czwartek, 19 września 2013

Jarek Kefir zdemaskował się promując New Age

Najpierw przypomniał film The Zeigest, w którym pokazuje że przed Jezusem inni bogowie pogańscy rodzili się 25 grudnia, co jest manipulacją, ponieważ Jezus urodził się na przełomie września/października o czym opowiada Nowy Testament.  Następnie w komentarzach odkrył karty, pisząc wypisz wymaluj w tonie New Age, cytuję:

"Tak, jestem Bogiem :) Ale mam dla Ciebie dobrą wiadomość: Ty TEŻ JESTEŚ BOGIEM, tak jak każdy z nas"


http://kefir2010.wordpress.com/2013/09/18/prawdziwe-korzenie-chrzescijanstwa-poznaj-szokujace-fakty/



Przestrzegam wszystkich chrześcijan przed tą stroną.

Z innej perspektywy patrząc, to jest to, co pisałem kilka razy, wiele stron używa w swej nazwie wyrazu "prawda". Jakież to zwodnicze. Gdybym mógł, to zmieniłbym nawet teraz nazwę swego bloga.

6 komentarzy:

  1. "Rzekł więc do nich Jezus: "Gdy wywyższycie Syna Człowieczego, wtedy poznacie, że JA JESTEM i że Ja nic od siebie nie czynię, ale że to mówię, czego Mnie Ojciec nauczył. 29 A Ten, który Mnie posłał, jest ze Mną; nie pozostawił Mnie samego, bo Ja zawsze czynię to, co się Jemu podoba".
    30 Kiedy to mówił, wielu uwierzyło w Niego. 31 Wtedy powiedział Jezus do Żydów, którzy Mu uwierzyli: "Jeżeli będziesz trwać w nauce mojej, będziecie prawdziwie moimi uczniami 32 i poznacie prawdę, a prawda was wyzwoli". 33 Odpowiedzieli Mu: "Jesteśmy potomstwem Abrahama i nigdy nie byliśmy poddani w niczyją niewolę. Jakżeż Ty możesz mówić: "Wolni będziecie?"" 34 Odpowiedział im Jezus: "Zaprawdę, zaprawdę, powiadam wam: Każdy, kto popełnia grzech, jest niewolnikiem grzechu. 35 A niewolnik nie przebywa w domu na zawsze, lecz Syn przebywa na zawsze. 36 Jeżeli więc Syn was wyzwoli, wówczas będziecie rzeczywiście wolni. 37 Wiem, że jesteście potomstwem Abrahama, ale wy usiłujecie Mnie zabić, bo nie przyjmujecie mojej nauki. 38 Głoszę to, co widziałem u mego Ojca, wy czynicie to, coście słyszeli od waszego ojca". 39 W odpowiedzi rzekli do Niego: "Ojcem naszym jest Abraham". Rzekł do nich Jezus: "Gdybyście byli dziećmi Abrahama, to byście pełnili czyny Abrahama. 40 Teraz usiłujecie Mnie zabić, człowieka, który wam powiedział prawdę usłyszaną u Boga. Tego Abraham nie czynił. 41 Wy pełnicie czyny ojca waszego". Rzekli do Niego: "Myśmy się nie urodzili z nierządu, jednego mamy Ojca - Boga".

    "Jeżeli będziesz trwać w nauce mojej, będziecie prawdziwie moimi uczniami 32 i poznacie prawdę, a prawda was wyzwoli".



    "Jeżeli będziesz trwać w nauce mojej, będziecie prawdziwie moimi uczniami"

    Prawda jest warunkiem trwania w nauce Jego !!!


    OdpowiedzUsuń
  2. Przecież wygląda na to że ten Kefir sobie jaja robił tak pisząc. Jak można brać na poważnie wszystko co ludzie piszą, a nie żadna promocja New age. Widać po uśmieszkach.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja oceniam to jednoznacznienie, ale powiedzmy że teoretycznie można tak to odczytać. Jednak stawianie Jezusa obok pogańskich bożków, jest dla mnie postawą nie podlegającą dyskusji.

      Usuń
    2. dodatkowo napisał:

      "Z drugiej strony: czy coś takiego jak “chrześcijaństwo” istnieje? Chrześcijaństwo to KATOLICYZM i frakcje schizmatyckie."

      Tak istnieje chrześcijaństwo. Protestanci, prawosławni, nie zrzeszeni jak ja. Wmawianie ludziom, że chrześcijaństwo to katolicyzm tylko jest ewidentną manipulacją.

      Usuń
    3. Masz racje.

      Usuń
  3. Kto to jest ten Kefir?
    Wszystko co do tej pory od niego poznałem jest chore, wyimaginowane, przekracza granice zdrowego rozsądku, jest niebezpieczne. Ten człowiek nie powinien mieć kontaktu z ludzmi.

    OdpowiedzUsuń

"Błogosławieni pokój czyniący, albowiem oni synami Bożymi będą nazwani."

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.