niedziela, 5 stycznia 2014

Kolega Radtrap dementuje swą przynależność religijną

Kilkakrotnie wspominałem o przynależności religijnej autora blogu radtrap.wordpress.com do zielonoświątkowców. Ten dementuje takowe sympatie:

"NIE JESTEM i nigdy nie byłem związany nie tylko z zielonoświatkowcami. ale w ogóle z żadnym innym formalnym kościołem/wyznaniem. Pana informacje są wynikiem dezinformacji prowadzonej od lat przez różnej maści wrogich mi internetowych heretyków. Moje negatywne komentarze na temat kościoła zielonoświatkowego są powszechnie dostępne na moim blogu, wystarczy dobrze poszukać. Nazywanie mnie zielonoświątkowcem jest więc zwyczajnym kłamstwem."

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

"Błogosławieni pokój czyniący, albowiem oni synami Bożymi będą nazwani."

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.