęło" i akurat sobie zobaczyłem w jaki dzień 13 wypada otóż w piątek.
    3stanie się to 1 września a 13 jeszcze coś ważniejszego lub innego w tle już.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ooo nieźle Shay. Sam miałem sprawdzić ale pomyślałem że to zbyt odległe jak na tak szybki rozwój wydarzeń.
      Teraz uważam, że może być tak:
      1 września następuje atak na Syrie. Przez dwa tygodnie siły dyplomatyczne Rosji I Chin wymagają zaprzestania działań wojennych.
      13 września przyłącza się do Syrii Rosja z Chinami może jeszcze ktoś.
      Może też być tak, że sam atak nastąpi 13go.

      Usuń
  4. Witam Panie Piotrze, jeśli powyższy post jest od Pana to nie o to mi chodziło. Jako godzinę wyboru papieża Franciszka podaję Pan 20.13 (prośba o dwukropek bo czasami może to być mylące) a ja myślę że była to 19:06. A to że ludzie różne rzeczy wymyślają to ma Pan rację. Norbert :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Panie Piotrze ok, wszystko jasne. Norbert.

    OdpowiedzUsuń
  6. A jednak panuje tutaj cenzura. Komuś widocznie nie podoba się, że nie popieram tej wiadomości. Wycofanie pieniędzy z banku i przewidzenie daty wojny powoduje uśmiech na mej twarzy. Tak jak ci ludzie co przewidują co rok koniec świata

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tak panuje tutaj cenzura. Kasuje wiadomości które nic nie wnoszą tak jak popis intelektu " co to ludzie nie wymyślą".
      Nie zgadzasz się z autorem, uważasz, że blog nie jest ciekawy lub kłamliwy? NIE CZYTAJ. Bądź fair w stosunku do siebie i nie czytaj głupot.
      Ja nie wchodzę na stronę ostrzezenie.wordoress.com

      Kasuje także obraźliwe posty.
      Tak patrząc, owszem jest cenzura.

      Usuń
    2. Wiadome jest gdy jest ktoś niewygodny, trzeba tego kogoś usunąć. Przez to blog traci na wiarygodności który rzekomo podaje tylko prawdę. Dlaczego mam nie czytać przecież mam do tego prawo. Jestem wolnym człowiekiem i jeśli chce coś przeczytać to przeczytam,skomentować skomentuje.
      Na temat czy blog jest nieciekawy i kłamliwy się nie wypowiedziałem.
      Głupot? Uważasz iż ten blog to zbiór głupot!!?
      Żeby było jasne to nie popieram żadnej zbrojnej interwencji w Syrii.

      Usuń
    3. myślałem, że logicznie wytłumaczyłem skasowanie posta.

      Usuń
    4. Nie doszło to do mnie, bo nadal wyczuwam, że został usunięty za niezgodzenie się z wiadomością.

      Usuń
    5. ok zazwyczaj nie polemizuje w takiej sytuacji bo to zaśmieca blog.

      Czy usunięte przeze mnie Twoje stwierdzenie "co to ludzie nie wymyślą" jest merytorycznym odniesieniem się do tekstu? co ono wnosi?

      Usuń
    6. Jestem moim wyrażeniem emocji na ten temat.

      Usuń
    7. Tutaj odnosimy się merytorycznie. Równie dobrze mógłbyś wyrazić swe emocje pisząc "do bani hipoteza" i byłoby to tylko zaśmieceniem blogu. Nie mam więcej pytań. Zamykam temat. Szkoda mi czasu.

      Usuń

"Błogosławieni pokój czyniący, albowiem oni synami Bożymi będą nazwani."

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.