czwartek, 16 stycznia 2014

Porwanie. Czy Ty jesteś przygotowany?



tłumaczenie z fotki:

Aniołowie są przygotowani

Antychryst jest przygotowany
Czy Ty jesteś przygotowany?



Szanowni Czytelnicy

Najbliższe miesiące, góra lata są ostatnią szansą na nawrócenie i podążanie ścieżką Jezusa. Jest to nie tylko ścieżka miłości bliźniego, ale przede wszystkim PRAWDY. Tylko prawda Was wyzwoli. Jeśli na co dzień kłamiesz lub obracasz się w kręgu kłamców przytakując, to nie jest to ścieżka Jezusa.\
 Pomyśl:
Jeśli porwanie będzie lada dzień miesiąc to lepiej klęknij przeproś Boga za wszystkie swoje grzechy i natychmiast przestań grzeszyć!!

1 komentarz:

  1. Na moje 40 lat dopiero zaczynam odkrywać prawdę. Jeszcze kilkanaście lat temu byłem satanistą ale przyjmowałem to jako starą pogańską tradycję którą trzeba ożywić jako dziedzictwo i część historii którą na chama wypchała Rzymska religia. Na drogę powrotu do biblijnego chrześcijaństwa sprowadziła mnie szczegółowa znajomość historii inkwizycji i rzymskiej astronomii gdy zidentyfikowałem kim byli heretycy, czarownicy lub poganie paleni na stosach. Dziś wiem że inkwizycja działa nadal tylko pod innymi nazwami. Pytanie brzmi, co by się stało zemną gdyby Pan powrócił 10 lat temu? Dziś mogę umrzeć za Pana ale jak to jest z tymi satanistami, poganami którym braknie czasu na zrozumienie i nawrócenie się? Jedyne na co mi przychodzi myśl to że żaden człowiek nie jest w stanie sprawiedliwie osądzić innego człowieka. Dlatego sądzić nas będzie Bóg który nawet w sądzie ostatecznym wykryje chęć do zmiany grzesznika. Mogę wam powiedzieć że z moich badań nad historią odkryłem że za wieloma zborami protestanckimi stoją masońscy założyciele z prostego powodu. By można było ich zidentyfikować i policzyć ponieważ są oni traktowani jako wrodzy przyszłego systemu gdyż nie uznają autorytetu człowieka bożka, do tej samej grupy należą anarchiści i ateiści. To dlatego są stawiani przeciwko sobie by się nawzajem zniszczyć.

    OdpowiedzUsuń

"Błogosławieni pokój czyniący, albowiem oni synami Bożymi będą nazwani."

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.