poniedziałek, 2 września 2013

Ponownie słychać dziwne dźwięki. 29 sierpnia w Kanadzie

Ostatnio nasilały się tuz przed abdykacją Benedykta. Tym razem w Kanadzie
Seria zanotowanych i nagranych wcześniej dźwięków tutaj

http://detektywprawdy.blogspot.com/2013/07/oni-sie-szykuja-do-wyjscia-z-pod-ziemi.html

Niektórzy nazywają te odgłosy trąbami apokalipsy. Inni uważają że są drążone tunele podziemne dla możnych tego świata.
Rzeczywiście odgłosy przypominają jakiś instrument dęty. Te z najnowszego filmiku niżej wydają się być o większym natężeniu aniżeli te z początku roku.

Najświeższy materiał filmowy z 29 sierpnia tutaj:





 Komentarz Kanadyjczyka:


To już drugi raz, kiedy usłyszałem te dźwięki tutaj w Terrace BC Kanada. Pierwszy raz było to w 19 czerwca 2013, ale to nie było aż tak intensywne. Rankiem z dnia 29 sierpnia 2013 r. ok.. 07:30 I został obudzony przez te dźwięki. I strzał z łóżka jak nietoperz z piekła realizacji to te same dźwięki słyszałem wcześniej i wpadłem szukać aparatu, aby spróbować uchwycić je. Wyszedłem do salonu, aby go znaleźć,  mój 7-letni syn obudził się i przestraszony zastanawiając się, co się dzieje (to on mi szepcze w pierwszym filmie), który powiedział, że hałas obudził go, jak również i potrząsnął jego okno. Potem  usiadłem przy komputerze, aby przesłać wideo. Sprawdzanłem mojego Facebooka i zauważyłem, że dużo mieszkańców słyszało te same dźwięki ponownie, ale tym razem było o wiele bardziej rozpowszechnione. Nie mam pojęcia, co to są te dźwięki, ale to jest bardzo dziwne, i cieszę się, że udało mi się złapać je na czas i dzielić  z Wami tym, co usłyszałem




I drugi film




--------------------

Według mojej oceny,  tak jak wcześniej, tak teraz nie widzę innego wytłumaczenia aniżeli przygotowania uwięzionych upadłych do wyjścia. Może to brzmi jak jakaś fantastyka, ale wiele cytatów z Biblii mówi o wypuszczeniu ich z czeluści w czasach końca. Śpiewał o tym zespół Fields of the Nephilims a także Behemot Nergala.
Bez względu kto ma rację, to dźwięki te przyprawiają o przerażenie. Coraz więcej znaków pcha nas do stwierdzeni iż żyjemy w czasach końca.

5 komentarzy:

  1. Mroczny ten dźwięk strasznie. Nie wiem co to jest, ale mi się nie podoba.

    OdpowiedzUsuń
  2. Mi też się nie podoba...Przyznam się, że mam dość "tych czasów", wiem, ze te przede mną też sielankowe nie były, ale to wszystko, co się teraz dzieje zaczyna mnie mocno przerażać. Ale pocieszajmy się, że Bóg ma nad wszystkim kontrolę i ze damy radę:) Pozdrawiam w Panu!

    OdpowiedzUsuń
  3. Według mnie ciężko potwierdzić prawdziwość tych dźwięków. W wielu filmach z dźwiękami można zauważyć tą samą ścieżkę dźwiękową skopiowaną z innego filmu. Faktem jest, że nie ma żadnego filmu w miejscu zaludnionym. A jak już jest to nikt nie reaguje pomijając autora nagrania. To tylko potwierdza moją tezę. Pamiętajmy, że technologia pozwala nam na zmanipulowanie wszystkiego, a YouTube nie jest jedynym i prawdziwym źródłem prawdy.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie umniejszając Twych spostrzeżeń.

      Jeśli mam do wyboru zaufać wizji apokaliptycznej i przedziwnym wydarzeniom w tym roku jak twarz Isusa Chrystusa w Norwegii na niebie oraz wizerunek anioła w innej części świata, to bez względu na manipulacje takimi zjawiskami, bliżej mi jest do ROZUMIENIA POD KĄTEM APOKALIPSY aniżeli pod kątem naukowo - technicznym. Mam takiego znajomego informatyka, który na świat spogląda tylko w sposób naukowo - teoretyczny. Całkowite przeciwieństwo do mojej interpretacji świata. Kiedy ja mu mówię o chemtrails on mówi mi że jest coraz więcej lotów samolotem i stad smugi. Nie przekonuje go to, że widziałem smugi niemal nad każdą miejscowości nadmorską w jakiej byłem w 2012 rok.


      Nie mówię że na 100% hałasy to upadli. To jest hipoteza bliższa mej osobie po prostu.

      Reasumując jeśli mam wierzyć w teorie naukowców jak: efekt cieplarniany i teorie ewolucji, to już wolę moje spojrzenie.

      Usuń
    2. celem sprostowania: nie wierzę w twarz Isusa na niebie w Norwegii, ani anioła jako chmury. Na ten czas wierzę w hipotezę iż te dziwne odgłosy związane są z apokalipsą.
      Coś jest na rzeczy, bo ile możemy wątpić we wszystkie powyższe wydarzenia, to już tzw Meteor w Czelabińsku nie jest czymś błahym.

      Usuń

"Błogosławieni pokój czyniący, albowiem oni synami Bożymi będą nazwani."

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.