poniedziałek, 30 września 2013

Owoce wilków - fałszywi prorocy



5 komentarzy:

  1. Co w sytuacji ,kiedy jest się na imprezie tzw.domówka i namawiają koledzy do picia a nie chcesz ,ale w końcu namówią i człowiek jest pijany nawet w stopniu lekkim i idzie pózniej na imprezę. Alkohol może pózniej powodować zachowania niekontrolowane co może powodować kaca moralnego. Mowa tutaj o kontaktach damsko-męskich.Nie mówię tutaj że ja mam z tym szzególny problem bo rzadko imprezuję, praktycznie niemal wcale. Ale kiedy już się coś zdarzy to brak mi asertywności. Boję się braku akceptacji ze strony ludzi. To może wynikać z charakteru.Po drugie, co w sytuacji kiedy chłopak poznaje dziewczynę i ona nie jest dziewicą, ale się do tego nie przyznaje i chłopak odkrywa to dopiero w trakcie konsumpcji. Ma on odrzucić wybrankę? Po trzecie chciałem się dowiedzieć czy mogą być fałszywe wyrzuty sumienia zsyłana przez demony?

    OdpowiedzUsuń
  2. "Boję się braku akceptacji ze strony ludzi."

    Rozumiem, że dla młodego człowieka to ciężki wybór, ale Isus powiedział, że nie pokój przyszedł nieść ale z mieczem, podzielić ludzi. Jesli Cię nie zakceptują to oznacza, ze to nie to towarzystwo.

    "Po drugie, co w sytuacji kiedy chłopak poznaje dziewczynę i ona nie jest dziewicą, ale się do tego nie przyznaje i chłopak odkrywa to dopiero w trakcie konsumpcji. Ma on odrzucić wybrankę?"

    wg mnie - NIE. Zyjemy w czasach kultury demoralizacji. Ja się nawróciłem wieku ok 38lat. Zanim miałem żone, to miałem partnerki. Czy żona miała mnie odrzucić? oczywiście lepiej jest mieć pierwszego partnera/ke seksualnego dziewice. Jest to zarówno piękne, romantyczne jak i zgodne z Biblią. Kwestia jest przyjęcia na siebie ciężaru psychicznego doświadczeń partnera. I co najważniejsze, jesli wierzy w Boga prawdziwie. W innej sytuacji, kiedy partner ma ciągotki do rozrywkowegfo życia to nie ma sensu.

    "Po trzecie chciałem się dowiedzieć czy mogą być fałszywe wyrzuty sumienia"
    Cięzkie pytanie, ale wydaję mi się że mogą ponieważ miałem takie wyrzuty, kiedy nie chodziłem do kościoła, po czym zmarł współtwórca NWO - JPII. Prawie płakałem z tego powodu. Choć nie pamiętam dokładnie czy miało to związek z sumieniem.
    Może ktoś napisze co s z własnych przeżyć.

    OdpowiedzUsuń
  3. co do trzeciego pytania: mogą z całą pewnościa. Przez pewien czas poznawałam biblie ze śj. Pod koniec zadano mi pytanie co zrobię z nabytą wiedzą.... kto uwierzy i ochrzci się, itp, wersety w celu podjęcia decyzji. Nie zostałam śj. Przez kilka lat będąc w zawieszeniu miałam fałszywe jak się potem okazało, poczucie winy że nie przyjmuje chrztu. W końcu zostałam naśladowcą Chrystusa i nareszcie ten ciężar spadł. Uwierz że kilka lat życia " z poczuciem winy" niszczy psychike, to nie może być od Boga.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. właśnie uświadomiłaś mi, że faktycznie i ja miałem sztuczne wyrzuty sumienia kiedy cała Polska wielbiła JPII (Kaatz) a ja go krytykowałem. Kiedyś nawet miałem sen w którym przejeżdżał przez ulice JPII a ja stałem z dala od tumu patrząc na niego czując jego moc. Znajomi mi powiedzieli że to był znak, bym się nawrócił i znów chodził na msze. Miałem wtedy wyrzuty sumienia.
      Tematem warto się zainteresować. Być może jest to wpływ demonów. Zwłaszcza, że pamiętam z nauk przed komunią czy bierzmowaniem chyba teorie "sumienia" - głos wewnętrzny który mówi co dobre a co złe. GŁOS.......

      Usuń
  4. Paweł mówi tak

    "Ten właśnie nakaz poruczam ci, Tymoteuszu, dziecko [moje], po myśli proroctw, które uprzednio wskazywały na ciebie: byś wsparty nimi toczył dobrą walkę, mając wiarę i dobre sumienie. Niektórzy odrzuciwszy je ulegli rozbiciu we wierze; do nich należy Hymenajos i Aleksander, których przekazałem szatanowi, ażeby się oduczyli bluźnić."

    mając wiare i DOBRE sumienie. Czyli sumienie może być także złe....

    OdpowiedzUsuń

"Błogosławieni pokój czyniący, albowiem oni synami Bożymi będą nazwani."

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.