środa, 13 listopada 2013

Proroctwo Joela

Szukałem, szukałem i znalazłem to co potwierdza widzenie tej kobiety i JPII oraz wszytskich innych zwykłych ludzi:



(28) A potem wyleję mojego Ducha na wszelkie ciało, i wasi synowie i wasze córki prorokować będą, wasi starcy będą śnili, a wasi młodzieńcy będą mieli widzenia.
(29) Także na sługi i służebnice wyleję w owych dniach mojego Ducha.
(30) I ukażę znaki na niebie i na ziemi, krew, ogień i słupy dymu.
(31) Słońce przemieni się w ciemność, a księżyc w krew, zanim przyjdzie ów wielki, straszny dzień Pana.
(32) I to się spełni, [że] każdy, kto będzie wzywał imienia Pańskiego będzie zbawiony, bo na górze Syjon i w Jeruzalemie będzie zbawiony każdy, tak jak to Pan zapowiedział, i ci, których powołał Pan a którym głoszono dobrą nowinę.


Jest w tym potwierdzenie z NT o całkowitym zaćmieniu słońca i księżyca.
Nie wiedzieć czemu ten prorok jest pomijany w interpretacji apokalipsy. Sam go zaniedbałem trzymając się szablonów ogólnodostępnych.



6) Bo oto w owych dniach i w owym czasie, gdy odmienię los Judy i Jeruzalemu,
(7) Zgromadzę wszystkie narody i sprowadzę je do Doliny Józafata, i tam się z nimi rozprawię z powodu mojego ludu i mojego dziedzictwa, Izraela, ponieważ rozproszyli je między ludy pogańskie i podzielili mój kraj.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

"Błogosławieni pokój czyniący, albowiem oni synami Bożymi będą nazwani."

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.