Najpierw o Coli:
"PepsiCo w 2012 r. zostało pozwane za umieszczanie błędnych informacji dotyczących wartości zdrowotnych napoju Naked Juice. Na etykiecie znajdowały się m.in. frazy "całkowicie naturalny", "bez GMO" oraz "100 procent soku" - podaje portal huffingtonpost.com"
źródło: http://www.hotmoney.pl/PepsiCo-zaplaci-konsumentom-bo-opakowanie-wprowadzalo-w-blad-a31739
Oto test mięsa z Sokołowa:
Kupując produkty wielkich firm płacisz przede wszystkim za ich reklamę.
Test parówek:
Test parówek obejrzałem trochę później niż test mięsa i muszę przyznać, że nie dość że jest nie merytoryczny, to autor prezentuje dość niski poziom kultury. W tle są wyrażenia typowe dla hip hopu.
Autor nie przedstawia etykiet ani nie informuje o zawartości poszczególnych produktów. Próbuje natomiast być super aktorem imitując stany wymiotne.
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz
"Błogosławieni pokój czyniący, albowiem oni synami Bożymi będą nazwani."
Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.