wtorek, 12 marca 2013

Atak na bloga

Od niedawna zaczął jakby ciężej ładować się blog. Pomyślałem, że mam za dużo okienek otwartych. Jednak wczoraj otrzymałem informacje jakoby zamulało moim czytelnikom komputery. Sprawa jest dziwna gdyż oprogramowanie i serwer jest darmowy, GOOGLowski. Tak więc nie przypuszczam, żeby oni nie mieli skanerów antywirusowych. Atak na ich serwer również nie wydaje mi się wiarygodny ze względu na to że zapewne mają silny serwer. Sprawa jest dziwna. Do tego dochodzi fakt, iż miałem kilka niemiłych maili w weekend.
Proszę o komentarze czy dzisiaj także komuś zamula komputer od ładowania bloga. Może spróbuje pousuwać teksty skopiowane z innych stron.

4 komentarze:

  1. To może to być celowe działanie Google, żeby utrudnić ci publikowanie.

    Oficjalnie, nic nie mogą zrobić, bo nie łamiesz regulaminu i prawa.
    A nie oficjalnie sprawdzają, co jeszcze masz w komputerze na dydkach.
    Widocznie komuś przeszkadza twoja (nasza) działalność.

    Takie efekty występują, kiedy gmerają ci zdalnie w kompie.

    W tamtym roku przechodziłem podobne zainteresowanie, co objawiało się czasowym znikaniem postów czy zawieszaniem przeglądarki.

    Jedyne, co możesz zrobić to zrobić kopię postów( dysk usb) i O...ć to, co oni robią.
    Póki, co tylko tyle mogą zrobić.


    Tak na marginesie to na google blog i tak jest w miarę ok, mi na onet ludzie zniknęło(usunęli) siedem wpisów głównie cytatów z Biblii, a proces reklamacyjny trwa dziewięć miesięcy z zerowym skutkiem, ponieważ problem jest tak skomplikowany, iż technicy prowadzący z nim nie równa walkę przegrywają na całej linii.


    UFO mogło zestrzelić również meteor nad Japonią

    http://innemedium.pl/wideo/ufo-moglo-zestrzelic-rowniez-meteor-nad-japonia










    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie sądzę by chcieli utrudnić mi publikowanie. Podkopali by swój autorytet. Po za tym inne osoby- czytelnicy - mieli problem z otwieraniem tego bloga.
      Bardziej jestem skłonny wierzyć w buszowanie po kompie.

      Zgrywajcie wszystko na dyski zewnętrzne( pendraki, twarde, płyty itp) w trybie offline. Bestia powoli przejmuje władze.

      Usuń
    2. czytałem o tym ufo i nie wiem co mam myśleć. Czy propaganda przygotowująca nas na coś czy zmylenie...

      Usuń
  2. Cześć. To ja napisałem do ciebie, że mi zamula kompa i rzeczywiście tak było od dłuższego czasu. Dziś jest lepiej po prostu nie muszę czekać 5 min aż przemieli dane. Jeżeli chodzi o mój komputer i zawartość dysku to mnie to za przeproszeniem zwisa ale powiadomiłem cię, bo wydawało mi się to dziwne i podejrzane. Jak mi padnie komputer to zrobię format i nagram system od nowa - proste. Osobiście to uważam, że te wszystkie zabezpieczenia, aktualizacje jak i w ogóle świat komputerów, robotów, smart fonów, gogle androidów, technologi to wszystko jest idiotyczne (śmierdzi szatańskim podstępem) i nie o to chodzi w życiu - tak zaczynam czuć. Albo inaczej to wszystko jest lub może zostać wykorzystane w złych celach, a wiadomo jaki niepokorny i samolubny jest człowiek. Naukowcy w każdej dziedzinie życia już bawią się w boga i kombinują jak zmienić rzeczywistość. Oczywiście wszystko na zamówienie oligarchów i panujących nam ksiomżomt ;). Jednak nie warto się przejmować i smucić tymi bezdusznymi stworzeniami, a raczej modlić się za nich. Pozdrawiam.
    Chwała Panu Jezusowi Chrystusowi.

    OdpowiedzUsuń

"Błogosławieni pokój czyniący, albowiem oni synami Bożymi będą nazwani."

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.