niedziela, 14 kwietnia 2013

Wywiad z greckim negatorem holocau$tu

źródło: http://stopsyjonizmowi.wordpress.com/2013/04/13/wywiad-z-greckim-negatorem-holocautu/#more-41469


Skrócona i edytowana wersja wywiadu z greckim negatorem holokitu, Konstantinosem Plevrisem, pierwszym w historii negatorem holocau$tu, który był sądzony przez sąd i ten orzekł “Nie winny” – co oczywiście wywołało dużo gniewu i alarm wśród zorganizowanego żydostwa.
Pełny wywiad można przeczytać w the Barnes Review pod tytułem Interview with a Gutsy Greek Patriot. (plik pdf: http://barnesreview.org/pdf/TBR2009-no5.pdf)
Obrazki, podpisy i komentarze Lashy Darkmoon.
przygotował: Pluszowy Miś
buchenwald51
LD: Grecki prawnik, nacjonalista i zdeklarowany antysemita, Konstaninos Plevris, autor The Jews: The Whole Truth, początkowo uznany za winnego podżegania do nienawiści rasowej wobec żydów w grudniu 2007 r., wyrok ten został w całości oparty na wymownych cytatach znajdujących się w ww. 1400-stronicowej książce.
Zatem Plevris opisał Josepha Goebbelsa jako “jednego z najwybitniejszych umysłów tego wieku, filozofa mającego głębokie zrozumienie psychologii mas”. Nazwał Cyklon B “zwykłym gazem trującym używanym do odkażania obozów koncentracyjnych…szeroko nagłośniony przez propagandę jako gaz używany do zabijania żydów w specjalnych komorach gazowych, jakie nigdy nie zostały znalezione”. Wreszcie pochwała Plevris dla Adolfa Hitlera, nie została doceniona przez żydów, którzy traktują Hitlera jako najgorsze zło w historii, kogoś kto w pogardzie może tylko się równać samemu Jezusowi Chrystusowi, który oczywiście teraz gotuje się w gorących ekskrementach w piekle, według Talmudu. “Tragiczny przywódca III Rzeszy jest z pewnością najbardziej imponującą postacią przywódcy współczesnej ery”, mówi Plevris o Hitlerze, dodając ze smutkiem, “Mógł pozbyć się z Europy żydów, ale tego nie zrobił“.
Inne skargi przeciwko Plevris polegały na tym, że przyłączył się do “mitu Protokołów Mędrców Syjonu“, że scharakteryzował żydowskich dzieci w obozach koncentracyjnych jako “bardzo grube i dobrze odżywione”, i że uważał żydów za “śmiertelnych wrogów oraz „podludzi”. (patrz tutaj: http://en.wikipedia.org/wiki/Konstantinos_Plevris#Lawsuit_over_Jews:_The_Whole_Truth)
Plevris odwołał się od orzeczenia sądu, a w dniu 27 marca 2009 r. Sąd Apelacyjny oddalił  wszystkie zarzuty przeciwko niemu. Jego całkowite uwolnienie od zarzutów orzeczone przez najwybitniejsze umysły prawnicze greckiej jurysprudencji, wywołało niezwłoczne gniewne skargi płynące ze źródeł żydowskich, że doszło tutaj do “pomyłki sądowej”.
Jednak nie było to łatwe do udowodnienia, podziw dla Adolfa Hitlera lub wątpliwości na temat holokau$tu, że mogą się one w jakikolwiek sposób równać z podżeganiem do przemocy wobec żydów; ani nie dało się udowodnić, że nie-kochanie żydów lub darzenie ich  szacunkiem może samo w sobie stanowić przestępstwo.
PETER PAPAHERAKLIS [TBR]: Jestem tutaj, w domu pana Konstantinosa Plevrisa, aby przeprowadzić z nim wywiad i dowiedzieć się czegoś na temat jego przekonań. W szczególności, czegoś o jego bardzo dużej i ważnej książce “The Jews: The Whole Truth”, która nie jest jeszcze dostępna w języku angielskim. Mr Plevris ma kilka uwag wstępnych …


det_plevriscostas1
KONSTANINOS PLEVRIS: Trzy lata temu, opublikowałem w Atenach moją książkę. (Podnosi książki i pokazuje do kamery) to 1400 stron. Ta książka jest pełna faktów, dowodów, odniesień do 270 autorów, pisarzy, innych książek i zdjęć oczywiście. Natychmiast po opublikowaniu mojej książki, Centralna Rada żydów w Grecji i Europejski Kongres żydów rozpoczęły kampanię przeciwko mnie. Udali się do premiera Grecji żądając publicznego potępienia mojej osoby. Poszli do Departamentu Sprawiedliwości, a po trzech latach walki prawniczej, to ja ostatecznie wygrałem w 100 procentach w Sądzie Najwyższym w Atenach. Sprawiedliwość zwyciężyła, sąd okazał się być niezależny, a nie pod żydowską kontrolą.
TBR: Co sądzisz o żydowskiej hipotezie “holocau$tu”?
PLEVRIS: nie wierzę w “holocau$t”. Oczywiście, wielu żydów zginęło podczas II wojny światowej, ale nie ma dowodów na to, że Niemcy planowali ich eksterminację.
TBR: Rozumiemy, że teraz nie wierzysz w “holocau$t” z II wojny światowej. Ale czy wcześniej w to wierzyłeś?
PLEVRIS: Nie, nigdy nie wierzyłem. To jest powodem, dlaczego zająłem się badaniem danych, które przedstawili oni na temat “holocau$tu”. W 1968 roku, ponad 40 lat temu opublikowałem książkę pod tytułem The Myth.
Zgodnie z dowodami, które mamy, nie można było zabić 6.000.000 żydów – ponieważ we wszystkich krajach okupowanych przez Hitlera było tylko 4.200.000 żydów, według oficjalnych statystyk. Nawet jeśli on aresztowałby każdego z nich, wciąż nie mógłby dojść do  6000000.
Ale Hitler nigdy nie planował zabić żydów. Chciał tylko, aby ich przetransportować na wyspę Madagaskar lub w jakieś inne miejsce.
W każdym razie, prawie 3.300.000 żydów otrzymało pieniądze z Niemiec Zachodnich w przeszłości, ponieważ twierdzą, że zostali aresztowani i osadzeni w obozach koncentracyjnych. Wszystko to jest opisane szczegółowo w mojej książce.
TBR: Czy byłeś kiedyś w Auschwitz lub podobnych miejscach?
PLEVRIS: Oczywiście. Byłem w Dachau, Auschwitz, wszystkich z nich. Nie było komór gazowych w żadnym z nich.
TBR: Czy jest to nielegalne w Grecji kwestionowanie teorii “holocau$tu”?
PLEVRIS: Nie. Absolutnie nie. W Niemczech i Austrii, oni czują się winni wobec żydów, i tam to jest nielegalne. Nie tutaj. Tutaj mamy wolność słowa. Jesteś wolny po to, aby wyrazić swoje pomysły i podać swoją opinię.
TBR: Czy to nie starożytni Grecy prawie wymyślili wolność słowa?
PLEVRIS: Tak, oczywiście. Nie zapominaj, że tutaj wierzymy w dialog. Mówisz, daję moją odpowiedź, a potem dyskutujemy. Wiele razy wzywałem żydów, aby przyszli do mojego programu TV, i żeby mówili publicznie, wolny dialog, ale oni odmówili. Dlaczego? Bo wiedzą, że są nie w porządku i że to ja mam rację. I to nie tylko w sprawie “holocau$tu” z II wojny światowej. Większość mojej książki obejmuje tematykę zbrodni żydów popełnionych przeciw Grekom w całej historii.
TBR: II WW to był straszny czas. Ilu Greków zginęło podczas wojny?
PLEVRIS: Pół miliona; 520.000 dokładnie.
TBR: Jakie inne holocausty przeżyli w swej historii Grecy?
PLEVRIS: Mieliśmy w 1922 r. ludobójstwo w ​​Pont, na obszarze wokół Morza Czarnego. Dookoła Grecji są te oto państwa – Albania, Macedonia, Bułgaria, Turcja – i wszystkie te państwa zostały założone na terytorium Grecji. Uczynili z greckiej ludności niewolników. Tym samym, to my, Grecy, cierpieliśmy ludobójstwa. Prawdziwe ludobójstwa!
I nikt nie dał nam za to żadnych pieniędzy!
żydowski “holocau$t” jest dla mnie przedsiębiorstwem działającym dla zysku. Posiada określony cel ekonomiczny. żydzi zdobyli na nim pieniądze. Trzydzieści lat temu, pamiętam, było napisane, że 4 miliony żydów zginęło w Auschwitz. Później zmienili to na 1 milion. Ale żydzi zbierali pieniądze za 4 miliony.
LD: Faktycznie, oficjalne dane dotyczące ofiar holokau$tu w Oświęcimiu zostały zrewidowane w dół, z 4.000.000 do 1.500.000 w 1989 roku. Zatem zostało to oficjalnie dopuszczone w tym momencie, że cyfrę 2,5 mln należało odjąć od cyfry 6 mln. Niewiarygodnie, lecz takie działanie odejmowania nigdy nie miało miejsca. Magiczne 6 mln pozostaje niezmienne. I tylko zwyczajne kwestionowanie jej jest czynem karanym pozbawieniem wolności w siedemnastu krajach : Austria, Belgia, Kanada, Czechy, Francja, Niemcy, Węgry, izrahell, Liechtenstein, Litwa, Luksemburg, Holandia, Polska, Portugalia, Rumunia, Słowacja i Szwajcaria.
Auch_dees-SIX-MILLION-FIGURE
TBR: Rzymski historyk Cassius Dion powiedział w II wieku naszej ery, że żydzi zabili 220.000 Greków z Cyreny i 240.000 na Cyprze. Co myślisz o tym?
PLEVRIS: Tak, to nie tylko Cassius Dion o tym powiedział. Współcześni historycy mówią to samo, w tym Edward Gibbon w swoim dziele Zmierzch i upadek Cesarstwa Rzymskiego. To fakt. Może liczby są nieco przesadzone, ale jest to faktem.
TBR: Jakie elementy mitu holocau$tu kwestionujesz?
PLEVRIS: Przede wszystkim trzeba zachować zdrowy rozsądek i użyć rozumu. Jeśli żydzi mówią prawdę, jeśli mają rację w tym, co mówią, to nie potrzebują chować się za parawanem prawnego karania tak zwanych “negatorów holokau$tu”. Jeśli masz rację w jakiejś sprawie, a  ktoś zaprzecza, to można mu udowodnić, że jest w błędzie. Ale żydzi używają prawa karnego. To jest dla mnie nie do wiary. Mogę powiedzieć, że Rewolucja Amerykańska nigdy nie miała miejsca. Czy to znaczy, że powinienem być skazany za to? Że powinienem iść do więzienia, bo wyraziłem swoje zdanie?
Gdyby żydzi mieli rację, to są również zobowiązani zaakceptować publiczny dialog. Ale oni odmawiają. Nie tylko nie wolno zaprzeczać, że “holokau$t” wydarzył się jako taki – ale nawet wątpić w niego jest przestępstwem! W Niemczech i Austrii nie wolno nawet wyrazić wątpliwości co do “holocau$tu”. Niestety, nie ma żadnego Deutschland. Zamiast tego jest “Judenland”. Jeśli pojedziesz do Niemiec, będziesz mógł zobaczyć zabytki i pomniki „holocau$tu” wszędzie.
TBR: Czy są jakieś inne określone szczegóły, które stawiasz pod znakiem zapytania?
PLEVRIS: Słuchaj, ja zawsze używam albo naukowych argumentów albo zdrowego rozsądku. Niemcy przyszli do Grecji w 1941 roku. Poszli do jakiegoś miasta w Grecji. Aresztowali jakichś żydów. Umieścili ich w wagonach. Wysłali ich gdzieś do Polski lub do Niemiec, gdzie był obóz koncentracyjny. Z jakiego powodu? żydzi mówią: “po to, żeby nas zabić”.
Pytam wobec tego: Dlaczego nie zabili ich w Grecji?
Czy jest to konieczne, aby zadawać sobie te wszystkie kłopoty organizowania obozów, pociągów, i tego wszystko? Więc to sprowadza się do zdrowego rozsądku.
I te porównania faktów po prostu nie sumują się.
TBR: Jak twoja najnowsza książka “The Jews: The Whole Truth” została przyjęta przez grecką publiczność?
PLEVRIS: Teraz, po trzech latach, jest jej czwarte wznowienie.
TBR: To jest rzeczywiście ogromna praca.
PLEVRIS: Tak, to ostatecznie zamyka sprawę i nie zapomnij, że moje zwycięstwo w ​​greckim sądzie jest ostateczne. Nie ma już odwołania. Ponadto, jest to pierwszy w Europie przypadek, że żydzi przegrali sprawę.
TBR: Co myślisz o sposobie, w jaki izrahellczycy traktują Palestyńczyków, Libańczyków i inne ludy na Bliskim Wschodzie, jak holokau$t wobec mieszkańców Gazy?
PLEVRIS: Mam w mojej książce ponad 50 zdjęć, niewiarygodne zdjęcia żydów mordujących dzieci – i oni chcieli je zabić. Jeśli spojrzeć, cały dowód na to jest w książce. Oczywiście, jest to zbrodnia wojenna. Ale nie ma nowych Norymberg dla syjonistów, niestety.
TBR: Naprawdę byłem wstrząśnięty fotografią w książce dwóch dzieci Palestyńskich rzucających kamienie w nadjeżdżający czołg. To zdjęcie mówi więcej niż tysiąc słów.
PLEVRIS: Tak, dokładnie. I nie zapomina o tym, że to żydzi ukrzyżowali Jezusa, nikt nic niby o tym nie wie. Nikt ich nie wspomina…. Co wiemy na pewno o żydach: że byli niewolnikami: niewolnikami Asyryjczyków, niewolnikami Babilończyków, niewolnikami Persów, niewolnikami Greków, niewolnikami Rzymian, niewolnikami Bizancjum, niewolnikami Arabów, niewolnikami Turków, niewolnikami Niemców. A teraz mają państwo, nie dlatego, że są w stanie mieć państwo na własną rękę, ale dlatego, że Stany Zjednoczone pomogły im. To jest jasne. Jeżeli Stany Zjednoczone porzucą ich, będą niewolnikami kogoś innego!
TBR: Zdajesz sobie sprawę z izrahellskich ataków na USS Liberty w 1967 roku i na Rachel Corrie oraz innych Amerykanów, a także europejskich i japońskich dziennikarzy? Czy możesz to skomentować?
PLEVRIS: Tak. Co do USS Liberty, mam rozdział w książce, ponieważ żydzi nie żywią jakiejkolwiek wdzięczności za pomoc amerykańską. Jest wielu żydów skazanych za szpiegowanie przeciwko Stanom Zjednoczonym. Uważam, że żydzi, a kiedy mówię “żydzi” nie mam na myśli WSZYSTKICH żydów, bo jest też niewielu dobrych żydów, a zatem mam na myśli syjonistów: żydowskich syjonistów. Więc, jeśli jest żyd, który nie wierzy w Talmud, oczywiście nie mam z nim problemu. Ale ja osobiście nie znam żyda, który nie wierzy w Talmud, i który nie wierzy w wybrany lud.
W czasie procesu powiedziałem przed sądem: “Ci ludzie twierdzą, że są narodem wybranym przez Boga, a mają czelność oskarżać mnie o bycie rasistą! Jak można być rasistą, skoro to oni twierdzą, że oni, żydzi, zostali wybrani przez Boga?”
W każdym razie, kiedy mówię cokolwiek, zawsze staram się to udowodnić. Z tego powodu uważam, żę rozwiązanie wszystkich tych spraw dotyczących żydów jest tylko jedno: Publiczny dialog. Wszystko w otwartym dialogu, wszystko w świetle. Wszystko jasne, to popatrzmy na to i porozmawiajmy. żydzi nie chcą. W związku z tym podejrzewam, że coś jest nie tak. Ponieważ nie chcą wolnego dialogu … Nie chcą!
TBR: Najwyraźniej żydzi twierdzili, że zostali w jakiś sposób zniesławieni przez twoją książkę. Czy to prawda?
PLEVRIS: przewodniczący [sądu] był przeciwko mnie. Po procesie skazany zostałem na wyrok w zawieszeniu 14 miesięcy więzienia. Po tym, ponieważ sędzia działał całkowicie nielegalnie, zrobiłem kontratak przeciwko niemu – a teraz został wyrzucony z departamentu sprawiedliwości! Złożyłem odwołanie do w wyższej instancji w składzie pięciu sędziów i prokuratora. Pięciu sędziów jednogłośnie orzekło, że nie jestem winny!
Nigdzie w mojej książce nie mówię: “Zrób coś nielegalnego! Atakuj żydów!” Nigdy! Mówiłem tylko prawdę i dowiodłem, że mówiłem prawdę. A jeśli żydzi są w stanie wejść w polemikę z moją książkę i udowodnić, że się mylę, to niech oni to zrobią. Ale oni nie są w stanie tego udowodnić. Oni nie mogą tego udowodnić. Bo to jest prawda, co mówię. Więc poszli ścieżką postępowania sądowego. I przegrali – całkowicie i definitywnie!
TBR: A jaka była rola Ms Andrei Gilbert, szefowej the Central Board of Jewish –
PLEVRIS: Proszę! . . . Nie życzę sobie zmieniać tematu naszej dyskusji i schodzić na wątek o lesbijkach! Kobieta, która nie szanuje własnej natury, najprawdopodobniej nie ma żadnego szacunku dla prawdy! Jest ona nie tylko lesbijką, ona jest także prezesem Federacji Lesbijek.
LD: dodatkową czarną etykietą Plevrisa jest to, że jest on bezwstydnym “homofobem“.
TBR: Więc co to jest ta Central Jewish Council of Greece (Centralna Rada żydowska Grecji)?
PLEVRIS: Rada żydowska zwróciła się przeciwko mnie. Oni powiedzieli: “Kiedy Plevris opublikował tę książkę. . . . po jego opublikowaniu. . . . ktoś poszedł w mieście Patras i zbezcześcił cmentarz żydowski przez wymalowanie swastyk na żydowskich grobach”.
Zapytałem “Czy sprawca został aresztowany?” Tak, został aresztowany, i okazało się, że był to syn rabina!
TBR: Więc to było w wiadomościach, że to on był sprawcą?
PLEVRIS: Absolutnie. Był prowokatorem!
TBR: Zatem nie sankcjonowałeś ani nie namawiałeś nikogo do aktów przemocy wobec żydów? Ani nie usprawiedliwiałaś podobnych praktyk, jakie mogły się dziać w przeszłości?
PLEVRIS: Nie zgadzam się z przemocą. Gdy masz 100 procentową prawdę po swojej stronie, nie potrzebujesz przemocy. Zresztą, co za przemoc? żydzi oskarżają nas o przemoc? Oni sami są pierwszymi nauczycielami przemocy! Spójrz na to, co dzieje się w Palestynie!
dd395-Shot-site5.jpg-Daily-Life-in-Palestine5
Najlepszy spośród pogan zasługuje na śmierć
- Rabbi ben Yohai w Talmudzie, cytowane również w the Jewish Encyclopaedia.
TBR: Wydaje się, że twoi wrogowie byli bardzo selektywni w wyborze cytatów z twoich prac. Na przykład, uważam że twoja najsłynniejsza książka zawiera obszerne cytaty z Talmudu. A także ogromny zestaw historycznych dowodów żydowskiej antychrześcijańskiej nienawiści. O tych sprawach nie powiedzieli oni jednak ani słowa. Czy możesz to skomentować?
PLEVRIS: żydzi boją się jakiegokolwiek dialogu publicznego. Wspomniałem o tym wcześniej.
TBR: Jak widzisz przyszłość polityczną Grecji?
PLEVRIS: przyszłość Grecji jest bardzo trudna, ponieważ mamy wiele problemów. Dwa miliony imigrantów dostało się do Grecji: z Albanii, z Pakistanu, z Afryki, zewsząd. Przybyli  do Grecji, i mamy duży problem. Zmienili skład narodowościowy naszego kraju.
TBR: Jaka ​​jest ludność Grecji obecnie?
PLEVRIS: Jest nas 11 milionów, a prawie 20% to obcokrajowcy. Nie chcemy ich. Nie akceptujemy ich. Mają wrócić do swoich krajów. Ale partie polityczne grają w grę parlamentaryzmu i praw człowieka. Prawa człowieka są dla innych, nie dla Greków. W Grecji jest rasizm cudzoziemców przeciwko rodzimej ludności greckiej.
TBR: Rozumiem, że pisałeś o “holocau$cie” w 1968 roku. Czy możesz powiedzieć nam coś więcej o tej książce?
PLEVRIS: Tytuł książki, jak już wspomniałem, brzmi The Myth. Przedstawia ona dowody i relacje na to, że to, co żydzi twierdzą o holokau$cie nigdy nie miało miejsca.
TBR: A zatem w czasie, gdy napisałeś tę książkę w 1968 roku, byłeś jednym z pionierów w tej dziedzinie na całym świecie?
PLEVRIS: Tak, to prawda. Oczywiście, żydzi od razu zaczęli się skarżyć. Ale ja nie dbam o to. Byłem wtedy bardzo silny. Byłem wówczas sekretarzem generalnym Ministerstwa Bezpieczeństwa Narodowego i w ogóle nie zwracałem na nich uwagi. Miałem zaledwie 28 lat. Kiedy masz 28 lat, nie boisz się nikogo!
TBR: Czy twoje rewizjonistyczne książki zostały przetłumaczone na inne języki, a masz zamiar je przetłumaczyć na język angielski?
PLEVRIS: Nie, tylko The Myth została przetłumaczona na język niemiecki i arabski. Chcę przetłumaczyć inne moje prace na język angielski, ale codzienna praca nie dała mi na to do tej pory szansy.
TBR: Jak książka “The Jews: The Whole Truth” została odebrana przez publiczność?
PLEVRIS: Myślę, że około 20.000 do 30.000 egzemplarzy zostało sprzedanych.
TBR: Czy coś chciałbyś powiedzieć naszej publiczności, która jest głównie amerykańska?
PLEVRIS: Tak. Oczywiście należymy do różnych narodów, ale większość z nas to biali ludzie. Ale biała, czerwona, żółta lub czarna, nasza własna rasa jest pierwszą rzeczą, którą musimy zachować w stanie nienaruszonym. żydzi chcą wszystkich nie-żydów  wymieszać ze sobą w coś na kształt “uniwersalnego goja”. Nie jestem rasistą w złym tego słowa znaczeniu, ale to nie jest mój wybór lub wybór dowolnego śmiertelnika na planecie, że ​​mamy ludzi czarnych głównie w Afryce, żółtych głównie w Azji, a białych gównie w Europie i Ameryce Północnej. Jest to raczej naturalny porządek rzeczy, że rasy są geograficznie podzielone. Tak więc pierwszą rzeczą, którą trzeba chronić, dla wszystkich nie-żydów, jest nasza własna rasa: nasze prawo bycia białym, żółtym, czarnym lub jakąkolwiek inną rasą powstałą naturalnie.
TBR: Pan Plevris, dziękuję za poświęcony czas.

1 komentarz:

  1. Aby zrozumieć holokaust

    trzeba się najpierw zapoznać z biblijną instrukcją holokaustu. Holokaust ma bowiem 2,5 tysiącletnią tradycję i jest świętowany do dziś, podobnie jak nieco strarsza tradycja Wielkiej Nocy (Pascha).

    Holokaust, oznacza wg. Anglosaksonów ich ofiarę palną, kto i jakiemu bałwanowi złożyli oni tę ofiarę ?

    OdpowiedzUsuń

"Błogosławieni pokój czyniący, albowiem oni synami Bożymi będą nazwani."

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.