sobota, 28 września 2013

Top 5 rakotwórczych produktów




1. Słodzone napoje
2. Frytki
3.Pączki i ciastka
4. Hot dog
5.Mięso grillowane, ogólnie spalone


W zasadzie co jest jeszcze zdrowe? warzywa i owoce są pryskane, mięso i wędliny na chemii. Na podobieństwo partii politycznych, mamy wybór między złem a mniejszym złem.
Osobiście nie wiem co mam jeść. Nie jadam wcale parówek ani hot dogów, hamburgerów, frytek Nie pijam napojów słodzonych.
Kupuję kiełbasę wiejską od rolnika, jajka ze wsi.
Staram się odżywiać zdrowo, ale jaką mam gwarancję, ze to co jem nie ejst na chemii? żadnej

3 komentarze:

  1. Kupując kiełbasę czy mięso od rolnika też nie masz pewności czym karmiona była świnia(jakimi paszami i jakie antybiotyki dostawała),
    co do jajek to też nie wiesz co dawał kurom do jedzenia, jak masz kawałek podwórka to lepiej zrobić zagrodę dla kur gdzieś na uboczu i samemu zbierać jajka to wtedy na prawdę będziesz pewny ale też nie do końca bo też nie będziesz wiedział czy kukurydza czy ziarno które dajesz kurom do jedzenia nie jest przypadkiem GMO...

    OdpowiedzUsuń
  2. "Kupując kiełbasę czy mięso od rolnika też nie masz pewności czym karmiona była świnia(jakimi paszami i jakie antybiotyki dostawała)"

    Mam tego świadomość. Liczę po cichu, że może będzie to coś lepszego niż Sokołów czy Constar. Poza tym wspieram małych rolników...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja niestety nie mam domu i podwórka więc kur hodować nie mogę ale mój kolega ma małą zagrodę z kurami(ok.20 kur) i jest b.zadowolony ma jajek tyle że rodzinie rozdaje czasem....

      Usuń

"Błogosławieni pokój czyniący, albowiem oni synami Bożymi będą nazwani."

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.