czwartek, 24 października 2013

Isus nie byl tylko pokojowo usposobionym czlowiekiem

Z kościoła katolickiego wyniosłem obraz Chrystusa wiecznie spokojnego i miłego,. Jakby to młodzież powiedziała taki "spoko kolo". Jakież to zdziwienie mną ogarnęło, kiedy przeczytałem w Biblii choćby ten cytat:



"34 Nie sądźcie, że przyszedłem pokój przynieść na ziemię. Nie przyszedłem przynieść pokoju, ale miecz. 35 Bo przyszedłem poróżnić syna z jego ojcem, córkę z matką, synową z teściową17; 36 i będą nieprzyjaciółmi człowieka jego domownicy18. 37 Kto kocha ojca lub matkę bardziej niż Mnie, nie jest Mnie godzien. I kto kocha syna lub córkę bardziej niż Mnie, nie jest Mnie godzien. 38 Kto nie bierze swego krzyża19, a idzie za Mną, nie jest Mnie godzien. 39 Kto chce znaleźć swe życie, straci je. a kto straci swe życie z mego powodu, znajdzie je."


Scena poniżej rozbija całkowicie nasz stary obraz milutkiego Isusa Chrystusa:








Ludzie szukają autorytetów wśród sportowców, polityków, naukowców. Chrześcijanie powinni mieć tylko jeden autorytet.
Wszelkie inne to idolatria. Sam do niedawna uprawiałem idolatrię wielbiąc Korwina Mikke. Za młodu Lady Pank. Jako sportowców: Bruca Lee i Stevena Segala. Z aktorów Jemsa Dena i Cybulskiego.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

"Błogosławieni pokój czyniący, albowiem oni synami Bożymi będą nazwani."

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.