sobota, 28 września 2013

Naukowiec fotografuje jak dusza opuszcza ciało



"Czasowe  astralnej wyjście, w którym duch opuszcza ciało zostało zrobione przez rosyjskiego naukowca Konstantina Korotkowa, który fotografował osoby w chwili śmierci z bioelectrograpficznej kamery.
Zdjęcie wykonane przy użyciu wyładowczej metody wizualizacji, zaawansowaną technikę Kirlianowskich wystawach fotografii i niebieski siłę życiową osoby opuszczającej ciało stopniowo.

Według Korotkowa, pępek i głowa są pierwszymi częściami, które tracą siłę życiową (co byłoby duszą) i pachwiny i serce są w ostatnich obszarów.

W innych przypadkach Według Korotkowa zauważył "duszę", ludzi, którzy cierpią brutalne i niespodziewaną śmierć Zazwyczaj objawia stan zamieszania i ustawienia zasilania i powrotu do ciała i dni po śmierci. Może to być spowodowane na nadwyżką niewykorzystanej energii."


Nie umieszczałbym informacji  o tym, gdyby nie fakt, że miałem w życiu taki okres, około 8lat temu  kiedy przebudziwszy się w nocy widziałem postać wychodzącą z ciała mojej żony. Ona widziała z innymi razami z mojego ciała.
Bóg mnie wtedy nie interesował. Jednak to nie było wszystko. Kiedyś zainwestowałem ok 3 tysiące złotych w dość ryzykowny sposób. W noc po dokonaniu wpłaty w western union tuż przed przebudzeniem widziałem jak z wielkiej yuki (drzewo domowe) wychodzi masa robaków, wręcz wylewa się. Obudziłem się przeazony. Następnego dnia dowiedziałem się, że zostałem oszukany. Interesowałem się wtedy astrologią (choć to raczej nie ma związku), nosiłem znak atlantów na szyi. Pragnę tylko podkreślić że byłem wyraźnie z dala od Boga. Nieświadomie prowadziłem złe życie.

Pozostaje pytanie, czy faktycznie dusza może wyjść z ciała czy to demony wchodzą i wychodzą?

wywiad z Korotkowem w wersji angielskiej gdyby ktoś chciał obejrzec i napisać:


Pola energetyczne:



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

"Błogosławieni pokój czyniący, albowiem oni synami Bożymi będą nazwani."

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.