niedziela, 17 marca 2013

Szokująco intrygujący film - Pozywając diabła

Przed chwilą pewien czytelnik mojego bloga przesłał mi link, do niesamowicie interesującego filmu a właściwie jego fragmentu.

Dziwnym sposobem filmu nie ma  w wyszukiwarce youtube.com ale można go obejrzeć po kliknięciu na link...


6 minut powalającej szczerości szatana, poważnych oskarżeń szatana, których niestety nie da się obalić. Niestety sam byłem uczestnikiem gry szatana ponieważ byłem politykiem.
Link do filmu:





http://www.youtube.com/watch?v=C5WpjRt46UI

Szczerze pisząc miałem łzy w oczach. Bardzo rzadko się wzruszam na filmach.Ten mną zatrząsł. Mym sumieniem, wspomnieniami, przyszłością i przede wszystkim jeszcze raz ale to bardzo mocno uświadomił o co chodzi szatanowi, jak bardzo wszyscy mu ulegają. Jak katolicy są obłudnymi ludźmi, czym jest hałas, że za batonika ludzie sprzedadzą Jezusa, że dają na tace kiedy ludzie biedują, że polityczna prawica i lewica to teatr szatana.

Oni już nawet produkują  filmy pokazujące sens tego świata i działania szatana. Śmiejąc się z  nas. Mimo podsuwania ludziom prawdy pod nos, ci nadal nic nie widzą.
Film ten w swym przesłaniu przebija inną  kultową produkcję -  "Adwokat diabła".



5 komentarzy:

  1. Wydaje mi się że to fragment filmu "Dorian" z Malcolmem McDowellem-" Pakt z diablem" link do trailera -http://www.youtube.com/watch?v=31bLDFEMucI&fmt=18 na chomiku można znależć całość.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. chyba tak, bo przeglądałem historie filmografii McDowella i nie widziałem innego z nim filmu o tej tematyce

      Usuń
    2. Przepraszam za wprowadzenie w błąd , Michał Dawid ma rację!

      Usuń
  2. Tak dla sprostowania film nazywa się ''Pozywając diabła''(Suing the devil) http://www.filmweb.pl/film/Suing+the+Devil-2011-571844

    OdpowiedzUsuń
  3. http://zalukaj.tv/zalukaj-film/13971/pozywajac_diabla_suing_the_devil_2011_.html#lol2

    OdpowiedzUsuń

"Błogosławieni pokój czyniący, albowiem oni synami Bożymi będą nazwani."

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.