wtorek, 10 września 2013

Ison już niebawem nad Ziemią. I Son - ja syn

Kilka dni temu Kolega AbelPolak podsyłając mi link o zbliżającej się komecie Ison, zwrócił mi uwagę na rozumienie nazwy komety: Ison. Może to przypadek a może nie. Jeśli podzielimy na człony nazwę komety, to wychodzi nam "I son" czyli "ja Syn".
To tak jako ciekawostka, gdyż nie chce mi się wierzyć, aby to było zwiastowanie fałszywego mesjasza, podróbki Isusa Syna Bożego. Zbyt szybko to wszystko musiałoby się wydarzyć. III wojna światowa, kryzys i ktoś kto to wszystko uratuje. Brakuje czasu na cierpienie i ból.
Jednak jest  i jeszcze jedna ciekawostka. Ponoć zauważono dwa obiekty eskortujące tę kometę:




Film:






O samej komecie napisałem tutaj:

http://detektywprawdy.blogspot.com/2013/02/prorocze-znaczenie-komety-ison.html




Jest zastanawiającym fakt zbiegnięcia się wielu wydarzeń na jesień 2013 i to może zastanawiać.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

"Błogosławieni pokój czyniący, albowiem oni synami Bożymi będą nazwani."

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.