wtorek, 29 października 2013

Nie zostawię Cię

Jest to mój ulubiony utwór z najlepszej płyty w historii polskiego rocka. Wykonuje go młody Paweł Kukiz. Dziś nie mogę go rozszyfrować. Do niedawna popierał PO. Obecnie jest ich wrogiem. Zwolennik jednomandatowych okręgów wyborczych.

Poniżej link do audio utworu ayarl

http://orianoko.wrzuta.pl/audio/1FBql5l9Hfn/aya_rl_-_nie_zostawie

Wracając do utworu.
Dziwnym jestem człowiekiem. Z jednej strony w głębi duszy jestem romantykiem a z drugiej typem wojownika. Jestem rozdarty. W szkole podstawowej najczęściej się biłem z innymi i to nie z powodu mojej agresji, siły, ale z powodu szukania pokoju, ciszy. Ktoś potrzebujący ciszy i pokoju zawsze sprawia wrażenie słabego, a więc jest łakomym kąskiem dla zakompleksionych osób.Niestety dla innych ok 80% walk wygrywałem.
Teraz mam 40lat wyglądając na 30 dzięki aktywności sportowej: siłownia, sztuka walki, bieganie, rower.


Czy w ogóle bycie romantykiem ma jakieś uzasadnienie w Biblii? dosadnie nie. W Pieśni nad pieśniami Tak.



Ten świat nie odpowiada mi. Na co dzień, często zakładam maskę będąc chłodnym, ponieważ ludzie nie szanują miłych ludzi. Z moich obserwacji wynika, ze nawet żony nie szanują takich mężczyzn i vice versa.
Pokazywanie uczuć i dobroci w dzisiejszych czasach jest słabością, na którą wróg czeka. 
Kiedyś znajoma czytająca mego bloga powiedziała mi, że ja to chyba czekam na koniec świata. No cóż, kiedy inni się boją, ja czekam....


Ap. 21

"(4) I otrze wszelką łzę z oczu ich, i śmierci już nie będzie; ani smutku, ani krzyku, ani mozołu już. nie będzie; albowiem pierwsze rzeczy przeminęły."









Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

"Błogosławieni pokój czyniący, albowiem oni synami Bożymi będą nazwani."

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.