poniedziałek, 18 marca 2013

W jakim celu powstał system edukacji


3 komentarze:

  1. Podsyłam podobny w wymowie ale jakże inny filmik "klasyka" http://www.youtube.com/watch?v=fvPpAPIIZyo&fmt=18 jeden z moich ulubionych.

    OdpowiedzUsuń
  2. Co robic, jesli jestem w srodku tego systemu? (3 klasa gimnazjum a czeka mnie jeszcze liceum...)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Myśl swoje kolego i rób swoje. Musisz się dostosować do systemu zachowując własne spojrzenie na świat. Tak było za tzw komuny, gdzie dużej części społeczeństwa nie podobał się ten system. W podziemiu czytano o Katyniu, syjonizmie itp
      Był nawet taki epizod, że dwaj chłopcy, jeden w Twoim wieku a jeden młodszy uciekli bez zgody rodziców bodajże do Szwecji schowani w podwoziu TIRA. Do dziś tam mieszkają. Różnica jest obecnie taka, że nie ma gdzie uciec, ponieważ globalizacja standaryzuje każdy aspekt naszego życia na całym świecie. Niebawem będzie jeden rząd światowy, jedno prawo, to samo pożywienie etc. Jednak tu chodzi o postawę Ci uciekinierzy, mimo że młodzi byli bardzo uświadomieni.
      Czytaj Biblię i myśl swoje jak najbardziej opierając się systemowi tam gdzie się da. Ja np staram się nie robić zakupów w marketach, zakupy robię w małych sklepach, w mieście staram się jeździć zgodnie z przepisami by nie dać im zarobić na mnie.Nie kupuje artykułów na konserwantach. I podstawa: nie oglądam TV tylko sam wyszukuje wiadomości.
      Dziecko uczę kto jest dobry a kto zły.
      Dobrze na pewno nie będzie. Przykro mi to pisać osobie młodej, ale taka jest bolesna prawda a lepsza jest przykra prawda niż przyjemna nieprawda.
      Ludzie są źli i dlatego musi się wypełnić apokalipsa. Im dłużej żyje tym mniej się dziwię Bogu że na to pozwala i czeka na dokręcenie śruby.

      Usuń

"Błogosławieni pokój czyniący, albowiem oni synami Bożymi będą nazwani."

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.