sobota, 25 stycznia 2014

Gumi Miś - gender piosenka jako zagrożenie dla dzieci. Aktualizacja 26.01

Całkiem przypadkiem a może i nie przypadkiem,  miałem okazje raptem około tydzień czasu temu u znajomej mającej dzieci obejrzeć  kilka piosenek z udziałem tego niby niewinnego misia zwanego Gummy Bear.
Kiedy tylko zacząłem słuchać, moją uwagę przykuła rytmiczna szybko wpadalna w ucho piosenka. Mój syn zachłysnąwszy się nią powiedział o jaka fajna. Na co ja rzekłem: ona ma być fajna. I wtedy zdecydowałem się podejrzeć owego misia. Okazało się, że ten niby niewinny miś co kilkanaście, dziesiąt sekund pokazuj.... pupe. Niemal w każdej piosence jest podobny układ taneczny: miś śpiewa, po pewnym momencie obraca się pokazując nisko opuszczone spodenki a la biodrówki obnażające znaczną część jego "siedzenia". Przy tym kręci owym "siedzeniem"

Przykład:



Bezwzględnie mamy do czynienia z ukrytym Gender.

Czym jest Gender:

" Gender, czyli kulturowy komponent tożsamości płciowej, przekazywany jest poszczególnym jednostkom w sposób performatywny, czyli poprzez uczenie się, odgrywanie i powtarzanie zachowań innych osób tej samej płci. Na płeć społeczną składać się może np. sposób ubierania się, sposób zachowania, oczekiwane funkcje w ramach społeczeństwa, sprawowana władza itp. Gender odróżnia się tym od płci biologicznej (ang. sex), czyli sumy cech fizycznych i zachowań seksualnych wynikających z odmiennych funkcji i ról obu płci w procesie rozmnażania płciowego[1]." Wikipedia

Gumi Miś pokazuje to co często mamy w dyskotekach:
kręcąc pupą niczym kobieta opuszczone spodnie

Okazuje się, że taka "moda" ma swój termin: sagging

Przykład wyuzdania. Uwaga, obrazek dla mało wrażliwych.:




Niedawno czytelnik Luna przesłał mi dodatkowo teledysk Gumi Misia pokazującego rogi szatana. Jest to reklama podprogowa. Trwa góra sekundę ok 9:20 - 9:22. Dzieje się to w momencie kiedy śpiewa: "jestem TAKI gość".



Kochani, na co dzień widzę dużo zła tak że wśród dobrych osób, ponieważ te są ...bierne. Efekty często są tragiczne. Pamiętam jak na urodzinach koleżanki syna, jeden 10latek, kiedy mieliśmy iść na spacer z imienin do stadniny koni mial podać rękę mojemu synowi. Chcąc się popisać przed innym chłopcem podał środkowy palec. Dzieci już  z pełną premedytacją czynią zło.

Wiele osób zastnawia się nad porwaniem dzieci, czy one równiez wezmą w tym udział. Według mojej wiedzy, wszystkie do ok 6 roku życia zostaną porwane. Pisałem o tym. Wynika to ze stanu świadomości. Do ok 7 roku życia nic nie pamiętamy a więc jesteśmy nie świadomi. Świadomość rośnie mnie więcej od 1 klasy szkoły podstawowej. W tej sytuacji złe dzieci nie zostaną porwane.....


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

"Błogosławieni pokój czyniący, albowiem oni synami Bożymi będą nazwani."

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.