poniedziałek, 1 kwietnia 2013

Ateistyczne święta w TV

Bestia osiągnęła swój cel - wyprała mózgi fanom nierządnicy. Już nikt nie protestuje przeciw laicyzacji TVP. Polscy Słowianie mają płacić za abonament RTV mimo, że programy w kanałach telewizji publicznej nie ma na Święto Zmartwychwstania żadnej oferty dla wierzących. Nie byłoby problemu gdyby to były realia skandynawskie gdzie większość prezentuje ateizm. Tymczasem osób wierzących w Boga jest w Polsce:

Największą wspólnotę religijną stanowi Kościół katolicki, do którego należy około 33,5 mln wiernych (2011)[60] co oznacza, że w obrządku rzymskokatolickim ochrzczonych jest 87% mieszkańców Polski. Wikipedia
Pozostaje jeszcze protestantyzm - 150 tysięcy wiernych oraz prawosławie: 504 tysiące oraz około 120 tysięcy świadków Jehowy również wierzących w Boga.

Co nam oferuje TVP w poniedziałek Wielkanocny:

TVP 1

12.20 - Święty uśmiechnięty. Film dokumentalny o JPII. Film o Katzu, czlowieku który zrobił podwaliny pod UE i rząd światowy całując szamanki w imię ekumeni
13.20 jaka to melodia
14.15. Lodowa planeta serial dok.
15.20 Underdog kom. usa
Teleexpres. Skrót wiadomości jaki chca nam przedstawić ludzie Bestii
Pogoda
Ranczo.
Jaka to melodia
Baśnie i bajki dla dzieci. Wpajanie dzieciom do głów potęgi magii
Wiadomości
Sport
Pogoda
20.00 Idealny facet. kom usa. W roli gł Chazar
22.05 Downton Abbey serial obycz.
23.10 Świadectwo. Wywiad z masonem Dziwiszem

Podobnie jest na na kanale TVP 2

Gdzie tu jest święto Zwycięstwa nad Śmiercią i Szatanem naszego Króla Isusa Chrystusa?
Ile osób sie nad tym zastanawia? co będzie ważne po południu to napić się wódeczki z rodziną oglądając 42 cale na kredycie lub bez.
Nie neguje spotkań rodzinnych. Zastanawiam się jednak ile osób będzie dyskutować nt wartości, Biblii? 0, ile procent?
 Nie uważam, się za kogoś lepszego, gdyż sam tak robiłem. Pragnę zwrócić uwagę na skalę prania mózgów i kontroli umysłów. Na to że sam program TVP jest dowodem na rządy Bestii przy aprobacie Nierządnicy (o nierządnicy tutaj zbawienie.com )
I pomyśleć że to dopiero początek. Niebawem prawdziwi chrześcijanie będą zamykani  i prześladowani. Żadna partia nie protestuje wobec powyższych informacji. Nie ma się co oszukiwać - jesteśmy mikroskopijną mniejszością.







4 komentarze:

  1. Ja dziękuje Bogu że przejrzałam na oczy i że nie uczestniczę w tym pogaństwie,są ludzie którzy nie zdają sobie sprawy z powagi sytuacji i to są biedni ludzie bo jak na razie nie było im to dane ,lecz są też tacy którzy mają to głęboko gdzieś wykładasz im na dłoni prawdę a oni co NIC popatrzą jak na wariata .Wiele razy spotkałam się z takim czymś przykre to jest ale jeszcze gorsze jest to że kiedy mówię że czytam BIBLIĘ to z reguły pada osąd co ty jehowa no i tyle na temat.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wierzę w to, że część starszych ludzi, szczerze wierzących w Boga a znam takich, nie będzie miała dane poznania prawdy dlatego, gdyż byłby to dla nich szok mentalny. Bóg zapewne chce im tego oszczędzić, ale w odpowiednim czasie zbudzi ze snu zapraszając do swego Królestwa.
      My zaś, mamy wielki przywilej poznania prawdy. Nie wiem w jakim celu. Być może będzie to miało znaczenie w czasach końca a może teraz już obecnie w krzewieniu PRAWDY. Z tego drugiego powodu założyłem bloga. Mam świadomość, że niebawem będą wyłączać takie blogi i ścigać. Trudno, ale nie chce być tylko kibicem, tak jak i Wy czytający tego bloga czy inne podobne udzielacie się pisząc komentarze czy podsyłając autorom blogów linki do ważnych tekstów.

      "kiedy mówię że czytam BIBLIĘ to z reguły pada osąd co ty jehowa no i tyle na temat. "
      Moja żona zaanonsowała w sobotę w naszej rodzinie, że nie będziemy ani świecić pożywienia ani dzielić się jajkiem. Na co moja mama rzekła: "wy to oboje powinniście się leczyć na głowę."
      Mogę to skomentować tylko jednym cytatem: "34 Nie sądźcie, że przyszedłem pokój przynieść na ziemię. Nie przyszedłem przynieść pokoju, ale miecz. 35 Bo przyszedłem poróżnić syna z jego ojcem, córkę z matką, synową z teściową17; 36 i będą nieprzyjaciółmi człowieka jego domownicy".

      Może Bóg widząc że wybieramy Jego wybaczy nam nasze grzechy. W ten sposób to widzę

      Usuń
  2. Jak byłam mała to zawsze na święta było sporo filmów bibilijnych, a teraz pustka, nawet na trwam nic nie puścili. Jeszcze przez przypadek ludzie odkryliby niezgodności w kazaniach z Watykanu, a nauczaniem Isusa.
    Chyba obejrzę sobie znowu "Księcia Egiptu", bardzo ukoloryzowane, ale przekaz chyba zgodny z Biblią, mnie buduje.

    OdpowiedzUsuń
  3. Co do TVP1 to był film religijny rano
    http://www.teleman.pl/tv/Swiety-Piotr-2-Ost-906376

    7:05 jak dla mnie to trochę za wcześnie ale moja narzeczona obejrzała.

    OdpowiedzUsuń

"Błogosławieni pokój czyniący, albowiem oni synami Bożymi będą nazwani."

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.