środa, 18 września 2013

III wojna światowa i 3 dni ciemności


III wojna światowa i 3 dni ciemności.

Dlaczego umieszczam ten bądź co bądź niesłychanie pesymistyczny filmik i w dużej mierze oparty na nie biblijnych wizjach?

W apokalipsie jest wyraźnie powiedziane o kataklizmach i prorokowaniu w czasach końca. Niestety część z umieszczonych tam proroctw jest z tzw objawień maryjnych. Ja wybieram pewien mianownik wspólny.
Być może część z tych przepowiedni tj scenariusz szatana na czasy końca.
Nie to jednak mnie najbardziej przekonało.
 Nie ufam poza biblijnym przepowiedniom mimo, że są zbieżne z objawieniem Jana.
Przekonała mnie do tego sytuacja polityczna na świecie. W wielu krajach są obniżane podatki. W Polsce maksymalnie przykręca się śrubę. Dlaczego? żeby znaczna część wyjechała zagranicę a w ich miejsce przybyli z Izraela chazarowie - panowie ziem polskich. Ten film potwierdza względne bezpieczeństwo w tzw Polsce podczas ewentualnych konfliktów i katastrof.

Reasumując: to wszystko ma sens. Nie chce nikogo straszyć, jestem daleki od tego. Apokalipsa to moja pasja. Przykro mi, że strzelam, ......około 70% moich czytelników czyta moje posty, ze względu na sensacyjność. Niestety kochani, mój cel jest inny: rehabilitacja względem Boga i przygotowanie się do strasznych czasów.




Zadaję sobie mimo wszystko pytanie: dlaczego w obliczu takich wydarzeń, gdzie większość z nas może zginąć otrzymaliśmy dar prawdy, zrozumienia?
Być może nic się nie wydarzy a być może porwanie nastąpi przed potencjalną wojną.

3 komentarze:

  1. A jednak go umieściłeś? Dobrze że istnieją takie fora jak twoje czy Heńka sporo można z nich wynieść i się czegoś nauczyć.Ja osobiście was podziwiam za wytrwałość i rzetelność w waszej pracy i na pewno nie szukam tu sensacji.A wręcz odwrotnie staje się lepszym człowiekiem.pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. umieściłem zanim go obejrzałaś Magdaleno :-)

      Próbuje poznać intencje świata szatana. Tak jak nie rozumiem dlaczego wzrasta ilość filmów i muzyki z zoombie, wampirach:

      http://www.youtube.com/watch?v=F90Cw4l-8NY

      https://www.youtube.com/watch?v=f1IXHO-wFaw

      Co oni chcą na przekazać? wybór kultury śmierci? czasy końca mówiące o powrocie upadłych?

      Usuń
  2. Tak to fakt że jest tego multum i to się najlepiej sprzedaje wampiry ,wilkołaki,zoombi,wiedzmini,magowie,czarownice i ufo.Ludzie wchodzą w świat fantazy,oswajają się z postaciami co nie którzy nawet chcieli by się nimi stać,nie widzą w tym nic strasznego,paskudnego i nie z tego świata ale dobre i doskonałe postacie,które noszą w sobie piętno przekleństwa.A co do celebryty Toma Cruisa w filmie niepamięć to na pewno jest to jakieś przesłanie klony i cudowna planeta bez chorób tylko dla wybranych.

    OdpowiedzUsuń

"Błogosławieni pokój czyniący, albowiem oni synami Bożymi będą nazwani."

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.