poniedziałek, 4 marca 2013

Oglądam Avatara - szybki komentarz

Gdzieś kiedyś przeczytałem opinie mówiącą o tym, że film pt "Avatar" jest typowo masońskim filmem. Na razie nie będę komentował samego filmu mimo, a jest co komentować.
Rzadko oglądam TV, prawie wcale. Dziś zwróciłem uwagę na reklamy w czasie przerw. Zaskoczyłem sam siebie po raz pierwszy zauważając piramidę w logo Adidasa. Pomyślałem - jednak TV edukuje :-)
Tak więc nie przełączając, oglądałem wszystkie jak do tej pory bloki reklamowe. Poza Adidasem i nosferatu reklamą Kinder Buenos wprowadzającą nas w ponowne czasy Noego, zauważyłem tylko w jednym bloku reklamowym dwie reklamy o charakterze science fiction. Pierwszą była reklama marketu Obi, w której to człowiek przebrany za Luka Skywalkera w kapturze, przechadza się po sklepie siłą woli poruszając produktami marketu. Druga to reklama PZU gdzie aktorzy występowali w skafandrach kosmicznych.
Przypadek? wątpię. Poczekamy zobaczymy.

2 komentarze:

  1. musisz koniecznie zobaczyć reklame Mbanku ;]
    http://www.youtube.com/watch?v=cChxbdadfKo

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dobre, płacąc kartą zbliżeniowo "czujesz jak dobro dobro do ciebie wraca".
      Pisałem o tym przy okazji tego artykułu:
      http://detektywprawdy.blogspot.com/2012/12/jak-przygotowac-spoeczenstwo-na.html
      Chip/znak bestii na czole lub ręce będzie reklamowany jako wygoda

      Usuń

"Błogosławieni pokój czyniący, albowiem oni synami Bożymi będą nazwani."

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.