sobota, 9 listopada 2013

Astana, Kazachstan - przyszła stolica satanistów! part 2 of 3

Prezentujemy kolejną część Astany:



Współpraca: (Piotr - znalezienie filmu, Łukasz- tłumaczenie, Maryd- osadzenie napisów)


Obejrzałem przed chwilą z rodziną ten filmik.
Żona powiedziała "czy on czasami nie ma za dużej wyobraźni." Ja mogę uznać że to faktycznie brzmi jak mowa jakiegoś szaleńca, ale nią nie jest. Dlaczego tak uważam?

1. Wszystko o czym mówił jest zgodne z Biblią

2. Iluminati kochają symbole i lubią drwić z ludzi posuwając im pod nos prawdę, którą ludzie nie widzą.

3. Jako pierwszy w polskim internecie typowałem i typuje, że Wielki Ucisk się zacznie maksymalnie na przełomie 2014/2015 a więc również się narażam na   stosowne określenia. Czy również jestem szalony? Mama moja mówi, że jestem z sekty,choć ja o tym wszystkim jej nie mówię, co czeka ludzkość. Mówię tylko o Biblii, że nie wolno wzywać Boga nadaremnie, że dzień święty święć (mówiłem o niedzieli do tej pory). Za to jestem z sekty....

4. Ten człowiek ma wyważony głos i dużą wiedzę

5. Mówił o włączeniu licznika czasu. To się pokrywa z tym co mówił Beckenbauer, że taki będzie od 11.11. 2013


to jest baha strip a tu jest dziurka od klucza

którą pokazuje na jeziorze salton

widzicie że przypomina dziurkę od klucza aby zacząć wielki ucisk

aby uzyskać miecz stąd wystartuje feniks

wszystkie dusze będą tutaj gotowe do startu

dlatego będą mieli ten ogromny miecz

widzicie jak ten obszar wygląda jak gigantyczny miecz

a dziurka od klucza jest dokładnie tutaj

pokarze wam że oni pokazują każdego zwiniętego jak feniks

to jest wyspa guadalupe stąd wszystko powstanie dokładnie stąd

i widzicie tego feniksa

pokażemy to w innym punkcie również

to jest mężczyzna lub kobieta owinięta w feniksa

gotowi do powstania kiedy Jezus nas wszystkich zawoła

kiedy otchłań się otworzy
 

6. Atak nuklerany na USA również nie jest nowością. Umieszczałem na forum info

7. Śmierć obamy również

8. Powiązanie z Denver:



to jest część kiedy on przychodzi na dół

z kluczem otchłani przychodzi do obamy,zrzuca głowice nuklearne

i wzbija feniksa

innymi słowy on schodząc i robiąc to startując feniksa on

zdobywa wszystkie dusze które nie poszły z Jezusem Chrystusem

widzicie on je zjada

Jezus ma swoje dusze

a ten mały róg ma wszystkie inne które nie poszły z Jezusem

a ten człowiek chce miecz, ten miecz

więc musi przehandlować tych ludzi

ci tutaj idą spać a ci tutaj idą do wielkiego ucisku

a on zabierze cześć świata tutaj i chce Excalibur lub ten miecz tutaj

ten wielki miecz tutaj zatopiony w kamieniu

9. Autor zwraca uwagę na Gwiezdne Wojny. Ja również często się na nie powołuje uważając go za bardzo ważne źródło informacji zarówno czasach starożytnych np za Noego jak i przyszłych. Iluminati wstawili tam wiele prawdy mieszając z własną ideologią


 




Jeśli dobrze rozumiem wszystkie obecne wydarzenia, pomijając ten film, to lada dzień, miesiąc czekają nas: atak nuklearny na USA, odliczanie do Wielkiego Ucisku, będące czasem na ostateczne zrehabilitowanie się i zakwalifikowaniem do odpowiedniej grupy: ochronionych przez Boga lub poddanych uciskowi.

5 komentarzy:

  1. Pierwsza część była ciekawa, jednak oglądając tą odnoszę wrażenie, że autor chyba robi sobie żarty albo ma jakieś zaburzenia. Może ma rację, niewykluczone ale takich wzorców, do których pasują różne obrazki można znaleźć wszędzie na pęczki.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To prawda, to brzmi baaaardzo dziwnie wszystko, ale zauważ jedno. Wszystko to co mówi pokrywa się z wydarzeniami na świecie i symboliką, którą Illuminati uwielbiają więc nic dziwnego, że w ICH mieście takiej symboliki jest pełno. Mówi o porwaniu, wielkim ucisku ... nie wymyśla nic nowego o czym byśmy nie wiedzieli! Pozostawieni ludzie na ziemi zostaną zabici przez diabła, tutaj też to jest, tylko, że w formie smoka/orki... wiem, ze to brzmi az niewiarygodnie, ale dzisiaj juz nic mnie nie zdziwi :) Pozdrawiam!

      Usuń
  2. W Astanie owszem, widać wyraźną symbolikę, choć te twarze w dalszej części tego filmu nie są dla mnie już takie oczywiste i niektóre raczej naciągane. Jednak coś jest na rzeczy, to fakt.
    Chodziło mi głównie o całą resztę poza Astaną, o jezioro Salton, meksykański "miecz", i wzory na wyspie Guadalupe.

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie mam wystarczającej wiedzy aby ocenic to ... jednak jest to wszystko bardzo intrygujace, takze ten hieroglif, wydaje sie, ze to wszystko bylo zaplanowane od dawien dawna ...... Cóż, czas pokaże :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Pragne przectawic wam bracia w Chrystusie Panu naszym pewien film jest on po
    angielsku co mnie jednak poruszylo to fakt iz czytajac ksiege henocha meza Bozego ,ktory to zostal Wniebowziety za zycia a ksiaga jego jest odrzucona
    przez wladcow tego swiata.
    Wracajac do rzeczy chodzi mi oto ze potomstwo upadlych istot anielskich moze zyc 500 lat i dla tego potrzeba wiary w reinkarnacje zostala wymyslona przez lucka i wdrozona w kanon kosciola aby zataic prawde OBJAWIONA nam
    bracia przez naszego Umilowanego KROLA krolow PANA panow.
    Bardzo ciekawy filmik polecam :

    http://www.youtube.com/watch_videos?feature=c4-overview&type=0&title=Popularne+filmy&more_url=&video_ids=NYSOyuwM7lU%2CHg7f_CASdy0%2C9Mf3mzu7tKw%2CbIz4ovs2AyM%2CzlaSCbVgmIk%2CzjCDmsv-Rz0%2Cip724g9ziOU%2CU2dLTYLfReo%2CXpsEo9YMFD0%2CF6uynsG_0Q8%2C_aEIaE9oh6M%2CtSoxE_e_Epw

    OdpowiedzUsuń

"Błogosławieni pokój czyniący, albowiem oni synami Bożymi będą nazwani."

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.