wtorek, 22 października 2013

Demoralizacja dzieci przyspiesza

Dziś kolega przesłał mi takie oto foto:




W związku z ostatnimi wypowiedziami niektórych hierarchów kościoła katolickiego a raczej KATO (od kata) rzymskiego. pojawił się sarkastyczny w formie żartu numer Świerszczyka:










Tak jak niedawno pisałem, kiedy zacząłem prowadzić bloga myślałem, że trochę się zapędzam w widzeniu przyszłości. Teraz sie okazuje, że to ja nie nadążam mentalnie za teraźniejszością.....
Jedyny w co możemy się uzbroić w tych czasach to jest Biblia, modlitwa, wiara, miłość bliźniego.

9 komentarzy:

  1. to jest niesamowite, jaki normalny rodzic ubrałby dziecko w takie coś?
    czy to miało być cos dowcipnego ? ludzie są chorzy na głowę ...

    OdpowiedzUsuń
  2. Jak normalnie myślący rodzić mógłby kupić swojemu dziecku taką gazetę? Szczerze mówiąc nie sądziłam, że w prasie dziecięcej otwarcie porusza się takie tematu.... roskosz, seks....

    Coraz bardziej doceniam to, że miałam normalne dzieciństwo.

    OdpowiedzUsuń
  3. http://yarrok.blogspot.com/2013/06/tomasz-lis-czyli.html

    OdpowiedzUsuń
  4. Dzisiaj fakty podały kolejny przykład wprowadzania aparatów kontroli pod przykrywką opiekuńczości. Trąbią o seryjnych mordercach którzy mają wyjść lada dzień z więzień, ludzi zastraszają, ale w jakim celu? Czy kierują się troską? Tak o swój interes, bo w planie jest nie przywrócenie kary śmierci, a zmiana prawa tak aby można było uznać kogoś za zagrożenie na podstawie orzeczenia psychiatry i sądu i zamknąć go jako jednostkę np. podżegającą do buntu poprzez szerzenie idei chrześcijańskiej.

    OdpowiedzUsuń
  5. a do tego w prawym górnym rogu "nr. 666" tez przypadek o.O

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Naprawdę wierzysz, że ten Świerszczyk jest prawdziwy?
      Patrz w sklepie na wydawaną resztę bo jeszcze dostaniesz pieniądze z Monopoly ;-)

      Usuń
  6. to się narobiło. Może niektórych zmylił tytuł, ale napisałem że Świerszczyk jest sarkastycznym żartem. Czasem się nie rozpisuje licząc na domysł. Umieszczając tego świerszczyka, miałem na myśli fakt iż zalewa nas masa informacji o pedoflistwie a społeczeństwo jest nie wrażliwe i bagatelizuje problem żartując. Pr

    OdpowiedzUsuń
  7. Społeczeństwo jest coraz bardziej otumanione. To postępuje dosłownie z dnia na dzień. Jak to się dzieje?!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No właśnie , jak to jest iż dla jednych taka piżamka jest super śmiesznym żartem a dla innych obrzydliwością godną potępienia ?

      Obserwuję ludzi i widzę iż oni rzeczywiście i szczerze nie zdają sobie sprawy w czym problem.

      Nie twierdzę iż ktoś jest lepszy czy gorszy, ale z drugiej strony nie rozumiem ignorowania i bagatelizowania przesłania płynącego chociażby takiej piżamki założonej na niewinne dziecko.


      Powiecie kto to wyprodukował ?
      A ja zapytam jaki człowiek założył to na dziecko ?

      W sklepach są nekro/wampiryczne zabawki dla dzieci, i czy były by tam gdyby nikt ich nie kupował ?

      Jak to się dzieje że dla jednych to jest ok, a innych przeraża i obrzydza ?



      Usuń

"Błogosławieni pokój czyniący, albowiem oni synami Bożymi będą nazwani."

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.