czwartek, 21 marca 2013

Komentarze sa moderowane

Zapewne niektórzy z Was dziwią się dlaczego komentarze pojawiają się z opóźnieniem.
Od około 2 tygodni moderuje je.
Czasem pojawiają się niezbyt miłe więc po prostu odrzucam je. Pisałem wielokrotnie. Jeśli ktoś nie czuje się tu dobrze to zapraszam na witryny Davida Icke, jakieś wzniecające nienawiść do rasy wybranych czy jakieś katolickie itp.
Na moim blogu ja decyduje o jego konwencji. 

Ostatnio nawet ktoś mi napisał pod antykatolickim artykułem demaskującym KRK że moje teksty to cytuje: "rzygownia". Osoba był oburzona tekstem o dzwonach w kościele. Jej określenie mojej pracy na blogu jest świadectwem i żywym przykładem na magię kościoła. Chrześcijanin tak by nie napisał. Pomijając brak argumentów sam styl jest okropny.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

"Błogosławieni pokój czyniący, albowiem oni synami Bożymi będą nazwani."

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.